Πιο όμορφα και κυρίως πιο… χαρούμενα, γίνονται τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ!
Αυτές τις μέρες, στα λεωφορεία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης τοποθετούνται αφίσες με πολύχρωμες ζωγραφιές, φτιαγμένες με αγάπη, χαρά, κέφι, μεράκι, φαντασία, από τους καλύτερους δημιουργούς, οι οποίοι είναι μαθητές και μαθήτριες νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων της δυτικής Θεσσαλονίκης.
Ο ΟΑΣΘ, με πολύ μεγάλη χαρά ανταποκρίθηκε στο αίτημα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, για την ανάδειξη, στα λεωφορεία του Οργανισμού, των αποτελεσμάτων του εκπαιδευτικού προγράμματος που πραγματοποιήθηκε με θέμα: «Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα…».
Τα αποτελέσματα είναι πράγματι εντυπωσιακά, καθώς τα παιδιά με τις πολύχρωμες ζωγραφιές που έφτιαξαν άφησαν ελεύθερη τη φαντασία τους και έστειλαν ισχυρά μηνύματα αγάπης, σεβασμού στους ανθρώπους και τα ζώα, προστασίας του περιβάλλοντος. Η κάθε αφίσα, πέρα από την εικαστική αναπαράσταση, περιλαμβάνει ένα σύντομο, αντιπροσωπευτικό κείμενο από την ελληνική λογοτεχνία και ένα σύντομο κείμενο που παρήγαγαν οι μαθητές και οι μαθήτριες, μέσα από τη διαδικασία της δημιουργικής γραφής, όλα σχετικά με το όραμα ενός καλύτερου κόσμου.
Οι αφίσες αποτελούν το εκπαιδευτικό προϊόν του προγράμματος «Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα…» που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το Πατριαρχικό Ίδρυμα Πατερικών Μελετών.
«Το πρόγραμμα αυτό, που φιλοδοξούμε να γίνει ετήσιος θεσμός, αποτελεί το όραμα ενός καλύτερου κόσμου για όλους, το οποίο προσεγγίζεται μέσα από την κριτική σκέψη και τη δημιουργική ματιά των παιδιών, με όχημα τις εικαστικές τέχνες και τη λογοτεχνία», σημειώνει η επιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος, εκπαιδευτικός Δρ. Χαρά Ανδρεΐδου.
Οι αφίσες τοποθετούνται αυτό το χρονικό διάστημα σε λεωφορεία τα οποία εκτελούν δρομολόγια κατά κύριο λόγο στη δυτική Θεσσαλονίκη. Πάνω σε κάθε αφίσα υπάρχει ένα QR Code, που οδηγεί στην ψηφιακή έκθεση του προγράμματος, με όλα τα έργα των παιδιών και με ενδιαφέρον πληροφοριακό υλικό.
Comments are closed.