γράφει ο #tileorasakias
Η ιστορία ενός μανιακού δολοφόνου που θα μπορούσε να γλυτώσει ακόμα και την φυλακή παρά τους 36, τουλάχιστον, φόνους που διέπραξε από τα βουνά της Αμερικανικής Δύσης μέχρι τις παραλίες της Φλόριντα.
Ο Τεντ Μπάντι θεωρήθηκε από τους πιο αιμοσταγείς και ψυχοπαθείς κατά συρροή δολοφόνους στις ΗΠΑ. Και όμως παρολίγον να μην πιαστεί ποτέ ή και να την γλυτώσει καταφέρνοντας να αποδράσει δύο φορές.
Το ντοκιμαντέρ μιας σεζόν του Netflix (μόλις τεσσάρων επεισοδίων) πραγματεύεται την ιστορία του Τεντ Μπάντι μέσα από τις δικές του αφηγήσεις σε δύο δημοσιογράφους που ήθελαν να γράψουν το βιβλίο του και να μάθουν όλη την αλήθεια πίσω από τα στυγερά εγκλήματά του.
Με βαριά παιδικά τραύματα ο Μπάντι μετατρέπεται σταδιακά σε απαγωγέα, βιαστή, δολοφόνο και νεκρόφιλο.
Απο το 1974 μέχρι το 1978 ο Τεντ Μπάντι δολοφόνησε και κακοποίησε με το πιο απεχθή τρόπο δεκάδες νεαρές γυναίκες από τα βουνά της Γιούτα και του Σιάτλ μέχρι τις ακτές της Φλόριντα.
Βλέπετε τότε η τεχνολογία στην εξιχνίαση ενός εγκλήματος δεν είχε την σημερινή εξέλιξη, το FBI δεν λειτουργούσε όπως ξέρουμε σήμερα ακόμα και οι αρχές μεταξύ των Πολιτειών δεν επικοινωνούσαν μεταξύ τους.
Έτσι κατάφερε ο Μπαντι να αποδράσει από την φυλακή όπου είχε μπει επειδή κατηγορήθηκε από το πρώτο θύμα του που κατάφερε να ξεφύγει από τα αιμοσταγή χέρια του. Να αποδράσει και να ταξιδέψει ελεύθερος από την μια άκρη της χώρας στην άλλη και να συνεχίσει με άλλο ονομα και άλλα στοιχεία τα στυγνά του εγκλήματα.
Τα σοκαριστικά του εγκλήματα παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ του Netflix μέσα από δημοσιεύματα, ρεπορτάζ και μαρτυρίες ανθρώπων που έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο στις έρευνες της εποχής.
Αλλά κυρίως μέσα από την αξιολόγηση των εγκλημάτων μέσα από τον ίδιο τον δράστη. Καθώς μέχρι να αφήσει την τελευταία του πνοή στην ηλεκτρική καρέκλα δεν παραδεχόταν τα εγκλήματά του και προτιμούσε να τα αναλύει εξονυχιστικά ως εξωτερικός παρατηρητής ή ως ένας εγκληματολόγος.
Στα ντε σου του ντοκιμαντέρ οι στιγμές του δικαστηρίου, η σε ζωντανή σύνδεση πρόταση γάμου ενώ καταδικάζεται αλλά και η αμφίσημη αντιμετώπιση του κόσμου απέναντι στο πρόσωπό του.
Comments are closed.