Πολλά τα ανοιχτά θέματα στον ελληνικό σιδηρόδρομο με αιχμή του δόρατος την υποστελέχωση και την υποχρηματοδότηση.
«Στην Ελλάδα επενδύουμε 30.000 ανά τρενοχιλιόμετρο, όταν στην Ευρώπη το αντίστοιχο ποσό φτάνει τις 170.000.
Έχουμε 0,5 εργαζόμενους ανά τρενοχιλιόμετρο στην Ελλάδα, την ώρα που στην Ευρώπη οι εργαζόμενοι ανα τρενοχιλιόμετρο είναι 2» ανέφερε ο κ. Τσικαλάκης.
Σαν γενική άποψη και ιδέα η αξιολόγηση δεν μας βρίσκει απέναντι, σημείωσε ερωτηθείς σχετικά με τις χθεσινές κυβερνητικές εξαγγελίες, τόνισε ωστόσο «πώς μπορεί να αξιολογηθεί ένας εργαζόμενος όταν σε θέσεις που θα πρέπει να απασχολούνται 25 απασχολούνται μόλις 12. Ποιος θα κρίνει έναν εργαζόμενο που δουλεύει 16 -17 μέρες συνεχόμενα;»
Ακούστε ολόκληρη την συνέντευξη
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.