Αφήσατε Ανοχύρωτη την πόλη μας απέναντι στην πανδημία το Νοέμβριο του 2020. Θωρακίστε Τώρα με νέες προσλήψεις και Εξοπλισμό τα Νοσοκομεία του ΕΣΥ της πόλης μας.
Άρθρο στην ThessNews του Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη, Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία
Η Θεσσαλονίκη ΔΕΝ ξεχνά. Την Ρημάξατε κύριε Μητσοτάκη πριν ένα χρόνο. Την Αφήσατε Συνειδητά Ανοχύρωτη Πόλη, Ακυβέρνητη Πολιτεία, όπως αποκάλυψε ο Υπουργός σας της Υπανάπτυξης, ο κλειδαράς της Εστίασης, παρά τις έγκαιρες προειδοποιήσεις των Ειδικών.
Η ομολογία (5-1-2021) του Υπουργού Υπ-Ανάπτυξης πως η Θεσσαλονίκη θρηνεί τόσους νεκρούς από την πανδημία γιατί η κυβέρνηση αγνόησε τους ειδικούς που είχαν ζητήσει lockdown πριν την γιορτή του Αγίου Δημητρίου, είναι ανατριχιαστική. Έτσι κε. Μητσοτάκη δεν είπατε μόνο ψέματα στη Βουλή και σε τηλεοπτικές συνεντεύξεις , όταν μας λέγατε πως κανείς δεν είχε ζητήσει έγκαιρα πιο σκληρά μέτρα. Αλλά απολύτως συνειδητά Βάλατε για άλλη μια φορά το Πολιτικό Κόστος και την Επικοινωνία πάνω από την ανθρώπινη ζωή.
ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ στη Θεσσαλονίκη επί 20 μήνες Πανδημίας, για κανένα κύμα της Πανδημίας.
Από τις 13 Απριλίου 2020 ζήτησα (www.triantafilidis.gr) εντός και εκτός Βουλής την Επαναλειτουργία των κλειστών νοσοκομείων «Λοιμωδών και του «ιστορικού 424» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Αυτά τα κλειστά νοσοκομεία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως χώρος υποδοχής και διαχωρισμού των υπόπτων και των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων COVID-19. Έτσι θα αποσυμφορούσατε τα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης για τις χρόνιες παθήσεις, θα προστατεύατε το υγειονομικό προσωπικό από το να προσβληθεί από COVID-19, έτσι ώστε να είναι ετοιμοπόλεμο και όχι αδρανοποιημένο σε καραντίνα. Αντ΄ αυτού στήσατε, την ώρα που η Θεσσαλονίκη πλημμύρισε από ανθρώπους που έδιναν τη μάχη της επιβίωσης, «κινητό στρατιωτικό νοσοκομείο» στο πάρκιγκ του 424. Αυτή είναι η αξία που δίνετε στη Θεσσαλονίκη κύριε Μητσοτάκη.
Μαζί με την πανδημία του κορονοϊού, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και την κυβερνητική επιδημία αλαζονείας, υπεροψίας και περιφρόνησης των θεσμών.
Εγκατέλειψαν τη Θεσσαλονίκη Ανοχύρωτη και Υγειονομικά.
Η ανικανότητα και η επικίνδυνη αναποτελεσματικότητα του κου. Μητσοτάκη είναι εξόφθαλμη. Εξηγούμαι: Στις 24 Απριλίου εγκαινίασε τις 18 νέες κλίνες ΜΕΘ στο νοσοκομείο «Παπανικολάου», χορηγία του «Ελλάδα 200 χρόνια». Τέσσερις μήνες μετά εν μέσω Πανδημίας οι κλίνες ΜΕΘ παραμένουν κενές, ανενεργείς, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ!, όπως καταγγέλθηκε σε δημοσιεύματα ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης. Τους χαρίστηκαν χωρίς δαπάνη του Δημοσίου 18 ΜΕΘ και έμενε να προσλάβουν προσωπικό, 4 ολόκληρους μήνες. Αντί όμως για Προσλήψεις έχουμε Απολύσεις. Απολύσεις Υγειονομικών εν μέσω Πανδημίας!
