Τα παλιά εκδοτικά και επικυρωτικά μηχανήματα έχουν αποξηλωθεί και αντικαθίστανται από νέα.
Σύμφωνα με τον κ. Τόσκα σε ό,τι αφορά στα επικυρωτικά μηχανήματα η τοποθέτησή τους έχει ολοκληρωθεί στο 95% των οχημάτων είτε του ΟΑΣΘ είτε του ΚΤΕΛ, δηλαδή σε πάνω από 400 λεωφορεία.
Σε ό,τι αφορά στα εκδοτικά μηχανήματα έχουν εγκατασταθεί στο μεγαλύτερο ποσοστό των λεωφορείων του ΟΑΣΘ και συνεχίζεται πυρετωδώς η τοποθέτησή τους στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ.
Σύμφωνα ωστόσο με καταγγελίες επιβατών και δημοσιεύματα επικρατεί μύλος με την έκδοση αλλά και την επικύρωση των εισιτηρίων εντός των λεωφορείων, σε μια περίοδο μάλιστα που όλοι οι ιθύνοντες εξαπολύουν μάχη κατά της λαθρεπιβίβασης και της εισιτηριοδιαφυγής.
Τί γίνεται όμως όταν αναγκάζεσαι να γίνει λαθρεπιβάτης επειδή δεν δουλεύουν τα μηχανήματα;
Γιατί το σύστημα υπολειτουργεί;
Η τεχνική εταιρεία που έχει αναλάβει την εγκατάσταση και την τοποθέτηση των μηχανημάτων έχει ζητήσει και υπήρξε μικρή παράταση στη σύμβασή μας, με την δική μας πίεση και παρακολούθηση θα έχει ολοκληρωθεί αυτή η προσπάθεια μέχρι το τέλος του μήνα, σημειώνει στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο κ. Γιάννης Τόσκας.
Δηλώνει πεπεισμένος ότι σε λίγες εβδομάδες θα λήξει το θέμα καθώς όπως αναφέρει: «υπάρχουν πληροφορίες ότι θα αυξηθεί το προσωπικό της τεχνικής εταιρείας, πρόκειται για σύνθετα θέματα, δεν είναι ο ΟΣΕΘ ή ο ΟΑΣΘ συμβαλλόμενος, συμβαλλόμενη είναι η κοινωνία της πληροφορίας με την κοινοπραξία που έχει αναλάβει την διεκπεραίωση της υπόθεσης».
Σε ό,τι αφορά στην έκδοση καρτών σύμφωνα με τον κ. Τόσκα έχουν εκδοθεί πάνω από 11.000 κάρτες για την αστική συγκοινωνία και πάνω από 50.000 για το μετρό Θεσσαλονίκης, με τον ίδιο να τονίζει ότι : «νομίζω ότι είμαστε σε πάρα πολύ καλό δρόμο, θα είμαστε σε ακόμη καλύτερα εδάφη αν μιλήσουμε μετά από 10 μέρες.»
Ακούστε εδώ όλο το ρεπορτάζ στην εκπομπή της Κλαούντια Έγγερς
Comments are closed.