Θετικές προοπτικές και αύξηση των οικονομικών της μεγεθών καταγράφει η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ.
Η εταιρεία, έχοντας διαγράψει μία ανοδική πορεία στα οικονομικά της μεγέθη την τελευταία διετία, φιλοξένησε στην έδρα της, στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης, όπου έλαβε χώρα το συνέδριο, τους εμπορικούς της συνεργάτες- αντιπροσώπους και στελέχη της από όλη την Ελλάδα.
Ο αναπληρωτής οικονομικός διευθυντής, Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος-Χατζάκος, παρουσίασε τα αποτελέσματα του 2018, που έκλεισαν με αύξηση στα 112 εκ. ευρώ, και το πλάνο του 2019, έτος στο οποίο αναμένεται περαιτέρω ανάπτυξη τζίρου. Επίσης περιέγραψε αναλυτικά τις επενδύσεις ύψους 5,3 εκ. ευρώ που ολοκληρώθηκαν την προηγούμενη διετία και ανακοίνωσε ότι για το 2019 έχει ήδη σχεδιαστεί επενδυτικό πλάνο 4 εκ. ευρώ.
Η παρουσίαση του Δημήτρη Τσιμούλα, διευθυντή πωλήσεων Ελλάδας, κινήθηκε στα νούμερα που σημείωσαν οι πωλήσεις της ΜΕΒΓΑΛ σε βάθος 10ετίας, υπογράμμισε τα δυνατά και αδύνατα σημεία και τις βελτιωτικές κινήσεις που έχουν σχεδιαστεί για αύξηση των μεριδίων, ενώ η marketing director, Αθηνά Καλδή, παρουσίασε το πλήρες φάσμα ενεργειών υποστήριξης των προϊόντων με διαφημιστικές ενέργειες στο σύνολο των μέσων, καθώς και τις επικείμενες κυκλοφορίες νέων προϊόντων και στις τρεις κατηγορίες γαλακτοκομικών (γάλα, γιαούρτι, τυροκομικά).
Η Χρύσα Παπαστογιαννίδου, υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας, παρουσίασε το πρόγραμμα «Αγάπης Έργα ΜΕΒΓΑΛ», που περιλαμβάνει 9 βασικούς άξονες πρακτικών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, υπενθυμίζοντας ότι στη ΜΕΒΓΑΛ επιχειρηματική δράση και βιώσιμη ανάπτυξη συμβαδίζουν από την πρώτη στιγμή της ίδρυσης της εταιρείας.