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ -ΜΕΤΡΟ-ΑΡΧΑΙΑ
Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα μπορούσε εδώ και ένα χρόνο να λειτουργεί. Η κεντρική του γραμμή να εξυπηρετεί τους Θεσσαλονικείς, χωρίς τον σταθμό Βενιζέλου.
ΝΔ business as usual.
Όσο τρέχουν τα προεκλογικά deals, Μετρό δεν τελειώνει. Καταστρέφουν δια της αποσπάσεως τα Αρχαία για να καθυστερήσουν την ολοκλήρωση του Έργου. Καθυστερήσεις σημαίνουν ξεκούραστες αποζημιώσεις ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΔΟΧΟ, με τα χρήματα του ελληνικού λαού. Τι δεν καταλαβαίνετε;
Εδώ και 40 χρόνια η Θεσσαλονίκη Περιμένει το ΜΕΤΡΟ να έρχεται…. Η ευρωπαϊκή πόλη του 1,5 εκατ. κατοίκων, η πολυθρύλητη «πύλη στην νοτιοανατολική Ευρώπη» βιώνει τα παραμύθια του Αθηναϊκού πριγκιπάτου, που κάθε Σεπτέμβριο στα εγκαίνια της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης, ακούει τις στερεότυπες επαναλαμβανόμενες κυβερνητικές δοξασίες για το ΜΕΤΡΟ που «μπήκε στην τελική ευθεία».
Η κοροϊδία, ο εμπαιγμός, εκφραζόταν συχνά και με θεωρητικά σχήματα όπως η περίφημη θεωρία περί της «ωρίμανσης των έργων».
Μοναδική εξαίρεση ο Αλέξης Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ. Το 2015 παραλάβαμε ένα έργο ανέκδοτο και ναυάγιο. Ανελκύσαμε το ναυάγιο, αποκαταστήσαμε τη σοβαρότητα του έργου, ως έργο εθνικής σημασίας. Έφθασε να απασχολεί το 2019 δύο χιλιάδες εργαζόμενους. Από το 33% το φθάσαμε σε χρόνια μνημονιακά, οικονομικής στενότητας, στο 95%.
Στο ερώτημα «Μετρό ή αρχαία» απαντήσαμε τεκμηριωμένα-ολοκληρωμένα «ΚΑΙ Μετρό ΚΑΙ Αρχαία», με μελέτες εφικτών τεχνικών λύσεων, που τέθηκαν σε εφαρμογή.
ΑΝ ο κ. Μητσοτάκης ακολουθούσε το συγκεκριμένο, συγκροτημένο, κοστολογημένο χρονοδιάγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, ΗΔΗ από τα τέλη του 2020 το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα έτρεχε στην κεντρική του γραμμή και ο ίδιος θα ήταν ο πρωθυπουργός, που θα είχε κόψει τη κορδέλα των εγκαινίων λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ.
ΓΙΑΤΙ αποφάσισε να σταματήσει, να ακυρώσει το χρονοδιάγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ και να στείλει το ΜΕΤΡΟ τρία ή πέντε χρόνια μετά; ΓΙΑΤΙ;
Όλη η πόλη μιλά για συμφέροντα, για προεκλογικά γραμμάτια και deals, που τα εξαργυρώνει η ΝΔ τώρα μετεκλογικά.
Ο κ. Μητσοτάκης βλάπτει Σοβαρά τη Θεσσαλονίκη.
Σαν τον παλιό «καλό» καιρό της Υποθαλάσσιας Αρτηρίας Θεσσαλονίκης για την οποία δεν έπεσε ούτε ένα τούβλο και ο Ανάδοχος εισέπραξε ως Αποζημίωση για τη ματαίωση του Έργου κοντά στα 160 εκατ. ευρώ. Μπερικέτια. Τόσα και άλλα τόσα μας κοστίζει η ΝΔ.