Οι επισκέπτες του Porte de Versailles (Hall 4) θα έχουν την ευκαιρία να ρίξουν μια εις βάθος ματιά στην εκτεταμένη γκάμα νέων, ηλεκτροκίνητων και κορυφαίων οχημάτων των τεσσάρων εμπορικών σημάτων. Συνολικά 26 μοντέλα από τις 4 μάρκες θα παρουσιαστούν στην έκθεση, με πέντε παγκόσμιες πρεμιέρες να ενθουσιάζουν το κοινό.
Η Peugeot παρουσίασε την 100% ηλεκτρική αυτονομία της, την ευρύτερη από κάθε άλλη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, και τη δέσμευσή της στην τεχνολογική καινοτομία για την ενίσχυση της οδηγικής απόλαυσης. Το ολοκαίνουργιο Peugeot E-408 έκανε ντεμπούτο ως παγκόσμια πρεμιέρα, ολοκληρώνοντας τη γκάμα δώδεκα 100% ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας -συμπεριλαμβανομένων εννέα επιβατικών αυτοκινήτων και τριών επαγγελματικών οχημάτων- που είναι από τα πιο αποδοτικά. Επίσης παρουσιάστηκαν οι εκδόσεις Long Range των SUV E-3008 και E-5008, οι οποίες προσφέρουν έως και 700 και 668 km αντίστοιχα, την καλύτερη αυτονομία στην κατηγορία.
Μέσα στο περίπτερο, η μάρκα παρουσιάζει δύο σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες: το πρωτότυπο INCEPTION και το επαναστατικό τιμόνι HYPERSQUARE, συνοδευόμενο από έναν μοναδικό προσομοιωτή. Καθ ‘όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Peugeot προσφέρει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων στο περίπτερό της, τοποθετώντας τους επισκέπτες στην καρδιά του κόσμου της. Η Peugeot θα είναι επίσης παρούσα στο La Seine Musicale, στη Boulogne Billancourt, όπου θα δημιουργηθεί ένα κέντρο test drive για όλη τη γκάμα.
Η άλλη Γαλλική μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία, η Citroën παρουσιάζει ένα πλήρως ανανεωμένο line-up με τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες στη βασική κατηγορία της Ευρώπης.
Δεσμευμένα να παρέχουν προσιτή ηλεκτρική κινητικότητα στους Ευρωπαίους πελάτες, τα C3 και C3 Aircross θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά και θα είναι προσβάσιμα στο κοινό.
Πρωτοπόρος της μικροκινητικότητας με την Ami, το περίπτερο της Citroën θα διαθέτει έναν πύργο Ami για να γιορτάσει τέσσερα χρόνια επιτυχίας στη Γαλλία και σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές. Το Citroën Studio, σε συνεργασία με το YouTube, θα φιλοξενήσει επισκέπτες στο περίπτερο και θα πραγματοποιήσει συνεντεύξεις και podcasts με ειδικούς, ηγέτες σκέψης και δημοσιογράφους.
Η Alfa Romeo επέστρεψε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού παρουσιάζοντας την πλήρη γκάμα της, συμπεριλαμβανομένης της εθνικής πρεμιέρας του νέου Junior VELOCE 280CV, της πιο σπορ έκδοσης της γκάμας, και της παγκόσμιας προεπισκόπησης της έκδοσης IBRIDA. Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να δούν από πρώτο χέρι, την παγκόσμια προεπισκόπηση της Tonale έτους μοντέλου 2025 που παρουσιάζεται για πρώτη φορά με νέα χαρακτηριστικά και την εμβληματική 33 Stradale Fuoriserie, που παράγεται σε μόλις 33 μονάδες. Επίσης στο περίπτερο, η Giulia Quadrifoglio SuperSport, μια περιορισμένη έκδοση που γιορτάζει την αθλητική ιστορία της Alfa Romeo με μια τολμηρή επανερμηνεία του λογότυπου Quadrifoglio, τώρα σε μαύρο χρώμα για πρώτη φορά στα πάνω από 100 χρόνια ιστορίας της.
