Φρένοστην μεταφορά φορτίων και εμπορευματοκιβωτίων μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου στα Βαλκάνια έχει προκαλέσει στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας η διακοπή λειτουργίας της γραμμής Θεσσαλονίκης-Ειδομένης μετά τον εκτροχιασμό τρένου στο ύψος του Πολύκαστρου το βράδυ της περασμένης Τρίτης.
Η εναλλακτική σιδηροδρομική γραμμή μέσω Βουλγαρίας αναμένεται να αυξήσει το κόστος μεταφοράς αλλά και τοn χρόνο παράδοσης των φορτίων.
Την ίδια ώρα, ολοένα και μεγαλύτερη είναι κάθε χρόνο η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Το πρώτο εξάμηνο του 2024, ο αριθμός των φορτοεκφορτώσεων που διεκπεραιώθηκαν στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ αυξήθηκε κατά 4,4%, σε σχέση με αντίστοιχη περίοδο του 2023
Comments are closed.