Σε μηνυτήρια αναφορά προχώρησε η δημοτική παράταξη “Θεσσαλονίκη Μαζί” με επικεφαλής την Κατερίνα Νοτοπούλου για την αγορά από το δήμο Θεσσαλονίκης λεωφορείων από την Λειψία.
Τα 49 λεωφορεία αγοράστηκαν με 11.000 ευρώ έκαστος από τον αδελφοποιημένο δήμο της Λειψίας και παραχωρήθηκαν με χρησιδάνειο στον ΟΑΣΘ.
Τις τελευταίες μέρες με τους συνεχόμενους καύσωνες τα συγκεκριμένα λεωφορεία αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία λόγω έλλειψης κλιματισμού με τους πολίτες να διαμαρτύρονται εντόνως και να ασκούν κριτική στη διοίκηση Ζέρβα για την αγορά από τα ταμεία του δήμου.
Παλαιότερα υπήρξαν και σχετικές βλάβες με ένα λεωφορείο να παίρνει φωτιά μην μπορώντας η ιππποδύναμη του να αντέξει την ανηφόρα του Χορτιάτη.
“Οι εντολείς μου, δημοτικοί σύμβουλοι και η βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης κ. Νοτοπούλου προσήλθαν σήμερα με σκοπό να καταθέσουν μηνυτήρια αναφορά ζητώντας τη διερεύνηση πιθανής τέλεσης αξιόποινων πράξεων για τη γνωστή υπόθεση των 50 λεωφορείων από τη Ληψεία του Δήμου Θεσσαλονίκης και την καταλληλότητα τους. Συγκεκριμένα πρόκειται για αδικήματα όπως απιστία, δωροδοκία, δωροληψία, παράβαση καθήκοντος, παρακώλυση συγκοινωνιών κ.α” δήλωσε ο δικηγόρος της υπόθεσης Παναγιώτης Γεωργιάδης.
Από την πλευρά της η επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί» και βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Κατερίνα Νοτοπούλου τόνισε μεταξύ άλλων: “Από την πρώτη στιγμή είχαμε επισημάνει την ακαταλληλότητα τους και τα προβλήματα ως προς την νομιμότητα τους. Αξίζει να σημειώσουμε πως όλα τα στοιχεία που καταθέτουμε καταδεικνύουν σειρά προβληματικών ενεργειών και διαδικασιών τόσο από την πλευρά του Δήμου Θεσσαλονίκης όσο και από την πλευρά της κυβέρνησης. Συγκεκριμένα πρόκειται για διασφάλιση του δημοσίου χρήματος, καταστρατήγηση δημοσίου συμφέροντος ενώ τα λεωφορεία αποτέλεσαν κίνδυνο για την ζωή και την υγεία των πολιτών, γι’ αυτό άλλωστε και σήμερα δεν κυκλοφορούν. Τα ερωτήματα είναι πάρα πολλά όπως ποια είναι η ζημία που υπέστη ο δήμος , τι θα γίνει με τα λεωφορεία που δεν είναι στην κυκλοφορία συγκριτικά με την προμήθεια νέων λεωφορείων μαζί με το κόστος, μαζί με την μεταφορά μαζί με την συντήρηση, ποια η ζημιά για τους δημότες. Οι ευθύνες είναι πολλές και σοβαρές”
Την αναφορά υπογράφει και ο Ανδρέας Κουράκης, δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «ΠΟΛΗχρωμη Θεσσαλονίκη».