Ποιός μπορούσε να αντισταθεί σε ιλιγγιώδεις εκπτώσεις από ενδύματα, παπούτσια και διάφορα άλλα είδη; Το περίεργο είναι πώς δεν έχει γίνει ακόμη καταγγελία από μερικές χιλιάδες που την «πάτησαν» και έχασαν τα χρήματά τους.
Προφανώς αυτή είναι και η βάση στο σκεπτικό των απατεώνων : κανείς δεν θα καταγγείλει ή θα κάνει μήνυση για 20 π.χ. ευρώ! Ο παράγοντας «ντροπή που πιάστηκα κορόϊδο» άλλωστε λειτουργεί και οι ηλεκτρονικοί ληστές γνωρίζουν καλά από ανθρώπινη ψυχολογία.
Τελευταία, οι μεγάλες και επώνυμες παγκοσμίως φίρμες δεν αποτελούν πλέον τους «κράχτες» τους, όχι μόνον γιατί έγινε γνωστό το κόλπο αλλά γιατί η alo yoga για παράδειγμα, ένα ακριβό αμερικανικό brand πολύ λίγο γνωστό στην Ελλάδα, ίσως όντως κάνει ένα γενναίο ξεπούλημα – δηλαδή στοχεύουν να σκεφτεί το υποψήφιο θύμα «αυτοί ποιοι είναι; απέτυχαν, αν και έχουν ωραία πράγματα, άρα τα δίνουν όσο-όσο, οι καημένοι» και να σπεύδουν να ξαλαφρώσουν τους λογαριασμούς τους κατά 50 ευρώ για να μην χάσουν την «ευκαιρία της χρονιάς».