Το μοναδικό branded ξενοδοχείο Αμερικανικής αλυσίδας στην «καρδιά» της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε να λειτουργεί πριν λίγες ημέρες αντιπροσωπεύοντας μία επένδυση της τάξης των 17 εκατ. ευρώ.
Ο λόγος γίνεται για το Monasty, που λειτουργεί κάτω από το brand της Marriott, Autograph Collection, ενώ το management του ξενοδοχείου έχει αναλάβει η SWOT Hospitality.
Το πεντάστερο Monasty παρουσιάστηκε σήμερα σε εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης και διαθέτει 100 δωμάτια (243 κλίνες) εξαιρετικού design, που αποπνέουν μία αίσθηση πολυτελείας με βυζαντινό χαρακτήρα.
Tοξωτές πόρτες, ανάγλυφες λεπτομέρειες και έργα τέχνης που δημιουργήθηκαν από τοπικούς καλλιτέχνες και τεχνίτες, δημιουργούν μία ατμόσφαιρα παραδοσιακή, αλλά συνάμα και σύγχρονη.
Στόχος του μεταξύ άλλων είναι η προσέλκυση Αμερικανών τουριστών, οι οποίοι ανήκουν στο loyalty club της Marriott διεθνώς, το οποίο αποτελεί μία «δεξαμενή» 146 εκατομμυρίων ατόμων (η Marriott International διαθέτει 8.000 ξενοδοχεία σε 135 χώρες).
Η πληρότητα για τον πρώτο μήνα λειτουργίας του ξενοδοχείου είναι στο 67%, ενώ οι κριτικές είναι πολύ θετικές.
Εκτός από τους Έλληνες, οι οποίοι είναι οι πρώτοι στην κατάταξη των τουριστών που επιλέγουν το Monasty, και τους Αμερικάνους που ακολουθούν, ψήφο εμπιστοσύνης του δίνουν οι Γερμανοί, οι Σέρβοι, οι Βούλγαροι και οι Κύπριοι.
Το Monasty ανήκει στην εταιρεία Μηχανική Περιβάλλοντος ΑΕ, η οποία σκοπεύει άμεσα να προχωρήσει και σε νέα επένδυση σε όμορο διατηρητέο ακίνητο (δίπλα στο Monasty) με σκοπό τη δημιουργία πολυτελών κατοικιών.