Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Test Drive VW Taigo 1.5 TSI 150PS 7DSG : Η γρήγορη λύση!

AUTO MOTOSPORTS

08/06/202412:00

Test Drive VW Taigo 1.5 TSI 150PS 7DSG : Η γρήγορη λύση!

Οδήγησα την δυναμική έκδοση του VW TAIGO των 1.500cc, απόδοσης 150 ίππων, με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7σχέσεων, που κάνει σημαντική διαφορά.

Test Drive VW Taigo 1.5 TSI 150PS 7DSG : Η γρήγορη λύση!

 

Όχι, δεν ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα το Coupe μοντέλο της Volkswagen, το Taigo το οποίο, μου άφησε καλές εντυπώσεις τόσο από την οδηγική συμπεριφορά του, όσο και από την χρηστικότητά του, παρόλο που ήταν 1.000αράκι!

 

Αυτήν τη φορά, σειρά είχε η δυναμική έκδοση του VW TAIGO των 1.500cc, απόδοσης 150 ίππων, με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7σχέσεων, που κάνουν την διαφορά του σημαντική.

 

Μόνο απαρατήρητο δεν περνά στους δρόμους των πόλεων αλλά και στις εθνικές οδούς, καθώς πρόκειται για ένα κομψό, ευχάριστο, και αρκετά ευέλικτο SUV το οποίο δεν προβληματίζει τον οδηγό του, που απολαμβάνει άπλετη οδηγική συμπεριφορά, που συνοδεύεται από δυναμικές δόσεις συγκίνησης, που ξεσηκώνουν ευχάριστα τη διάθεση του οδηγού!

First Look
Ο σχεδιασμός του κερδίζει εύκολα τις πρώτη εντυπώσεις, ειδικά η ιδιαίτερη του οροφή η οποία εκτός από το χρωματικό κοντράστ, δένει αριστοτεχνικά με το πίσω μέρος του VW Taigo, προσδίδοντας ιδιαίτερες «πινελιές» στο όλο αμάξωμα, μαρτυρώντας στο έπακρο τον δυναμισμό που απορρέει από την υποδειγματική λειτουργία του μοτέρ των 150ps.
Στα εντός του Taigo, εμφανίζονται αρκετές λεπτομέρειες οι οποίες δένουν άριστα τόσο με την ποιότητα των υλικών κάλυψης, όσο και με την αρχιτεκτονική δομή η οποία θέτει την εργονομία του οδηγού στην πρώτη θέση και τα επίπεδα του εξοπλισμού στις σωστές τους αναλογίες!
Στο εσωτερικό, το περιβάλλον δεν έχει κάτι ρηξικέλευθο, αλλά ποιότητα, εργονομία και εξοπλισμό σε σωστές αναλογίες.

Διακριτική ομορφιά

Χωρίς καμία απολύτως υπερβολή, ξεχωρίζει το εύκολο στην χρήση του Digital Cockpit, το εργονομικό και άκρως πολυλειτουργικό του τιμόνι με τα μικρά αλλά χρηστικότατα paddles αλλαγής ταχυτήτων που κάνουν τη διαφορά κατά τη διάρκεια της sport οδήγησης του coupe suv. Εξαιρετικής ποιότητας αλλά και εργονομίας, αποδείχτηκαν τα σπορ καθίσματα της έκδοσης Style, τα οποία καταφέρνουν να διατηρήσουν τόσο την ποιότητα οδήγησης, όσο και τον ίδιο τον οδηγό σε κατάσταση άνεσης 5 αστέρων, αφήνοντας τον κάτω από την προστασία των πολλών συστημάτων ασφαλείας της ADAC.

Oι επιβάτες των πίσω καθισμάτων απολαμβάνουν την άνεση τους χωρίς όμως να έχουν αρκετό χώρο πάνω από τα κεφάλια τους, λόγο του αεροδυναμικού σχήματος του Taigo. Πάντως εμένα, δεν με χάλασε καθόλου καθώς βόλεψα αρκετά καλά την «κορμάρα μου» με ύψος 1,73cm και λίγα παραπάνω κιλάκια που ένιωσαν πολύ άνετα και ασφαλισμένα στο μπάκετ κάθισμα!

