Αφορά στη χρήση του οδικού δικτύου από εταιρείες που κάνουν εργασίες.
Τις περιπτώσεις που έρχεται ο εργολάβος, σκάβει, κάνει το έργο και αφήνει πίσω του συντρίμμια, λακούβες και κακοτεχνίες.
Τί θα αλλάξει λοιπόν με την νέα κανονιστική.
Ο Πρόδρομος Νικηφορίδης αντιδήμαρχος τεχνικών έργων και βιώσιμης κινητικότητας εξηγεί στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και στην εκπομπή της Κλαούντια Έγγερς πως με την νέα κανονιστή οι ερτγολάβοι θα είναι υποχρεωμένοι να αποκαθιστούν το οδόστρωμα όχι μόνο στο σημείο των έργων, αλλά να παραδίσουν όλο το τμήμα του δρόμου έτσι όπως το παρέλαβαν.
Η διαδικασία μέχρι την εφαρμογή της κανονιστικής θα είναι μακρά.
Διαβούλευση, συμβούλια Δήμου, όταν ψηφιστεί και ολοκληρωθεί θα πάει στην αποκεντρωμένη διοίκηση για να πάρει την έγκριση..είναι μία ιστορία που θα κρατήσει πολλούς μήνες.
Είναι όμως η αρχή για μία πονεμένη ιστορία που δοκιμάζει ακόμη και την κοινή λογική.
Είναι χαρακτηριστικό πως οι εταιρείες δεν ζητούν καν άδεια από τον Δήμο για να σκάψουν τον δρόμο ή το πεζοδρόμιο.
Ακούστε όλη την συνέντευξη ΕΔΩ
Comments are closed.