Επί covid o ποδηλατόδρομος κατέβηκε από το πεζοδρόμιο στο οδόστρωμα – προσωρινά.
Όμως από την άνοιξη του 2022, που έληξαν τα περιοριστικά για την πανδημία μέτρα, λειτουργεί χωρίς άδεια!
Η διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης υπέβαλε μελέτη για την παραμονή του ποδηλατόδρομου, η οποία όμως απορρίφθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης.
«Σαφής και ξεκάθαρη επιλογή της Διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης είναι οι κανονικοί, βιώσιμοι και ασφαλείς ποδηλατόδρομοι, όπως αποτυπώνεται εμπράκτως και στην πρωτοβουλία που αναλάβαμε σε συνεργασία με το Δήμο Καλαμαριάς, για τη δημιουργία του διαδημοτικού ποδηλατοδρόμου που θα συνδέει το Μέγαρο Μουσικής με τη Νέα Κρήνη.
Όσον αφορά στο κομμάτι του ποδηλατόδρομου επί της Λεωφόρου Νίκης, ο οποίος λειτουργεί χωρίς άδεια από τον Μάιο του 2022 και τη λήξη των μέτρων ενάντια στον κορονοϊό, υπάρχει πλέον η απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης που δημιουργεί νέα δεδομένα. Μετά από στασιμότητα ετών, κατατέθηκε μελέτη στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία του ποδηλατοδρόμου, πλην όμως αυτή απορρίφθηκε. Για το λόγο αυτό ξεκινήσαμε άμεσα διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ώστε να αναζητηθούν και να προκριθούν οι βέλτιστες δυνατές λύσεις.» τονίζει η διοίκηση του Δήμου.
Απαντώντας στην δημοτική παράταξη «Θεσσαλονίκη Για Όλους», με επικεφαλής τον Σπύρο Πέγκα η Διοίκηση του Δήμου σημειώνει:
«Σε κάθε περίπτωση, στο δικό μας κώδικα αρχών δεν υπάρχει νομιμότητα αλά καρτ, ούτε πρόκειται να υιοθετήσουμε παλαιοκομματικές λογικές άλλων δεκαετιών που εισηγείται ο κ. Πέγκας, σύμφωνα με τον οποίο είναι απόλυτα λογικό το να βαφτίσουμε νόμιμο το παράνομο..
Καθ’ έξιν υποκριτής ο κ. Πέγκας, αναζητά διαρκώς τρόπους να επιβεβαιώνει την παρουσία του με λεκτικά πυροτεχνήματα. Δική μας υποχρέωση είναι να δημιουργούμε λύσεις.
Και αυτό θα πράξουμε και στη συγκεκριμένη περίπτωση, προς όφελος της πόλης, προς όφελος των πολιτών».
Η ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης «Θεσσαλονίκη Για Όλους» με επικεφαλής τον Σπύρο Πέγκα
«Η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης επιλέγει για άλλη μία φορά να μας μπερδέψει με τα όσα προαναγγέλλει, χωρίς να διατυπώνει με σαφήνεια τις πραγματικές της προθέσεις. Μάλιστα, το σχέδιό της για τη βιώσιμη κινητικότητα περιλαμβάνει… την κατάργηση του ποδηλατόδρομου στη Λεωφόρο Νίκης! Μία κίνηση ξανά αντίθετη με την προεκλογική της δέσμευση, όταν με σημαιοφόρο πρώην ακτιβιστή, νυν «πραγματιστή» αντιδήμαρχο της παράταξής της, διακονούσε πολιτικές βιώσιμης και αειφόρας αστικής ανάπτυξης!
Ο κ. Αγγελούδης, τώρα, από τη μία μιλά για δήθεν νομιμότητα, σε μια χώρα που η πολιτεία, με επαναλαμβανόμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες, νομιμοποιεί διαρκώς τα αυθαίρετα και τα καταπατημένα και από την άλλη χρησιμοποιεί ατάκες όπως: «έτσι το βρήκαμε, τι να κάνουμε» ή «το θέλει η Κυβέρνηση, εμείς δεν θα πάμε κόντρα στην Κυβέρνηση». Άρα, μήπως απλά και πάλι η νέα δημοτική αρχή εξυπηρετεί τα κελεύσματα των πρωτεργατών του FlyOver που ζητάνε από την αρχή την κατάργησή του; Αυτού του FlyOver που για τα συμφέροντα των δημοτών της πόλης ο νυν δήμαρχος θα πρότασσε τα στήθη του απέναντι στις εργολαβικές απαιτήσεις! Θυμάστε;
Η αισθητική, η λειτουργικότητα και το όραμα που διαθέτει η διοίκηση του Δήμου για τη Θεσσαλονίκη αρχίζει και αχνοφαίνεται. Θυμίζει αρκετά τη μακρινή δεκαετία του 1970: Χτίστε- τσιμεντώστε, οδηγήστε- παρκάρετε, υπακούστε- κάνετε ησυχία.
Η Θεσσαλονίκη πάει μπροστά… βαδίζοντας προς τα πίσω!».
Comments are closed.