Αρχική / ADVERTORIAL / Marketing Club Greece | AI Stories beyond Future. Τεχνητή Νοημοσύνη και Μάρκετινγκ

ADVERTORIAL

12/12/202316:49

Marketing Club Greece | AI Stories beyond Future. Τεχνητή Νοημοσύνη και Μάρκετινγκ

Marketing Club Greece | AI Stories beyond Future. Τεχνητή Νοημοσύνη και Μάρκετινγκ

Γράφει thessnews

 

Εκδήλωση με τίτλο «AI Stories beyond Future» διοργανώθηκε από το Marketing Club Greece στις 29 Νοεμβρίου 2023, στο ξενοδοχείο «The Met», στη Θεσσαλονίκη. Αντικείμενο της εκδήλωσης που φιλοξένησε επαγγελματίες του χώρου ήταν  η Τεχνητή Νοημοσύνη, οι νέες εξελίξεις, αλλά και τα προφίλ χρηστών και καταναλωτών.

Συγκεκριμένα, οι: Δημήτρης Δημητριάδης: Futurist και μέλος της Ειδικής Γραμματείας Μακροπρόθεσμου Σχεδιασμού στην Προεδρία της Ελληνικής Κυβέρνησης, Γεράσιμος Γερολυμάτος: CEO, της Gerobo International, Εύη Καρακόζογλου: Technical Program Manager, της Android NextGen και Κωνσταντίνος Συνοδινός: Founder & CEO της Simply Digital αναφέρθηκαν στην Artificial intelligence και στο πως αυτή επηρεάζει καθημερινά τον κόσμο του marketing.

Οι ομιλητές παρουσίασαν ο καθένας τη δική του οπτική για το πως η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει πάρει τη θέση της στη ζωή μας και συγκεκριμένα στο χώρο του μάρκετινγκ.  Κοινή διαπίστωση της βραδιάς στην κατάμεστη αίθουσα ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι εδώ και δεν είναι κάτι που πρέπει να φοβόμαστε. Δεν έρχεται πλέον από το μέλλον μιας επιστημονικής φαντασίας αλλά είναι μια έννοια που υπάρχει ήδη στη ζωή μας και εμείς συνυπάρχουμε μαζί της. Η  τεχνολογία αλλά και οι χρήσεις της αρχίζουν πλέον να καλύπτουν τις ανάγκες και τις φιλοδοξίες μας, δημιουργώντας παράλληλα τον φόβο για την απώλεια θέσεων εργασίας, κάτι που όμως δεν ισχύει αν αναλογιστούμε ότι ταυτόχρονα δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και απαιτήσεις νέου εξειδικευμένου προσωπικού. Όροι όπως Prompt Engineer σε Ethical Technology Advisor, θα κυριαρχήσουν στις επόμενες γενιές που θα δημιουργήσουν το δικό τους λαμπρό μέλλον. Η ύπαρξη ρομπότ και η χρήση τους (συνεργατικά ρομπότ – cobots) θα επιφέρουν αλλαγές σε χώρους εργασίας όπως η εστίαση και ο τουρισμός, όμως σε όλες αυτές τις αλλαγές καλούμαστε να προσαρμοστούμε, να προβλέψουμε τις ανάγκες, να ανταποκριθούμε και να υλοποιήσουμε συνεργασίες και εξελίξεις.

Ζητούμενο αλλά και σοβαρό θέμα συζήτησης είναι και η ορθή χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης και η ηθική που την διέπει. Ένα θέμα που οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν πως δεν έχει ακόμη μελετηθεί όσο πρέπει. Η ύπαρξη των deep fake videos και των fake news καθιστά επιτακτικό τον έλεγχο της πληροφορίας σε μεγαλύτερα επίπεδα.

Την εκδήλωση χαιρέτησε στην έναρξη της ο Πρόεδρος του Marketing Club Greece. «Στο μέλλον, η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει τις τεχνικές μάρκετινγκ. Όσο η εφαρμογή της, μπορεί να αναλύει με μεγαλύτερη ακρίβεια δεδομένα, τάσεις αλλά και να προβλέψει συμπεριφορές, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να εξατομικεύουν τις καμπάνιες τους και να προσφέρουν πιο διαδραστικές εμπειρίες» ανέφερε ο Τσαμπίκος Κοκκάρης, συμπληρώνοντας μάλιστα πως ο χαιρετισμός του έχει γραφτεί από το Chat GPT, θέλοντας να αποδείξει με ένα έμπρακτο παράδειγμα το πως θα αυξάνεται από εδώ και πέρα η υλοποίηση των ιδεών, ακόμη και σε κάτι τέτοιο.

Τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε o Χάρης Λαλάτσης, μέλος ΔΣ του Marketing Club Greece, Υπεύθυνος της Ομάδας Εκπαίδευσης και founder της Ierax Analytix, που επισήμανε με τη σειρά του την ανάγκη να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις και να ενσωματώσουμε τις αλλαγές που επιφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητα μας.

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

ADVERTORIAL

25.10.202410:02

  Με ιστορία που χάνεται στους αιώνες και λαούς να ερίζουν για την προέλευσή τους, τα ζυμαρικά, η αγαπημένη τροφή μικρών και μεγάλων, έχει την τιμητική της στις 25 Οκτωβρίου! Είναι η παγκόσμια μέρα ζυμαρικών και όπως θα διαπιστώσετε, το

ADVERTORIAL

24.10.202411:07

  Ολυμπία, 18 Οκτωβρίου 2024 –  Στον ρόλο της δια βίου μάθησης και στο σύνολο των καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων κατά το σχεδιασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας επικεντρώθηκε ο Ιδρυτής και CEO της Easy Education, Νικόλαος Μουρτζίλας, κατά την τοποθέτησή του στο

ADVERTORIAL

23.10.202415:47

  Πάνω από 700 συμμετέχοντες από 15 χώρες, βρέθηκαν για δύο ημέρες 18 και 19 Οκτωβρίου 2024, στο συνεδριακό κέντρο “Ιωάννης Βελλίδης” κατά τη διάρκεια του φετινού Voxxed Days Thessaloniki. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, το συνέδριο εστιάζει στις

ADVERTORIAL

21.10.202421:01

  Παρακολούθησε τα εξ αποστάσεως σεμινάρια αναγνωρισμένα από ΑΣΕΠ και Δημόσιο που υλοποιούνται σε συνεργασία του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πάντειου Πανεπιστημίου και του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης Easy Education. Εγγραφείτε στο νέο κύκλο σπουδών και κάνετε το πρώτο βήμα για μία

ADVERTORIAL

17.10.202415:12

  Η KIKO MILANO, το No1 Make up Brand της Ιταλίας, που εκπροσωπείται αποκλειστικά στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία από τον Όμιλο Φάις, γιόρτασε την Τετάρτη  09/10 τα εγκαίνια του νέου της καταστήματος στην καρδιά της

ADVERTORIAL

11.10.202410:01

  Το Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης, αποτελεί το πρώτο Νοσοκομείο στη Βόρεια Ελλάδα, αναγνωρισμένο από τo Υπουργείο Υγείας για τη διενέργεια προηγμένων θεραπειών Στερεοτακτικής Ακτινοχειρουργικής και Στερεοτακτικής Ακτινοθεραπείας Σώματος.   Όλοι οι ασθενείς, που υποβάλλονται σε θεραπείες Στερεοτακτικής Ακτινοχειρουργικής και Ακτινοθεραπείας

thess

Επικαιρότητα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

26.10.202421:51

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

26.10.202421:40

ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΑΡΘΡΑ ΑΠΟΨΕΙΣ

26.10.202420:45

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή