ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αδύνατον να λειτουργούσε το μετρό και να πραγματοποιούνταν παράλληλα εργασίες στη Βενιζέλου, δήλωσε μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και στους Σάκη Μόσχη και Δημήτρη Διαμαντίδη ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος.
Πρόσθεσε δε πως τα περί αντιθέτου είναι θεωρητικά κατασκευάσματα. «Δεν μπορούν να γίνονται εργασίες και από κάτω να περνάει το μετρό» σημείωσε.
Σχετικά με τον χρονοδιάγραμμα και αν επηρεάζεται από τον κορωνοϊό ο κ. Ταχιάος τόνισε πως «τα εργοτάξια λειτουργούν κανονικά. Επέστρεψαν όλοι οι εργαζόμενοι από τις διακοπές και όλοι έκαναν τεστ για κορωνοϊό και είναι καθαροί. Ο Απρίλιος του 2023 είναι ρεαλιστικός για την βασική γραμμή κρατάω όμως μια επιφύλαξη για τις τυχών δικαστικές εμπλοκές για τον σταθμό της Βενιζέλου».
Αναφορικά με την επέκταση της Καλαμαριάς ο κ. Ταχιάος είπε ότι «ο σχεδιασμός είναι ότι η Καλαμαριά θα λειτουργήσει με ένα κενό από την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής μέχρι την παράδοση της στο κοινό. Αυτό υπολογίζεται στους έξι μήνες. Αυτό γιατί δεν έχουμε τους ίδιους αναδόχους. Χρειάζεται να γίνουν προσαρμογές», υπογράμμισε προσθέτοντας πως «για να λειτουργήσει κανονικά η Καλαμαριά χρειαζόμαστε 15 ακόμα συρμούς. Έχουμε προμηθευτεί 18 και έχουν παραδοθεί οι 9 και είναι αρκετοί για την κεντρική γραμμή».
«Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι πρόκειται για ένα μέσω που πάνω στο οποίο θα κολλήσουν οι πάντες, οι άλλες συγκοινωνίες. Θα γίνει αναδιάταξη των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ σε σχέση με το μετρό. Το μετρό αλλάζει μια πόλη, φτιάχνει μια πόλη. Η συμβολή των οδών Αγίας Σοφίας με Εγνατία θα είναι το επόμενο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Θα είναι το hot spot για τις επόμενες δεκαετίες», είπε ο κ. Ταχιάος κλείνοντας.
Ακούστε το ηχητικό