Μια διαφορετική τηλεοπτική σεζόν, με έντονο ανταγωνισμό, ολοκληρώθηκε με τις καθημερινές εκπομπές του Star να βρίσκονται στην κορυφή της τηλεθέασης για το 2020 -2021.
Η εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» με τη Ζήνα Κουτσελίνη, αποτύπωσε και ανέδειξε ανθρώπινες ιστορίες δύναμης και αισιοδοξίας και για το διάστημα 7.9.20 – 9.7.21, ήταν πρώτη στη ζώνη της στο δυναμικό κοινό 18 – 54 με μέσο όρο 13,7%, στις γυναίκες 18 – 54 με 14,3% και στο γυναικείο κοινό με 16,6%.
Το «Shopping Star» με παρουσιάστρια τη fashion expert Βίκυ Καγιά και «πρωταγωνίστριες» γυναίκες κάθε ηλικίας, που αγαπούν τη μόδα, από 7.9.20 έως 2.7.21, τερμάτισε πρώτο στη ζώνη του, καταγράφοντας μέσο όρο 16,7% στο δυναμικό κοινό 18-54, 17,6% στο σύνολο κοινού, 20,8% στις γυναίκες 18 – 54, 22,8% στο γυναικείο κοινό.
Ο «Τροχός της Τύχης», το μακροβιότερο παιχνίδι της ελληνικής τηλεόρασης με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, «γύρισε» και έδειξε πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 18,5% και στο σύνολο κοινού με 22,1%, για το διάστημα από 7.9.20 – 9.7.21.
Comments are closed.