Το αμάξωμα του Taigo διαθέτει μεγάλα αποθέματα στρεπτικής ακαμψίας και αυτό χάρις την ευφυέστατη πλατφόρμα κατασκευής MQB A0 την οποία χρησιμοποιούν όλα τα compact μοντέλα του vw group. Σφιχτός αποδείχτηκε και ο προσανατολισμός της ανάρτησης ο οποίος είχε πολύ καλή συμπεριφορά σε όλα τα τερεν που οδηγήσαμε το Taigo, το οποίο κινείται πάνω σε 4 ελαστικά 205/55/R17, τα οποία συντελούν θετικά σε ήπιες off road μετακινήσεις. Θετικό όμως είναι και το αποτύπωμα της κατανάλωσης καυσίμου η οποία κυμαίνεται κοντά στα 7,5l/100km, την οποία απόλαυσα ταξιδεύοντας από την Θεσσαλονίκη στην Χαλκιδική, και από εκεί μέχρι το Λιτόχωρο της Πιερίας και πάλι πίσω!

ΟK, σαφέστατα και το πάτησα, καθότι οδηγούσα την ισχυρή εκδοχή του Taigo με το μοτέρ των 1.500cc, που επιταχύνει από τα 0-100 σε μόλις 8,3sec χρησιμοποιώντας όλη τη ροπή των 250 Νm, φυσικά με την βοήθεια του DSG αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που αποδίδει τα μέγιστα των δυνατοτήτων του στην sport mode επιλογή. Οι απαιτητικές στροφές του Ταξιάρχη στη Βόρεια Χαλκιδική ξεδίπλωσαν το κρυφό πρόσωπο του Taigo το οποίο καλεί τον οδηγό του να το οδηγήσει χρησιμοποιώντας τα paddles των ταχυτήτων στο τιμόνι, προσδίδοντας έναν παιχνιδιάρικο χαρακτήρα στην οδήγησή του.

Εκείνο που δεν ήξερα ήταν ότι εκτός από την δυνατή του ροπή, διέθετε σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, το οποίο φυσικά και τοποθετήθηκε καθαρά για λόγους οικονομίας και χαμηλότερου αποτυπώματος άνθρακα στο περιβάλλον.

Κόστος
Εντάξει τώρα παιδιά, είπαμε, όλα τα καλά αυτοκίνητα ανέβηκαν στα ύψη, αλλά εδώ γκρινιάζω πραγματικά γιατί νιώθω ότι έχουμε ξεφύγει τελείως! Η έκδοση style του VW TAIGO 1.5TSI 150PS 7DSG, κοστίζει 30.250€. Φυσικά όμως, και είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο αποτελεί μια πολύ τίμια επιλογή καθώς καλύπτει πολλές από τις περισσότερες ανάγκες μετακίνησης με τρόπο ασφαλή και αρκετά σβέλτο!

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202416:39

Η οδήγηση μπορεί να είναι μια αγχωτική εμπειρία, επηρεαζόμενη από παράγοντες που συχνά ξεπερνούν τον έλεγχο μας — από την κακή υποδομή δρόμων μέχρι τη διαθεσιμότητα σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πράγματι, οι παγκόσμιες αναζητήσεις για «άγχος κατά την οδήγηση» αυξήθηκαν

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202416:01

Η αυτοκινητοπομπή «Eurasian Tour with AITO», αποτελούμενη από τα μοντέλα AITO 9, AITO 7 και AITO 5, ξεκίνησε από το εργοστάσιο της εταιρείας στο Chongqing και διένυσε 15.000 χιλιόμετρα σε 38 ημέρες, διασχίζοντας 12 χώρες της Ασίας και της Ευρώπης,

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202409:40

  Με μια εντυπωσιακή Τελετή Έναρξης δόθηκε επίσημα η εκκίνηση στα FIA Motorsport Games, μια διοργάνωση που πραγματοποιείται για τρίτη χρονιά από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Το απόγευμα της Τετάρτης 23 Οκτωβρίου, η Πόλη των Τεχνών και των Επιστημών

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202409:29

  Ο 12ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι FIA 2024 (WRC) έφερε τη Hyundai Motorsport αντιμέτωπη με 18 ειδικές διαδρομές σε Τσεχία, Αυστρία και Γερμανία. Οι Andreas Mikkelsen και Torstein Eriksen συμμετείχαν στον πρώτο τους αγώνα μετά το Rally Πολωνίας

AUTO MOTOSPORTS

23.10.202415:48

Η Jeep® και η The North Face δούλεψαν από κοινού για δύο χρόνια και το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας ονομάζεται Jeep Avenger 4xe The North Face Edition. Πρόκειται για μια μοναδική έκδοση του μοντέλου, η οποία ενσαρκώνει τις αξίες που

AUTO MOTOSPORTS

23.10.202409:26

  Η Audi ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην επιτυχημένη της ιστορία στη μεσαία κατηγορία με τη νέα οικογένεια A5. Η δυναμική σχεδιαστική γραμμή της τελευταίας γενιάς, που τώρα ονομάζεται Audi A5, κυκλοφορεί 30 χρόνια μετά το πρώτο Audi A4 και

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή