Το 2018, με βάση τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν, αναδεικνύεται σε μια από τις καλύτερες ιστορικά χρονιές για τον όμιλο των ΕΛΠΕ, ο οποίος σημείωσε συγκρίσιμη λειτουργική κερδοφορία ύψους 730 εκατ. ευρώ και συγκρίσιμα καθαρά κέρδη 296 εκ. ευρώ.
Τα αποτελέσματα του ομίλου, παρά τους αρνητικούς εξωγενείς παράγοντες όπως η υποχώρηση των ενδεικτικών περιθωρίων, η ισχυροποίηση του ευρώ και η πτώση των διεθνών τιμών το δ’ τρίμηνο, κλείνουν μια τετραετία κατά την οποία ο όμιλος επωφελήθηκε τα μέγιστα των θετικών συνθηκών της αγοράς, καθώς με τη βελτίωση της λειτουργίας του, την θετική απόδοση των διυλιστηρίων, την αύξηση της παραγωγής και των εξαγωγών, πέτυχε να σταθεροποιηθεί σε υψηλά επίπεδα: από μέσο όρο καθαρής κερδοφορίας 63 εκ. ευρώ, την προηγούμενη τετραετία η συγκρίσιμη καθαρή κερδοφορία διαμορφώθηκε στα 300 εκ. ευρώ.
Τα θετικά αποτελέσματα βασίστηκαν σε μεγάλο βαθμό στις ιδιαίτερα θετικές επιδόσεις των διυλιστηρίων που πέτυχαν υψηλή διαθεσιμότητα των μονάδων, ρεκόρ παραγωγής 13,5 εκ. τόνων και εξαγωγών 9,4 εκ. τόνων, αλλά και ιστορικό υψηλό της τελευταίας δεκαετίας σε όγκους πωλήσεων, που ανήλθαν συνολικά σε 16,5 εκ. τόνους.
Από το φύλλο της THESSNEWS #147 (02/03/2019-03/03/2019)
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σχετικά με τον αρθρογράφο Δημήτρης Διαμαντίδης
Ο δημοσιογράφος Δημήτρης Διαμαντίδης είναι μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης και στο Ράδιο-Θεσσαλονίκη διατηρεί το οικονομικό ρεπορτάζ από το 2005 μέχρι και σήμερα. Παράλληλα είναι οικονομικός συντάκτης στο site Thessnews.gr, ενώ στο παρελθόν εργάστηκε ως δημοσιογράφος από το 1996 έως το 2014 στην καθημερινή οικονομική εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ (Γραφείο Βορείου Ελλάδος-συγκρότημα Πήγασου) και από το 1998-2003 στην εφημερίδα Αγγελιοφόρος της Κυριακής.Στο πεδίο της επικοινωνίας διατηρεί από το 2010 μέχρι και σήμερα το Γραφείο Τύπου της ΔΕΘ-Helexpo και από το 2017 μέχρι και σήμερα το Γραφείο Τύπου του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Έχει συνάψει και υλοποιήσει πολλές ακόμη συνεργασίες στο κομμάτι της επικοινωνίας, όπως με την εταιρεία διοργάνωσης συνεδρίων Artion, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών (ΠΟΦΕΕ) κα.Παράλληλα από το 2015-2017 δραστηριοποιήθηκε στην εταιρεία Hyphen SA (με έδρα την Θεσσαλονίκη) στο κομμάτι της δημιουργίας περιεχομένου (content creation and marketing) και της διαχείρισης της εικόνας της επιχείρησης στα ΜΜΕ.Ομιλεί άριστα την Αγγλική και αρκετά καλά την Γερμανική.