Σε ένα μικρό χωριό στην Ινδία, το YouTube έχει αλλάξει ζωές. Πάνω από 1.000 κάτοικοι του Tulsi εργάζονται ως δημιουργοί περιεχομένου, παράγοντας βίντεο με κοινωνικά και χιουμοριστικά θέματα.
Όλα ξεκίνησαν το 2018, όταν δύο φίλοι έφτιαξαν ένα κανάλι που έγινε viral. Σήμερα, με κυβερνητική υποστήριξη, το χωριό διαθέτει υπερσύγχρονο στούντιο και το YouTube έχει γίνει βασική πηγή εισοδήματος, ενισχύοντας την οικονομία και την ισότητα των φύλων. Οι γυναίκες αποκτούν νέες ευκαιρίες εργασίας, αποδεικνύοντας ότι τα social media μπορούν να φέρουν κοινωνική αλλαγή.
Comments are closed.