Ανακοίνωση της Λαϊκής Ενότητας Θεσσαλονίκης για την πώληση από το ΤΑΙΠΕΔ της Εγνατίας Οδού ΑΕ.
«Αυτοί που αποκαλούν τη Θεσσαλονίκη «πρωτεύουσα των Βαλκανίων», με περισσή ευκολία και κομπασμό ξεπουλούν τα «χρυσαφικά» της, παραδίδοντας στους ιδιώτες τους πυλώνες της οικονομίας και το δημόσιο πλούτο, όπως το λιμάνι της, το αεροδρόμιό της, την ΕΛΒΟ, τις πρώην δημόσιες επιχ/σεις Κοινής Ωφέλειας, την Εγνατία Οδό, τη Μαρίνα της Αρετσούς, τη στοά Μοδιάνο, το Παλατάκι, το παραλιακό μέτωπο…» σημειώνει αρχικά η Λαϊκή Ενότητα.
«Το Λευκό Πύργο τον γλυτώσαμε στο παρά πέντε από την υποθήκευσή του επί ΣΥΡΙΖΑ. Τη δε ΕΥΑΘ, χάρη στις δυναμικές κινητοποιήσεις των κατοίκων της πόλης, και στο μεγαλειώδες δημοψήφισμα» προσθέτουν.
Για την Εγνατία Οδό η ΛΑΕ Θεσσαλονίκης επισημαίνει πως «αφού επένδυσε το δημόσιο, δηλαδή ο φορολογούμενος λαός, 7 δις για την κατασκευή της οδού, αφού την «προίκισαν» με δεκατρείς μετωπικούς και άλλους δεκατρείς πλευρικούς σταθμούς διοδίων, που θα χαρατσώνουν εσαεί τους μετακινούμενους, και επιπλέον αύξησαν και τα διόδια για να διασφαλίσουν μεγαλύτερα έσοδα στους νέους «ιδιοκτήτες», αφού ξεπλήρωσαν από τις εισπράξεις των διοδίων τρία χρόνια πριν τη λήξη τους όλα τα δάνεια στην Τρ. Πειραιώς και έδωσαν και επιπλέον 40 εκατ. ευρώ, ώστε οι αγοραστές να την πάρουν χωρίς καθόλου υποχρεώσεις, αφού μείωσαν το προσωπικό της για να μειώσουν και το λειτουργικό κόστος, «κατάφεραν» επιτέλους να την κάνουν ελκυστική για τα ιδιωτικά συμφέροντα, και, μετά από αλλεπάλληλους άκαρπους διαγωνισμούς, την παραχώρησαν, για 35 χρόνια, σε μια εξαιρετική κατά τη γνώμη τους τιμή, γεγονός για το οποίο κομπάζουν κιόλας, αντί να ντρέπονται».
«Η Εγνατία Οδός συνιστά ένα μεγάλης γεωπολιτικής, οικονομικής και κοινωνικής σημασίας οδικό άξονα, αφού μέσω αυτής γίνονται όλες οι υπεραστικές μεταφορές της Βόρειας Ελλάδας και οι συνοριακές συνδέσεις της χώρας με τα γειτονικά Βαλκανικά κράτη. Πρόκειται για 900 χιλιόμετρα κατασκευασμένων αυτοκινητοδρόμων (40% της Ελλάδας), 110 χιλ/τρα σηράγγων, 50 χιλ. γεφυρών» καταλήγει μεταξύ άλλων η ΛΑΕ.