RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Στις… Βραχοσπηλιές του Κάβο Γκρέκο

Comments are closed.

Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Στις… Βραχοσπηλιές του Κάβο Γκρέκο

AUTO MOTOSPORTS

23/02/201721:19

Στις… Βραχοσπηλιές του Κάβο Γκρέκο

Στις… Βραχοσπηλιές του Κάβο Γκρέκο

Το νησί της Αφροδίτης, η Κύπρος μας, φημίζεται σε όλο τον κόσμο σαν ένας ξεχωριστός προορισμός διακοπών, καθώς οι καλές καιρικές συνθήκες που επικρατούν όλο τον χρόνο την κάνουν πολύ θελκτική!

Όμως, δεν είναι μόνον ο ήλιος και η θάλασσα τα στοιχεία εκείνα για τα οποία μπορεί κάποιος να επισκεφθεί το νησί. Η εναλλακτική Κύπρος είναι το κάτι άλλο, και έχει να προσφέρει πολύ περισσότερα στον ταξιδιώτη που αναζητά «κρυμμένους θησαυρούς». Κάπως έτσι και εγώ πάλι μετά από έναν χρόνο, βρέθηκα περιπλανώμενος να οδηγώ το νέο Navara NP300 μέσα σε παραδοσιακά χωριά, με μικρές εκκλησίες, και γραφικές πλατείες όπου σταματούσα για να απολαύσω έναν ωραίο καφέ ο οποίος σερβίρεται μαζί με την άπλετη φιλοξενία που δίνουν από την καρδιά τους οι κάτοικοι της Κύπρου.

Ποτέ, σε κανένα από τα εναλλακτικά μου ταξίδια, δεν είχα τις λεγόμενες στιγμές «χαλάρωσης» που αρέσκονται να απολαμβάνουν κάποιοι κολλημένοι στην ξαπλώστρα μιας παραλίας. Εκμεταλλευόμενος λοιπόν τις δυνατότητες του «μεγάλου» Navara με την υπερτροφοδοτούμενη καρδιά των 2.3L dci και την έξυπνη τετρακίνηση, τριγύριζα δεξιά και αριστερά ψάχνοντας τα «μαργαριτάρια της περιπέτειας». Ένας προορισμός, αληθινό μαργαριτάρι στο νησί της Κύπρου, είναι οι Θαλάσσιες σπηλιές του Κάβο Γκρέκο. Βρίσκονται λίγα χιλιόμετρα έξω από το ψαροχώρι της Αγίας Νάπα και αποτελούνε μια από της ιδανικότερες εξερευνήσεις του βυθού με μάσκα και θαλάσσιες καταδύσεις!

Με τον επιλογέα της τετρακίνησης γυρισμένο στην θέση LOW βρέθηκα να κατεβαίνω με απίστευτη ευκολία το στενό κακοτράχαλο δρόμο που το βραχώδες τερέν ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του. Απολάμβανα σε όλο το μήκος του trail τον έλεγχο του αυτοκινήτου που είχα στα χέρια μου, καθώς και την ευκολία που είχε εκείνο περνώντας, πάνω από εμπόδια χάρις την μεγάλη απόσταση που έχει από το έδαφος(223mm), καθώς και το άνοιγμα της πίσω ανάρτησης, που στο δικό μας Navara NP 300 ήταν με πολλαπλούς συνδέσμους.

Καθώς κατέβαινα, μπροστά μου, απλώνονταν ο μαγικός κόσμος του βυθού που δεν σταματούσε μπροστά στην θέα των απότομων βράχων, αλλά, έμπαινε μέσα στις βραχοσπηλιές που σχηματιστήκαν από το ίδιο το νερό.

Σταμάτησα το Navara ακριβώς πάνω από τις σπηλιές και ξάπλωσα στα βράχια καθώς ένιωθα τα κύματα της Μεσογείου να καθαρίζουν όλα τα βάρη που έσερνα μαζί μου μέχρι, τούτη δω την εσχατιά, της «άλλης Κύπρου». Της άγνωστης! Μπορεί οι πιο τολμηροί από ανάμεσά μας να επιχειρούν τρελά μακροβούτια στο σημείο, αλλά εύκολα κάποιος μπορεί να εντοπίσει το «μυστικό μονοπάτι» που οδηγεί στην γωνιακή σπηλιά του ψηλότερου βράχου, όπου κανείς βλέπει, μέσα και έξω από τον κολπίσκο.

Από το σημείο διέρχεται την πορεία του το Ευρωπαϊκό μονοπάτι Ε4, που κατευθύνει τον πεζοπόρο σε μια διαδρομή με φυσικό κάλος και αρκετά σημεία θέας όπου μάλιστα την ώρα που ο ήλιος δύει μέσα στην θάλασσα, αναδύεται μια δροσερή αύρα που σημαίνει την λήξη της ημερήσιας περιπλάνησης.

