Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιώργος Ορφανός αρθρογραφεί στην εφημερίδα ThessNews για τις προσεχείς δημοτικές εκλογές.
Όραμα, μεθοδικότητα και συνέπεια είναι απαραίτητα, για να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής των Θεσσαλονικέων και να γίνει η πόλη μας πρωταγωνίστρια, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Ο δρόμος για την επιτυχία είναι ορατός και ξεκάθαρος. Περιλαμβάνει την προσέλκυση επενδύσεων, κυρίως νέων και καινοτόμων, την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, τη στήριξη των επαγγελματιών και τη γενικότερη αναβάθμιση των κοινωνικών, πολιτιστικών, ψυχαγωγικών και εμπορικών στοιχείων της πόλης. Όλα αυτά με απώτερο στόχο τη δημιουργία ευκαιριών για μόνιμη απασχόληση, ώστε να ενισχυθεί το εισόδημα των οικογενειών και οι νέοι να παραμείνουν και να επιχειρούν στη Θεσσαλονίκη.
Το πρόγραμμα του συνδυασμού μας «Η Θεσσαλονίκη είναι το Μέλλον» περιλαμβάνει σειρά από άξονες για την οικονομική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης, η υλοποίηση των οποίων αποτελεί ξεκάθαρη δέσμευσή μας. Με προσήλωση στο στόχο μας και σκληρή δουλειά θα καταφέρουμε να γίνει η Θεσσαλονίκη παράδειγμα προς μίμηση στον ελλαδικό χώρο, όπου η ανακυκλώσιμη οικονομία θα αποτελεί παρελθόν και θα εισρέουν στην πόλη κεφάλαια-«ανάσα» για τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Ας αναλογιστούμε, για παράδειγμα, πόσα χρήματα θα μπορούσαν να έρχονται κάθε χρόνο στη Θεσσαλονίκη, αν ενισχύαμε τον τομέα της κρουαζιέρας και κυρίως, αν η πόλη μας γινόταν σημείο εκκίνησης (Home Port) για τα κρουαζιερόπλοια. Χιλιάδες άτομα θα έρχονταν τουλάχιστον μία ημέρα νωρίτερα στη Θεσσαλονίκη, θα νοίκιαζαν δωμάτια στα ξενοδοχεία της, θα έτρωγαν στα καταστήματα εστίασής της, θα επισκέπτονταν τα μουσεία της, θα ψώνιζαν, θα διασκέδαζαν, θα έπαιρναν αναμνηστικά και θα γίνονταν οι καλύτεροι πρεσβευτές της πόλης μας, στις χώρες προέλευσής τους.
Η μετατροπή της Θεσσαλονίκης σε λιμένα αφετηρίας κρουαζιέρας αποτελεί όραμα της παράταξής μας και πρώτιστο άξονα του προγράμματός μας. Με προγραμματισμό και σε αγαστή συνεργασία με τη διοίκηση του ΟΛΘ, αλλά και με άλλους φορείς της πόλης, είμαι πεπεισμένος ότι θα το πετύχουμε.
Ένας άλλος βασικός άξονας του προγράμματός μας είναι η διαμόρφωση της Θεσσαλονίκης σε ολοκληρωμένο τουριστικό προορισμό. Να είναι ελκυστική 365 μέρες το χρόνο για τους τουρίστες, οι οποίοι να αισθάνονται ότι βρίσκονται σε μία ευρωπαϊκή μητροπολιτική πόλη με εθνική και διεθνή ακτινοβολία.
Το βασικό βήμα για να γίνει πράξη αυτό, όπως προβλέπει το πρόγραμμά μας, θα είναι η καμπάνια, Destination Thessaloniki. Μία ολοκληρωμένη επικοινωνιακή εκστρατεία, μία επιθετική προσπάθεια, που θα αναδείξει τη Θεσσαλονίκη στο παγκόσμιο στερέωμα. Να δείξουμε σε άτομα από ολόκληρο τον κόσμο ότι η Θεσσαλονίκη είναι μία πόλη όπου μπορούν να περπατήσουν δίπλα στην αρχαία ελληνική και τη βυζαντινή ιστορία, να απολαύσουν την πλουσιότατη γαστριμαργική παράδοση που διαθέτει και να βιώσουν τις διαφορετικές και άκρως ενδιαφέρουσες αποχρώσεις στην ταυτότητά της.
Από το φύλλο της THESSNEWS #153 (13/04/2019-14/04/2019)