Αρχική / BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

03/07/202416:00

Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Marketing Hunger Games στην Αθήνα: Το Μέλλον του Μάρκετινγκ στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Γράφει thessnews

 

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει δυναμικά στην καθημερινότητά μας, επηρεάζοντας ποικίλους τομείς, συμπεριλαμβανομένου και του επαγγελματικού περιβάλλοντος. Με την αυξανόμενη ανησυχία ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα εξαφανίσει ορισμένα επαγγέλματα ενώ θα ενδυναμώσει άλλα, το Marketing Club Greece αποφάσισε να εξετάσει πώς μπορεί η επιστήμη του μάρκετινγκ να επιβιώσει και να προσαρμοστεί απέναντι σε αυτή την εξέλιξη.

Σε αυτό το πλαίσιο, διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία το πρώτο Business Neyworking Event του Marketing Club Greece στην Αθήνα στις 27 Ιουνίου στο EVDOMOS Multi Event City Loft, με μεγάλη προσέλευση από επιχειρηματίες και στελέχη του χώρου του marketing, της διαφήμισης και των digital media. Τα Marketing Hunger Games, παρουσίασαν την «αντιπαράθεση» τριών επαγγελματιών του χώρου απέναντι στα ρομπότ. Για αυτό το λόγο επιλέχθηκαν: η Ηλιάδα Ευαγγελία Κοθρά της Living Postcards, ο Τόλης Αϊβαλής της KnowCrunch και ο Νίκος Μπρούμας της Relevance, ενώ το κοινό ανέλαβε τον ρόλο του κριτή.

Οι τρεις ομιλητές εστίασαν στα ανθρώπινα συναισθήματα, στο storytelling και στη δυνατότητα των ανθρώπων να προσαρμόζονται και να μεταλλάσσονται γρήγορα και αποδοτικά. Επισήμαναν ότι, παρόλο που μια ζωή χωρίς μάρκετινγκ και διαφήμιση θα μπορούσε να μειώσει τα αρνητικά συναισθήματα, η ύπαρξη του μάρκετινγκ προσφέρει ισορροπία, καθώς «χωρίς σκοτάδι δεν υπάρχει φως».

Οι ομιλητές υπερτόνισαν επίσης τις τεράστιες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης ως πολύτιμου εργαλείου που, στα χέρια ενός κατάλληλου επαγγελματία, μπορεί να παράγει καλύτερα αποτελέσματα σε σχεδόν κάθε εργασία.

Η Ηλιάδα Κοθρά ανέφερε ότι τα brands μπορούν να αγγίζουν τα πιο απλά και βαθιά συναισθήματα, διότι το μάρκετινγκ θα γίνεται πάντα από ανθρώπους για ανθρώπους. Ο Τόλης Αϊβαλής επεσήμανε ότι τα ρομπότ θα εκτελούν τις ίδιες διαφημιστικές ενέργειες χωρίς διαφοροποίηση ή εξέλιξη, ενώ οι άνθρωποι μπορούν να κατανοούν τις διαφορετικές κουλτούρες. Ο Νίκος Μπρούμας αναφέρθηκε στο storytelling και το πώς η διαφήμιση αφηγείται ιστορίες που γεννούν συναισθήματα, τονίζοντας ότι η δημιουργικότητα είναι ένα χαρακτηριστικό που μόνο ο άνθρωπος κατέχει.

Οι ερωτήσεις του κοινού ήταν ποικίλες με στόχο να δυσκολέψουν τους ομιλητές. Ωστόσο, το συμπέρασμα ήταν σαφές: το μάρκετινγκ είναι μια επιστήμη που προσφέρει μεγάλη αξία στις εταιρείες, και έτσι τα ρομπότ αποφάσισαν να την αφήσουν να παραμείνει! Την εκδήλωση συντόνισε ο Χάρης Λαλάτσης της Ierax Analytix, εκ μέρους του Marketing Club Greece.