Και, όπως λέει η λαϊκή μας παροιμία «νηστικό αρκούδι δεν χορεύει» μπήκα στο σκληροτράχηλο Navara NP 300 και σκαρφάλωσα αντίθετα την διαδρομή που κατέβηκα, βάζοντας πορεία για την Αγία Νάπα προκειμένου να βρω τον συνονόματο φίλο Παντελή, που έχει το περίφημο « Το μαειρκόν της Αγίας Νάπας». Εδώ θα βρείτε τέλειο σπιτικό φαγητό ,που μαγειρεύει με τα χεράκια της ,παρά τα χρονάκια της, η θεία του φίλου μου.

Αύριο λέω, να ξεκινήσω για τα ψηλά ,προκειμένου να ανακαλύψω και τα υπόλοιπα μαργαριτάρια της Κύπρου που παραμένει ένας άγνωστος παράδεισος παρόλη την σύγχρονη εξέλιξή της. Κοπιάστε!!

Στις Βραχοσπηλιές του Κάβο Γκρέκο

Nissan Navara NP300

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Diesel τετρακύλινδρος YS23 Twin-Turbo χωρητικότητας 2.298 cc
Μέγιστη Ισχύς : 190ps στις 3750 σ.α.λ
Μέγιστη Ροπή: 450 Nm στις 1500 – 2500 σ.α.λ.
Κιβώτιο Ταχυτήτων: μηχανικό 6 σχέσεων, το δικό μας αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με το αυτόματο των 7 σχέσεων.
Κίνηση: στους τέσσερις τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10,8”
Τελική ταχύτητα: 184 km/h
Μέση κατανάλωση (τιμή κατασκευαστή): 6,4 lt/100 km
Εκπομπές CO2 (τιμή κατασκευαστή): 169 g/km
Διαστάσεις (double cab): 5.330 x 2.085 x 1.840 mm (μήκος – πλάτος – ύψος)
Διαστάσεις Καρότσας: 1.578 x 1.560 mm (μήκος – πλάτος)
Ύψος φόρτωσης : 474 mm
Ωφέλιμο Φορτίο: 1.052kg
Καθαρό Bάρος: 1.958 kg

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

9.11.202411:31

  Σε έναν εμβληματικό χώρο, στη σκιά του Ιερού Βράχου της Ακρόπολις δόθηκε η εκκίνηση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις το μεσημέρι της Παρασκευής 8 Νοεμβρίου. Τα 57 πληρώματα που ανέβηκαν στη ράμπα της εκκίνησης θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στις

AUTO MOTOSPORTS

9.11.202411:16

 Η εταιρεία PJCondellis S.A. ανακοίνωσε την νέα αποκλειστική συνεργασία της με την εταιρεία βαρέων οχημάτων ASTRA. Μέσω αυτής της συνεργασίας, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την επίσημη αντιπροσώπευση των οχημάτων ASTRA στην Ελλάδα, προσφέροντας στους επαγγελματίες της χώρας οχήματα που συνδυάζουν

AUTO MOTOSPORTS

9.11.202411:08

Η Ducati συνεχίζει να πιστεύει και να επενδύει στον 90° V-twin, τον κινητήρα που έχει χαρακτηρίσει μερικές από τις πιο εμβληματικές μοτοσυκλέτες του κατασκευαστή από το Borgo Panigale και ο οποίος έχει επιτύχει περισσότερες από 400 νίκες και 1000 βάθρα

AUTO MOTOSPORTS

8.11.202409:06

Η Opel διατηρεί στενούς δεσμούς με το εργοστάσιο του Eisenach εδώ και πάνω από τρεις δεκαετίες. Η μάρκα με τον Κεραυνό ήταν μία από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιήθηκαν στην περιοχή το 1990, τη χρονιά της επανένωσης της Γερμανίας, θέτοντας

AUTO MOTOSPORTS

8.11.202408:50

  Απομένουν λίγες ώρες για την έναρξη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις Regularity, του πέμπτου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity. Με αυξημένο συντελεστή 2 για το θεσμό, ο αγώνας αναμένεται να έχει έντονο ενδιαφέρον, εξαιτίας των πολλών και ποιοτικών πληρωμάτων, τα οποία θα μονομαχήσουν στον

AUTO MOTOSPORTS

7.11.202411:03

    Η Black Friday είναι υπόθεση της Renault. Με προσφορές και εκπτώσεις που ανέρχονται έως τα 10.600€, ΤΩΡΑ είναι η καλύτερη ώρα να αποκτήσεις το αγαπημένο σου Renault, με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή