Η παρουσίαση της εφαρμογής «Drive Thess» έγινε από τον υφυπουργό Εσωτερικών (ΥΜΑΘ) Κ. Γκιουλέκα παρουσία όλων των εμπλεκόμενων φορέων της πόλης.
Από σήμερα θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα κινητά τηλέφωνα. Δωρεάν θα είναι το «κατέβασμα» στα κινητά.
Οι πολίτες θα έχουν ξεκάθαρη εικόνα για την Θεσσαλονίκη και τις οδούς:
Περιφερειακή
Καραμανλή – Εγνατία – Μοναστηρίου
Βασ. Όλγας – Τσιμισκή – Πολυτεχνείου
Πλατεία Δημοκρατίας – Λαγκαδά – Νοσοκομείο Παπαγεωργίου
Δενδροποτάμου
Λεωφόρος Παπανδρέου στη Νεάπολη
Ανθέων – Πλατεία Δημοκρατίας μέσω Επταπυργίου και Ανδρέα Παπανδρέου
Κατσιμίδη, έως την πλατεία Δημοκρατίας μέσω Αγίου Δημητρίου και Κασσάνδρου
Γρηγορίου Λαμπράκη
Προφήτη Ηλία – Εγνατία
«Γι΄ αυτές τις συγκεκριμένες οδούς, ο χρήστης θα έχει μια σαφή εικόνα για τις κυκλοφοριακές συνθήκες», τόνισε ο ΥΜΑΘ Κώστας Γκιουλέκας σημειώνοντας πως η Google δίνει τους χάρτες γενικά ενώ η νέα εφαρμογή τους συγκεκριμένους άξονες.
«Αποτιμήσαμε πραγματικά δεδομένα βλέποντας ότι οι οδηγοί έβρισκαν διεξόδους μέσα από τις γειτονιές και δημιουργούσαν μεγαλύτερη συμφόρηση» τονισε η Διευθύντρια Ερευνών ΙΜΕΤ-ΕΚΕΤΑ, Γεωργία Αυφαντοπούλου.
Στη συνέντευξη Τύπου τονίστηκε απο τον ΥΜΑΘ Κώστα Γκιουλέκα οτι, οι χώροι φορτοεκφόρτωσης θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από την αγορά. “Δεν πρεπει να τους χρησιμοποιούν – οι πολίτες- για ιδιωτική χρήση” ξεκαθάρισε ο κ. Γκιουλέκας.
Από 1η Δεκεμβρίου 800 νέες πρόσκαιρες θέσεις στάθμευσης
Στη διάθεση κατοίκων και επισκεπτών δίνονται περίπου 800 θέσεις στάθμευσης, ( 242 από τις οποίες με αντίτιμο 3 ευρώ για το 24ωρο)
400 θέσεις στάθμευσης εντός της ΔΕΘ. Θα διατίθεται, δωρεάν, από τις 7.00 έως τις 19.00 και θα βρίσκονται στα περίπτερα 3 και 17 με είσοδο από την πύλη εμπορίου. Για τη διευκόλυνση των οδηγών θα υπάρχουν, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΘ Κυριάκο Ποζρικίδη, υπάλληλοι σε δύο 8ωρές βάρδιες, οι οποίοι θα κατευθύνουν τους οδηγούς. Οι συγκεκριμένες θέσεις δεν θα είναι στη διάθεση των οδηγών την περίοδο λειτουργίας της ΔΕΘ και της Zootechnia.
242 στον ΟΛΘ στα πάρκινγκ P2 και P3 βάση της τιμολογιακής πολιτικής της ΟΛΘ και συγκεκριμένα με 3 ευρώ την ημέρα.
150 θέσεις δωρεάν στην πύλη 11 εντός του λιμανιού, από την πλευρά των Σφαγείων. Σε αυτές τις θέσεις οι πολίτες θα μπορούν να σταθμεύουν από τις 8.00 έως τις 5.30 το απόγευμα.
Όπως τονίστηκε η επέκταση της κατάληψης της θέσης πέραν του ωραρίου θα αποτελεί παραβαση και θα επιβάλλονται πρόστιμα, ενώ εξετάζεται αν το όχημα θα απομακρύνεται με γερανό.
Νέα λεωφορειακή γραμμή απο την 1η Δεκεμβρίου
Εγκαινιάζεται από την 1η Δεκεμβρίου η νέα γραμμή του ΟΑΣΘ ιστορικού κέντρου, από το λιμάνι στη ΔΕΘ και θα επιστρέφει στο λιμάνι διασχίζοντας κεντρικούς δρόμους σε κυκλικό δρομολόγιο
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Κωνσταντίνος Ταγγίρης δρομολόγια θα πραγματοποιούνται με δύο νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, στις ώρες 7:00 – 22:30, κάθε 20 λεπτά και το κόστος του εισιτηρίου όπως σε όλα τα αστικά .
Η διαδρομή της νέας λεωφορειακής γραμμής, που χάραξε ο ΟΣΕΘ είναι Πλατεία Ελευθερίας (αφετηρία και τέρμα) , Μητροπόλεως, Παύλου Μελά, Νικολάου Γερμανού, Αγγελάκη, Εγνατία, αριστερά Δωδεκανήσου, Σαλαμίνος, Κουντουριώτη, Λεωφ. Νίκης, Βενιζέλου, Τσιμισκή, Ίωνος Δραγούμη, Πλατεία Ελευθερίας.
«Η λεωφορειακή γραμμή εντάσσεται στον συγκοινωνιακό χάρτη που ιδρύουμε είναι μια σημαντική πρωτοβουλία», σημείωσε ο Γιαννης Τόσκας, Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕΘ.
Την προτεραιότητα της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού για την Θεσσαλονίκη τόνισε ο υπεύθυνος του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Γιάννης Παπαγεωργίου υπογραμμίζοντας την βούληση να λύνονται όσα προβλήματα προκαλούνται προκειμένου να διευκολύνεται στην καθημερινότητα του ο πολίτης.
Εξετάζεται η λειτουργία καμερών και στη Θεσσαλονίκη
Σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, την Περιφέρεια και το Ινστιτούτο Μεταφορών προχωρούν ρυθμίσεις φαναριών, ώστε με τη λειτουργία του μετρό, να εξεταστεί ποιοι σηματοδότες πρέπει να αλλάξουν χρονικό όριο. Παράλληλα, γίνονται συζητήσεις με το Ινστιτούτο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τον υπουργό Δημήτρη Παπαστεργίου για αισθητήρες σε συγκεκριμένα οδικά σημεία, προκειμένου να ενημερώνεται άμεσα η Τροχαία, όπου υπάρχει παράνομη στάθμευση. Τέλος, σύμφωνα με τον κ. Γκιουλέκα έχει τεθεί στο τραπέζι και το θέμα τοποθέτησης και λειτουργίας καμερών στη Θεσσαλονίκη, όπως μπαίνουν στην Αθήνα.
Comments are closed.