Συνάντηση διαβούλευσης για τον flyover πραγματοποιήθηκε από τον πρόεδρο της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτη Φάμμελο και βουλευτές της Π.Ε Θεσσαλονίκης, κ. Νοτοπούλου, Θρασκιά, Γιαννούλη και βουλευτή του Ν. Κιλκίς Π. Πάπας.
Στην συνάντηση συμμετείχαν πολιτικοί και κοινωνικοί φορείς της πόλης, όπως οι Σ. Αγγελούδης, Σ. Δανιηλίδης και Χρύσα Αράπογλου.
Από την πλευρά του ΟΣΕΘ το παρόν έδωσε ο Πρόεδρος του κ. Τόσκας, ο Πάρις Μπίλιας και ο πρόεδρος της συνδικαλιστικής ένωσης αστυνομικών κ. Τσαϊρίδης.
Η συζήτηση άρχισε με τον λόγο να παίρνει ο κ. Φάμελλος, με μια εισαγωγική τοποθέτηση «Το έργο ξεκινάει χωρίς κανέναν σχέδιο για τις επιπτώσεις που θα επιφέρει στην πόλη. Η πορεία που έχει πάρει το έργο οδεύει σε μια καταστροφή για την οικονομική αλλά και περιβαλλοντική ζωή των πολιτών. Επιπλέον προβλήματα υπάρχουν ήδη και στην αστυνομία με τις εσωτερικές μετακινήσεις», ανέφερε.
Στην συνέχεια ανέφερε ότι «Η κυβέρνηση πέρασε την έγκριση για την περιβαλλοντική μελέτη μέσα σε μια βδομάδα ενώ παράλληλα η πόλη έχει δεχτεί καταδίκη από την ΕΕ για τους αυξημένους ρύπους Το flyover μόνο κλιματικά και περιβαλλοντικά έξυπνο δεν είναι».
«Η πόλη δεν έχει ένα control room για να παρακολουθεί την κίνηση ενώ η διαχείριση πρέπει να έχει πρωτόκολλα έκτακτων περιστατικών» ανέφερε σχετικά με την επίπτωση της αφετηρίας των έργων. Τέλος όνειρα ότι υπάρχουν ικανά στελέχη στον αυτοδιοίκηση και στον ΟΣΕΘ αλλά δεν αρκεί χωρίς ένα συγκροτημένο κεντρικό σχέδιο».
Ήταν λάθος του ΣΥΡΙΖΑ που δεν αντέδρασε από τον 2019 . Το βλέποντας και κάνοντας του υπουργού δεν είναι η σωστή διαχείριση για τις επιπτώσεις του flyover. Η πόλη πάει σε μια προδιαγεγραμμένη αυτοκτονία χωρίς σχέδιο για τις επιπτώσεις.
«Η Θεσσαλονίκη παρακολουθεί χωρίς διαμαρτυρία τους υπουργούς σαν μαθητευόμενους μάγους να τρέχουν το έργο χωρίς να ακούνε κανέναν. Από την πλευρά του ο Πάρις Μπίλιας τόνισε την ανάγκη του εκσυγχρονισμού του αυτοκινητοδρόμου της πόλης αλλά με την ανάπτυξη αξιόπιστων ΜΜΜ όπως το μέτρο και ο ΟΑΣΘ ενώ χαρακτηριστικά άμα έφερε ότι «Κάποτε στη Θεσσαλονίκη είχαμε ολόκληρο ΟΑΣΘ τώρα ούτε μισό Είναι λογική η συνολική μεμψιμοιρία και καχυποψία για κάθε έργο που ξεκινάει στην πόλη όμως πρέπει να προχωρήσουμε».
Ο νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Σ. Αγγελούδης ανέφερε ότι «Ένα σύστημα σηματοδότησης και παρακολούθησης της κυκλοφορίας θα έπρεπε να υπάρχει εδώ και χρόνια και χωρίς το Flyover και όχι να το φέρουμε τώρα στη συζήτηση. Από την πλευρά μας μέσα στον επόμενο μήνα θα αρχίσουμε να τρέχουμε μία ομάδα, όπου θεσμικοί και εξειδικευμένοι επιστήμονες σαν ομάδα του δήμου θα προτείνει λύσεις για το θέμα».
Τον έντονο προβληματισμό του εξέφρασε και ο Πρόεδρος των αστυνομικών κ. Τσαϊρίδης. «Θα πεθαίνει κόσμος στα ασθενοφόρα πριν φτάσει στα νοσοκομεία. Έχουμε γεμίσει τα αυτοκίνητα με ροζ χαρτάκια χωρίς να υπάρχουν υποδομές για πάρκινγκ. Δεν αρκούν 100 αστυνομικοί για τον fly over. Η Διοίκηση της αστυνομίας λειτουργεί με αδικία στους αστυνομικούς. Όχι μόνο τους μεταθέτει χωρίς εκπαίδευση αλλά τους μειώνει και το μισθό. Συνεχείς μεταθέσεις και όχι μόνιμοι οι αστυνομικοί στο έργο. Δεν γίνεται να υπάρχει συγκοινωνιακή μελέτη μόνο με ένα μέσο τον ΟΑΣΘ» ήταν κάποια από τα σημεία της τοποθέτησης του.