Το νομοσχέδιο για τους σιδηροδρόμους αυτή την ώρα στο υπουργικό συμβούλιο παρουσία του πρωθυπουργού. Αφορά το νέο πλαίσιο λειτουργία των συρμών, το προσωπικό και τα μέτρα ασφαλείας.
Εκτός όμως από το δίκτυο Αθήνα- Θεσσαλονίκη, άλλο ενεργό δίκτυο δεν υπάρχει! Ο άξονας Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη είναι σχεδόν εγκαταλελειμμένος.
Ο διάσημος σταθμός του Παρανεστίου. Τελευταία διέλευση, φορτία του ΝΑΤΟ.
Ο δήμαρχος Παρανεστίου ερωτάται από τον Στέφανο Διαμαντόπουλο αν η γραμμή έχει “καταρρεύσει” ή έχει σοβαρά προβλήματα με αποτέλεσμα να μην διέρχεται κανένας συρμός.
ΦΩΤΟ του δημάρχου με τον Σ. Διαμαντόπουλο από την εκδήλωση – φεστιβάλ σπόρων στον Πελίτι Παρανεστίου.
Ο δήμαρχος Παρανεστίου – ηχητικό της πρωινής εκπομπής του Στέφανου Διαμαντόπουλου:
Φωτογραφία αρχείου από τον ΜΕΑΣ Ήφαιστος… παλιές δόξες!
Και η εγκατάλειψη συνεχίζεται… γραμμή Κιλκίς – Σέρρες, σε μία διαδρομή εξαιρετικού φυσικού κάλους, με πολλές κοινότητες και κωμοπόλεις η οποία… χορτιαριάζει και καταρρέει!
Μετά τις Σέρρες ο σταθμός Δράμας κατασκευασμένος το 1893 λειτουργεί μόνο σαν μουσείο, χάριν στην προσπάθεια του συλλόγου ΜΕΑΣ Ήφαιστος.
Το Ράδιο Θεσσαλονίκη τον περασμένη Οκτώβριο μπήκε στο εν λόγω Μουσείο.
Μουσείο Τρένων Δράμας: Μπήκαμε στη μηχανή του χρόνου του σιδηρόδρομου
Στον αέρα του Ράδιο Θεσσαλονίκη συνομίλησαν ο Παναγιώτης Μακρόπουλος, πρόεδρος του Σιδηροδρομικού Μουσείου Δράμας και ο δήμαρχος Παρανεστίου Τάσος Καγιάογλου.
ΦΩΤΟ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙ – ΝΕΟΧΩΡΙ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.