THESS-SKG STORIES
Η ιστορία ξεκινάει το 1980. Ο πατέρας της ξεκίνησε το επάγγελμα με τα αρώματα. Αρώματα τροφίμων και κάποια για καλλυντικά. Στην πορεία μπαίνει και η ίδια στο επάγγελμα και ξεκινούν να φτιάχνουν κάποια αρώματα. Ανοίγουν το πρώτο κατάστημα λιανικής «Μυρεψός» στην Βίκτωρος Ουγκώ, λόγω της γειτονιάς ο κόσμος ξεκινά να ζητάει αρώματα eau de toilette, τα αρώματα που φοράμε σήμερα.
Γνωρίζοντας προμηθευτές χρόνια, επένδυσαν στο είδος και στην ποιότητα και αυτό ήταν απλώς η αρχή…
Η συνέχεια;
Η οικονομική ανάγκη όλων μας έφερε τη συνέχεια. Το να έχει ο κόσμος πρόσβαση σε αρώματα καλά σε ποιότητα αλλά και οικονομικά μάς ώθησε στο να το προωθήσουμε και να το στήσουμε πιο ολοκληρωμένα. Με κύριο άξονα τα αρώματα.
Δεν είσαστε όμως ένα τυπικό μαγαζί.
Δεν είμαστε, από την άποψη ότι το άρωμα δεν το βλέπουμε σαν ένα είδος καθαρά εμπορικό. Πως θα πας απλώς να αγοράσεις κάτι. Έχει και τη δημιουργία από πίσω. Όταν θα μπει η πελάτισσα και δεν ξέρει τι να επιλέξει, εκεί είναι η δική μας θέση. Προσπαθείς να δεις ανάλογα με τον άνθρωπο που έχεις απέναντί σου, να προτείνεις, να δοκιμάσει και να δούμε τι πραγματικά του ταιριάζει. Αυτό είναι νομίζω που μας διαφοροποιεί.
Ισχύει αυτό που λένε ότι δεν ταιριάζουν σε όλους όλα τα αρώματα, λοιπόν.
Σαφώς και ισχύει. Το ίδιο άρωμα αν το φορέσουν δέκα άτομα, στους έξι μπορεί να μυρίζει ωραία και όχι απαραίτητα το ίδιο, και στους υπόλοιπους μπορεί να μην ταιριάζει καθόλου. Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι μια κυρία που ήρθε και δεν φοράει άρωμα πάνω στο δέρμα της αλλά στα ρούχα της μόνο, η συμβουλή μας ήταν να το δοκιμάσει στα ρούχα της, αφού και αυτά έχουν τη δική μας μυρωδιά.
Μέσα σε όλες τις δυσκολίες όμως τα καταφέρατε…
Αυτές τις εποχές πρέπει να ευχαριστείς για ό,τι συμβαίνει. Η κρίση το δικό μας το είδος επαγγελματικά το βοήθησε, γιατί είναι οικονομικά τα προϊόντα. Έχουμε επενδύσει όμως και στο κομμάτι του packaging. Όταν μπαίνει ο άλλος δεν αισθάνεται ότι μπαίνει κάπου και θα αγοράσει κάτι, επειδή δεν έχει χρήματα για να πάρει ένα ακριβό άρωμα. Μπαίνει και το παίρνει και το ευχαριστιέται. Το value for money τον ικανοποιεί απόλυτα. Αυτό μας έχει βοηθήσει τώρα, που ο κόσμος είναι ζορισμένος.
Άρα το άρωμα δεν είναι πια είδος πολυτελείας;
Όχι μόνο αυτό, αλλά είναι και μια αναγκαιότητα. Το 80% της πελατείας μας είναι γυναίκες. Και έχουν και άλλες προτεραιότητες. Και πέραν του αρώματος, μπορεί κάποιος να προμηθευτεί καλλυντικά που αρωματίζονται με το επιθυμητό μας άρωμα, είναι όλα άοσμα και ποιοτικά. Συνεργαζόμαστε με μια εταιρεία που κάνει φαρμακευτικά προϊόντα, οπότε και σαν συνταγές είναι προσεγμένα. Όλα αυτά βέβαια γίνονται με συγκεκριμένες συνταγές. Ακολουθούμε βασικούς κανόνες. Αν βγάλουμε την προσωπική περιποίηση, υπάρχουν και τα προϊόντα αρωματισμού σπιτιού. Κεριά, αρωματικά sticks, αιθέρια έλαια, έλαια καύσης και σπρέι για υφάσματα. Γενικότερα έχουμε σκοπό να εμπλουτίζουμε την γκάμα μας, αλλάζουμε κάποια αρώματα, προσθέτουμε…
Πώς θα ήθελες να εξελιχθεί το brand Zoniou;
Να ανοίξουμε κάποια και σε άλλες πόλεις. Φέτος στόχος μας είναι η Αθήνα, δικό μας κατάστημα όμως, όχι franchise. Από εκεί και πέρα και σε άλλες πόλεις. Γνωρίζουμε τη δυσκολία των καιρών και δεν είναι εύκολο. Θα ήθελα επιπλέον ο κόσμος- εδώ τουλάχιστον στη Θεσσαλονίκη έχει αρχίσει να το αντιλαμβάνεται και να το εκτιμά- να αγαπήσει το άρωμα όπως και εμείς. Να γίνει μέρος αυτής της μαγείας και της δημιουργίας. Να μπει σε αυτό το παιχνίδι. Σκοπεύουμε με διάφορους τρόπους να μυήσουμε τον κόσμο σε αυτό. Να μην έρχονται με τυφλά μάτια, να τολμούν και να αντιληφθούν τι είναι άρωμα…
Φοράς αρώματα εσύ ή λειτουργείς σαν τους ζαχαροπλάστες, που επειδή είναι όλη μέρα μέσα στα γλυκά, δεν τρώνε ποτέ;
Όσο περίεργο και αν είναι, δεν φοράω. Θα φορέσω σπάνια αρώματα, ακριβώς γιατί είμαι όλη μέρα εκεί μέσα. Βέβαια έχω, το σπίτι μου είναι γεμάτο, αλλά εγώ δεν θα φορέσω κάθε μέρα. Έχω κάνει κάποια δικά μου, εντελώς προσωπικά, που ανάλογα με τη μέρα, τη διάθεση και το πού θα πάω, θα φορέσω το αντίστοιχο…
Από το φύλλο της THESSNEWS #36 (14/01/2017-15/01/2017)
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.