Η Κομισιόν επέβαλε πρόστιμο ύψους 500 εκατ. ευρώ στην Apple για παραβίαση των κανόνων που αφορούν τα καταστήματα εφαρμογών και πρόστιμο ύψους 200 εκατ. ευρώ στη Meta για το διαφημιστικό μοντέλο που ακολουθεί, το οποίο απαιτεί από τους χρήστες στην ΕΕ να πληρώνουν για την πρόσβαση στις εκδόσεις των Facebook και Instagram χωρίς διαφημίσεις.
Σύμφωνα με την Εκτελεστική Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Τερέζα Ριμπέρα «oι σημερινές αποφάσεις στέλνουν ένα ισχυρό και ξεκάθαρο μήνυμα. Ο νόμος για τις ψηφιακές αγορές είναι ένα κρίσιμο εργαλείο, διασφαλίζοντας ότι οι ψηφιακοί παίκτες μπορούν να λειτουργούν και δίκαιες αγορές».
Σύμφωνα με την ίδια «η Apple και η Meta δεν έχουν συμμορφωθεί με το DMA εφαρμόζοντας μέτρα που ενισχύουν την εξάρτηση των χρηστών και των καταναλωτών από τις πλατφόρμες τους. Ως αποτέλεσμα, έχουμε λάβει σταθερά αλλά ισορροπημένα μέτρα εναντίον και των δύο εταιρειών, με βάση σαφείς και προβλέψιμους κανόνες. Όλες οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ΕΕ πρέπει να ακολουθούν τους νόμους μας και να σέβονται τις ευρωπαϊκές αξίες».
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.