Το απρόοπτο που σημειώθηκε το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου με το Μετρό Θεσσαλονίκης φαίνεται να μην είναι το μοναδικό κόσμο.
Ο συρμός ακινητοποιήθηκε μέσα στο τούνελ και οι επιβάτες χρειάστηκε να διασχίσουν πεζή το τούνελ για να φτάσουν στο επόμενο σταθμό. Προηγήθηκε την προηγούμενη Τετάρτη 11/12, ένα παρόμοιο περιστατικό με το Μετρό της Κοπεγχάγης.
Οι επιβάτες της πρωτεύουσας της Δανίας κλήθηκαν να εκκενώσουν τους συρμούς έπειτα από βλάβη λόγω διακοπής ρεύματος. Το μετρό της Κοπεγχάγης έχει πολλά κοινά με το δικό μας Μετρό καθώς κινείται αυτόματα χωρίς οδηγό και έχουν παρόμοιες προδιαγραφές ασφαλείας.
Η εταιρεία Metroservice που διαχειρίζεται το Μετρό της Κοπεγχάγης εξέδωσε την εξής ανακοίνωση: «Η Metroservice έστειλε τους υπαλλήλους πεζή μέσα από τις σήραγγες για να αφήσουν τους επιβάτες να βγουν από τα τρένα, επειδή λόγω της διακοπής ρεύματος δεν ήταν δυνατό για τους εργαζόμενους να φτάσουν εκεί με τρένο του μετρό. Μέχρι αργά το απόγευμα της Τετάρτης, δεν είναι ακόμη σαφές τι προκάλεσε τη διακοπή ρεύματος». Να σημειώσουμε πως η εταιρεία συμμετέχει στην ΑΤΜ (Azienda Trasporti Milanes) που αποτελεί το ένα μέλος της εταιρείας Thema, η οποία διαχειρίζεται τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Oh no… The Copenhagen metro broke down (power failure) with people stuck in trains between stations. They are gonna have to wait for staff to arrive and open the train doors to evacuate people through the tunnels.
(I am luckily AT a station) pic.twitter.com/XZASBTsd3u— Anchel Labena (@Anchel) December 11, 2024
Η ακινητοποίηση του Μετρό Θεσσαλονίκης φαίνεται να προκλήθηκε «στιγμιαία ανίχνευση υψηλής έντασης ρεύματος» εξήγησε η εταιρεία Thema.
Συνήθως, οι επιβάτες εγκαταλείπουν το συρμό και περπατούν μέσα στις σήραγγες σε περιπτώσεις ατυχημάτων και ενδεχόμενου κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιάς.
Να σημειώσουμε πως δυο γραμμές του Μετρό της Δανικής πρωτεύουσας τέθηκαν εκτός λειτουργίας εξαιτίας του black out για δυο ώρες ενώ στην η βλάβη στο Μετρό Θεσσαλονίκης αποκαταστάθηκε μετά από τρεισήμισι ώρες.
Comments are closed.