Δυσάρεστη έκπληξη για πολλούς δημότες του Δήμου Θέρμης χθες που διαπίστωσαν ότι δεν έχουν νερό, παρότι δεν υπήρχε διακοπή υδροδότησης.
Οι βάνες οικιακών παροχών έκλεισαν με εντολή της ΔΕΥΑ Θέρμης, σε πολλές περιπτώσεις χωρίς προηγούμενη ενημέρωση, καθώς είχαν ανεξόφλητους λογαριασμούς.
Πάνω στα υδρόμετρα υπήρχαν επιστολές που υπενθύμιζαν την οφειλή και καλούσαν τους καταναλωτές είτε να εξοφλήσουν, είτε να διακανονίσουν τις οφειλές τους.
«Είναι ένας τρόπος να υπενθυμίσουμε στους καταναλωτές να διακανονίσουν τις οφειλές τους. Κλείσαμε απλά τις βάνες, κάναμε μία όχληση. Αυτή την εποχή τρέχει ένας διακανονισμός με μείωση των προσαυξήσεων, πολύ φιλικός στους πολίτες» είπε στο “Ράδιο Θεσσαλονίκη” η κ. Μαρία Κωστίκα, διευθύντρια της οικονομικής υπηρεσίας, που εκτελεί και χρέη γενικού διευθυντή της ΔΕΥΑΘ.
Όσο για τα επόμενα μέτρα για την είσπραξη των οφειλομένων;
«Θα δούμε πως θα αντιδράσει ο κόσμος. Στους μεγαλοοφειλέτες θα βγαίνει το υδρόμετρο και στη συνέχεια η οφειλή θα βεβαιώνεται στην εφορία. Φυσικά κάθε περίπτωση θα εξετάζεται ξεχωριστά, θα βλέπουμε τις λεπτομέρειες και θα λαμβάνεται υπόψη το προφίλ του καταναλωτή» είπε ο κ. Κωστάκη.
Στις αρχές του 2024 η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Θέρμης, αποφάσισε να αυξήσει το οικιακό τιμολόγιο κατά 20% (και το κοινωνικό τιμολόγιο), αλλά και το πάγιο τέλος ύδρευσης κατά 60%, προκειμένου να καλύψει ένα χρηματοδοτικό κενό ύψους 1,8 εκατομμυρίου ευρώ.
Comments are closed.