Η Leapmotor ο Κινεζικός γίγαντας εξ ανατολών, παρουσιάζει τις τεχνολογικά κεντρικές, προσιτές λύσεις ηλεκτρικής κινητικότητας. Ο ιδρυτής, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Leapmotor, Zhu Jiangming, μαζί με τον CEO της Stellantis, Carlos Tavares, αποκάλυψαν το ολοκαίνουργιο B10, ένα SUV της κατηγορίας C, παρόντως του Γάλλου Προέδρου Εμμανουέλ Μακρόν, επεκτείνοντας τη γκάμα προϊόντων της στη βασική κατηγορία της Ευρώπης μέσω αυτής της μοναδικής συνεργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό το πολυαναμενόμενο μοντέλο είναι το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Β της Leapmotor, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στη στρατηγική ανάπτυξη της Leapmotor στην περιοχή, φέρνοντας την προηγμένη τεχνολογία της σε ένα ακόμη ευρύτερο κοινό. Η Leapmotor παρουσίασε επίσης το C10, ένα πλήρως εξοπλισμένο, οικογενειακό ηλεκτρικό SUV της κατηγορίας D, και το Leapmotor T03, ένα συμπαγές αστικό EV της κατηγορίας Α με εσωτερικό χώρο της κατηγορίας Β. Το Leapmotor C10, βασισμένο στην αρχιτεκτονική τεχνολογίας LEAP3.0, διαθέτει κεντρική ενσωματωμένη ηλεκτρονική και ηλεκτρική αρχιτεκτονική, τεχνολογία cell-to-chassis (CTC) και ένα κορυφαίο έξυπνο πιλοτήριο.
Η Leapmotor International, φαίνεται ότι μπαίνει πολύ δυναμικά στην Ευρώπη ως μια κοινοπραξία η οποία θα λειτουργεί κάτω από την ηγεσία της Stellantis. Ξεκινά τώρα τις δραστηριότητές της στην Ευρώπη με τα μοντέλα T03 και C10 μέσω 350 σημείων πώλησης παγκοσμίως μέχρι το τέλος του έτους. Η εταιρεία επικεντρώνεται στον επαναπροσδιορισμό του τοπίου των ηλεκτρικών οχημάτων αξιοποιώντας την τεχνολογία αιχμής και την καινοτομία.
Stellantis
Ο διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares έδωσε μια κεντρική ομιλία κατά την οποία αναφέρθηκε στο ποικίλο χαρτοφυλάκιο των 14 εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων της Stellantis, καθώς και η νέα κινεζική μάρκα της, διασφαλίζουν ότι υπάρχει ένα όχημα για κάθε τύπο οδηγού, από τον αστικό μετακινούμενο με τετράκυκλα, όπως το Citroën Ami, μέχρι τον αναζητητή πολυτέλειας με τη Maserati και τον λάτρη της περιπέτειας με Jeep και Ram. Η Stellantis υλοποιεί μια στρατηγική πολλαπλών πηγών ενέργειας σε όλα τα προϊόντα, τις πλατφόρμες, την αλυσίδα παραγωγής και εφοδιασμού, επιτρέποντας στην εταιρεία να υιοθετήσει μια ευρεία ποικιλία σεναρίων υιοθέτησης της ηλεκτροκίνησης με μια σειρά ηλεκτρικών μπαταριών, plug-in υβριδικών, υβριδικών, εσωτερικής καύσης και κυψελών καυσίμου υδρογόνου.®
Dare forward 2030
Μέσω της εκτέλεσης του στρατηγικού σχεδίου Dare Forward 2030 η Stellantis πρωτοπορεί στον τρόπο με τον οποίο κινείται ο κόσμος, παρέχοντας καινοτόμες, καθαρές, ασφαλείς και προσιτές λύσεις κινητικότητας. Η Stellantis επενδύει περισσότερα από 50 δισεκατομμύρια ευρώ κατά τη διάρκεια της δεκαετίας στην ηλεκτροκίνηση για να επιτύχει τους στόχους της επίτευξης ενός μείγματος πωλήσεων 100% επιβατικών αυτοκινήτων BEV στην Ευρώπη και 50% μείγματος πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών BEV στις Ηνωμένες Πολιτείες έως το 2030. Για την επίτευξη αυτών των στόχων πωλήσεων, η Εταιρεία εξασφαλίζει περίπου 400 GWh χωρητικότητας μπαταριών, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης από εργοστάσια παραγωγής μπαταριών στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Η Stellantis βρίσκεται σε καλό δρόμο για να γίνει μια εταιρεία μηδενικού ισοζυγίου άνθρακα έως το 2038, συμπεριλαμβανομένων όλων των πεδίων, με μονοψήφια ποσοστιαία αντιστάθμιση των υπόλοιπων εκπομπών.
Comments are closed.