Η γνωστή εικαστικός υπογράφει φέτος την οπτική ταυτότητα του 65ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, με το έργο «Corn Maidens» δηλαδή «Οι Παρθένες του Καλαμποκιού» με το οποίο επιδιώκει να αποτυπώσει διαπολιτισμικά σύμβολα, δημιουργώντας μια εικαστική γλώσσα, όπου μυθολογικές και ψυχολογικές αναφορές ενώνονται σε έναν χορό – ωδή στη θεϊκή γυναικεία δύναμη, αλλά και στη Μητέρα Φύση.
Όπως εξηγεί η ίδια, το πόστερ του φεστιβάλ είναι μέρος ενός πολύ μεγάλου έργου της, το μήκος του οποίου φτάνει τα 4 μέτρα και 30 εκατοστά.
«Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη γι’ αυτήν την έκθεση, γιατί ο κόσμος έχει δει τα μεγάλα έργα μου και είναι η πρώτη φορά που δείχνω πάρα πολύ μικρά έργα, τα οποία ονομάζω “άτακτες μινιατούρες”, γιατί είναι πάρα πολύ παιχνιδιάρικα», αναφέρει η Στέλλα Καπεζάνου.
Με αφορμή, λοιπόν, την επιλογή του έργου της από το φετινό Φεστιβάλ, η εικαστικός, μαζί με την Τένια Μενεγάκη που έχει την επιμέλεια της έκθεσης, επέλεξαν μια μικρή συλλογή από αυτές τις μινιατούρες και θα τις παρουσιάσουν στο κοινό από τις 3 Νοεμβρίου. Η έκθεση διατηρεί έντονο φεμινιστικό χαρακτήρα καθώς η καλλιτέχνιδα για πρώτη φορά με αυτά τα έργα μικρής κλίμακας, αποτυπώνει την πολυπλοκότητα της γυναικείας εμπειρίας, συνδυάζοντας παραστατικότητα με αφαίρεση και συμβολισμούς με φαντασιακές συνθέσεις. Ενίοτε, ζώα εμφανίζονται απρόσμενα μεταξύ των ανθρώπινων μορφών, προσθέτοντας βάθος και πολυπλοκότητα στη αφήγηση, ενώ μία σειρά έργων φέρει τίτλους εμπνευσμένους από την ποιητική συλλογή «Εντεψίζικα» του Γιώργου Σεφέρη.
Η pop-up έκθεση «Naughty Miniatures» θα φιλοξενείται στο Apodec- micro exhibitions έως τις 10 Νοεμβρίου, ενώ τα εγκαίνια θα γίνουν την Κυριακή 3 Νοεμβρίου.
πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Comments are closed.