To Marketing Club Greece έχει κλείσει 13 χρόνια ζωής, μετρά περισσότερα από 500 μέλη και φιλοδοξεί να αποτελέσει τη μεγαλύτερη κοινότητα εξειδικευμένων στελεχών marketing, διοίκησης επιχειρήσεων και επιχειρηματιών στην Ελλάδα. Στον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του Marketing Club Greece, Τσαμπίκος Κοκκάρης τόνισε: «Το μέλλον του μάρκετινγκ βρίσκεται σε μία συμβιωτική σχέση μεταξύ ανθρώπων και τεχνητής νοημοσύνης όπου ανθρώπινη και τεχνητή νοημοσύνη αλληλοσυμπληρώνονται και ανοίγουν καινούριους ορίζοντες και δυνατότητες προόδου. Οι επαγγελματίες που θα ξεχωρίζουν θα είναι εκείνοι με υψηλή συναισθηματική αντίληψη, δημιουργική σκέψη και ικανότητα να προγραμματίζουν σωστά και ευφάνταστα την τεχνητή νοημοσύνη».

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

24.10.202416:36

Την άρση της προστασίας των μαρτύρων στην υπόθεση Novartis αποφάσισε η Οικονομική Εισαγγελία, έπειτα από αιτήσεις των πολιτικών προσώπων, τα ονόματα των οποίων είχαν εμπλακεί στην υπόθεση. Σύμφωνα με πληροφορίες, έπειτα από εισηγήσεις των αρμόδιων εισαγγελέων που εξέτασαν την υπόθεση,

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

24.10.202416:17

Αύξηση κατά 11,4 δισεκατομμύρια ευρώ ή 8,1% (από 140,3 δισ. ευρώ σε 151,7 δισ. ευρώ) σημείωσε πέρυσι, σε σύγκριση με το 2022, το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών που εξυπηρετούν νοικοκυριά. Παράλληλα, η τελική καταναλωτική δαπάνη

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

24.10.202413:03

  Έγινε σήμερα η μηνιαία κλήρωση της φορολοταρίας από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).   Η κλήρωση της ΑΑΔΕ πραγματοποιήθηκε για τις συναλλαγές που έγιναν τον Αύγουστο του 2024. Σημειώνεται πως ένας από τους τυχερούς λαχνούς της φορολοταρίας κερδίζει

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

23.10.202416:56

Στο 163,6% του ΑΕΠ ανήλθε το χρέος στην Ελλάδα το β’ τρίμηνο του 2024, από 165,4% στο α’ τρίμηνο και 172,5% στο β’ τρίμηνο του 2023. Στην ευρωζώνη το χρέος έφτασε στο 88,1%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat. Το

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

23.10.202416:40

  Από την Δευτέρα 4 Νοεμβρίου θα υπάρχει η δυνατότητα για εργοδότες και οφειλέτες να εξοφλούν τις υποχρεώσεις τους μέσω IRIS και Online ΔΙΑΣ, όπως αναφέρει με ανακοίνωσή του ο e-ΕΦΚΑ. Ειδικότερα, προχωρά σε αναβάθμιση των υπηρεσιών του, παρέχοντας νέες

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

23.10.202411:04

Συντάξεις και λειτουργία των τραπεζών επηρεάζει η αργία της 28ης Οκτωβρίου. Η 28η Οκτωβρίου «πέφτει» φέτος Δευτέρα, κάτι που σημαίνει πως το τριήμερο οι τράπεζες κατεβάζουν… ρολά. Έτσι η οι τραπεζικοί υπάλληλοι αναμένεται να επιστρέψουν στα καθήκοντά τους στις 29

thess

Επικαιρότητα

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

24.10.202416:48

ΕΛΛΑΔΑ

24.10.202416:47

ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΑΡΘΡΑ ΑΠΟΨΕΙΣ

24.10.202416:39

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

24.10.202416:36

ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΑΡΘΡΑ ΑΠΟΨΕΙΣ

24.10.202416:34

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

24.10.202416:30

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

24.10.202415:42

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή