RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Comments are closed.

Αρχική / BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

03/07/202416:00

Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Γράφει thessnews

 

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει δυναμικά στην καθημερινότητά μας, επηρεάζοντας ποικίλους τομείς, συμπεριλαμβανομένου και του επαγγελματικού περιβάλλοντος. Με την αυξανόμενη ανησυχία ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα εξαφανίσει ορισμένα επαγγέλματα ενώ θα ενδυναμώσει άλλα, το Marketing Club Greece αποφάσισε να εξετάσει πώς μπορεί η επιστήμη του μάρκετινγκ να επιβιώσει και να προσαρμοστεί απέναντι σε αυτή την εξέλιξη.

Σε αυτό το πλαίσιο, διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία το πρώτο Business Neyworking Event του Marketing Club Greece στην Αθήνα στις 27 Ιουνίου στο EVDOMOS Multi Event City Loft, με μεγάλη προσέλευση από επιχειρηματίες και στελέχη του χώρου του marketing, της διαφήμισης και των digital media. Τα Marketing Hunger Games, παρουσίασαν την «αντιπαράθεση» τριών επαγγελματιών του χώρου απέναντι στα ρομπότ. Για αυτό το λόγο επιλέχθηκαν: η Ηλιάδα Ευαγγελία Κοθρά της Living Postcards, ο Τόλης Αϊβαλής της KnowCrunch και ο Νίκος Μπρούμας της Relevance, ενώ το κοινό ανέλαβε τον ρόλο του κριτή.

Οι τρεις ομιλητές εστίασαν στα ανθρώπινα συναισθήματα, στο storytelling και στη δυνατότητα των ανθρώπων να προσαρμόζονται και να μεταλλάσσονται γρήγορα και αποδοτικά. Επισήμαναν ότι, παρόλο που μια ζωή χωρίς μάρκετινγκ και διαφήμιση θα μπορούσε να μειώσει τα αρνητικά συναισθήματα, η ύπαρξη του μάρκετινγκ προσφέρει ισορροπία, καθώς «χωρίς σκοτάδι δεν υπάρχει φως».

Οι ομιλητές υπερτόνισαν επίσης τις τεράστιες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης ως πολύτιμου εργαλείου που, στα χέρια ενός κατάλληλου επαγγελματία, μπορεί να παράγει καλύτερα αποτελέσματα σε σχεδόν κάθε εργασία.

Η Ηλιάδα Κοθρά ανέφερε ότι τα brands μπορούν να αγγίζουν τα πιο απλά και βαθιά συναισθήματα, διότι το μάρκετινγκ θα γίνεται πάντα από ανθρώπους για ανθρώπους. Ο Τόλης Αϊβαλής επεσήμανε ότι τα ρομπότ θα εκτελούν τις ίδιες διαφημιστικές ενέργειες χωρίς διαφοροποίηση ή εξέλιξη, ενώ οι άνθρωποι μπορούν να κατανοούν τις διαφορετικές κουλτούρες. Ο Νίκος Μπρούμας αναφέρθηκε στο storytelling και το πώς η διαφήμιση αφηγείται ιστορίες που γεννούν συναισθήματα, τονίζοντας ότι η δημιουργικότητα είναι ένα χαρακτηριστικό που μόνο ο άνθρωπος κατέχει.

Οι ερωτήσεις του κοινού ήταν ποικίλες με στόχο να δυσκολέψουν τους ομιλητές. Ωστόσο, το συμπέρασμα ήταν σαφές: το μάρκετινγκ είναι μια επιστήμη που προσφέρει μεγάλη αξία στις εταιρείες, και έτσι τα ρομπότ αποφάσισαν να την αφήσουν να παραμείνει! Την εκδήλωση συντόνισε ο Χάρης Λαλάτσης της Ierax Analytix, εκ μέρους του Marketing Club Greece.

To Marketing Club Greece έχει κλείσει 13 χρόνια ζωής, μετρά περισσότερα από 500 μέλη και φιλοδοξεί να αποτελέσει τη μεγαλύτερη κοινότητα εξειδικευμένων στελεχών marketing, διοίκησης επιχειρήσεων και επιχειρηματιών στην Ελλάδα. Στον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του Marketing Club Greece, Τσαμπίκος Κοκκάρης τόνισε: «Το μέλλον του μάρκετινγκ βρίσκεται σε μία συμβιωτική σχέση μεταξύ ανθρώπων και τεχνητής νοημοσύνης όπου ανθρώπινη και τεχνητή νοημοσύνη αλληλοσυμπληρώνονται και ανοίγουν καινούριους ορίζοντες και δυνατότητες προόδου. Οι επαγγελματίες που θα ξεχωρίζουν θα είναι εκείνοι με υψηλή συναισθηματική αντίληψη, δημιουργική σκέψη και ικανότητα να προγραμματίζουν σωστά και ευφάνταστα την τεχνητή νοημοσύνη».

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

8.11.202418:27

    Στην 39η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού και Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Philoxenia-Hotelia, που πραγματοποιείται από τις 14-16 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, συμμετέχει ο Δήμος Θερμαϊκού. Η συμμετοχή του Δήμου Θερμαϊκού είναι το επιστέγασμα πρωτοβουλίας της διοίκησης του Δήμου σε

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

8.11.202415:03

  Σημαντική αποκλιμάκωση παρουσίασε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα, καθώς ανήλθε σε 2,4% έναντι 2,9% το Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ). Σύμφωνα με την  ΕΛΣΤΑΤ  από τη σύγκριση του γενικού δείκτη τιμών καταναλωτή του μηνός

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

8.11.202408:41

  Τις ημερομηνίες πληρωμής των κύριων και επικουρικών συντάξεων Δεκεμβρίου, ανακοίνωσε ο e-EΦΚΑ.   Σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα καταβληθούν την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου, με τις πληρωμές να γίνονται σε δυο δόσεις, όπως κάθε μήνα, για τους δικαιούχους μισθωτούς και

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

7.11.202415:53

  Η διαβούλευση θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 14.00 και οι σχετικές παρατηρήσεις που θα υποβληθούν, θα ληφθούν υπόψη για την τελική διαμόρφωση του κειμένου του σχεδίου νόμου, το οποίο θα εισαχθεί στη Βουλή προς συζήτηση

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

7.11.202414:46

  Ανακοινώθηκε επίσημα σήμερα, από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη, η καταβολή του έκτακτου επιδόματος Χριστουγέννων στο τέλος του έτους στους ευάλωτους και τους συνταξιούχους, κατά την καθιερωμένη τακτική ενημέρωση του κυβερνητικού εκπροσώπου. Ο Παύλος Μαρινάκης δήλωσε «σε συνέχεια των

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

7.11.202414:17

  Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόνα είχε προεκλογικά υποσχεθεί οριζόντιο δασμό 10% ή 20% σε κάθε προϊόν που εισάγεται στις ΗΠΑ, καθώς και δασμό άνω του 60% σε όλες τις κινεζικές εισαγωγές.     Οι ΗΠΑ είναι ο τρίτος μεγαλύτερος

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή