RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Πιο αυστηρή η Ελλάδα στα μέτρα για υπερβολική ταχύτητα;

Comments are closed.

Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Πιο αυστηρή η Ελλάδα στα μέτρα για υπερβολική ταχύτητα;

AUTO MOTOSPORTS

11/04/202517:29

Πιο αυστηρή η Ελλάδα στα μέτρα για υπερβολική ταχύτητα;

  • Οι σκανδιναβικές χώρες αναδεικνύονται ως οι ασφαλέστερες στην Ευρώπη, με τα υψηλότερα πρόστιμα για υπερβολική ταχύτητα
  • Η Νότια Αυστραλία έχει τους ασφαλέστερους δρόμους στην Αυστραλία, ενώ τα Βόρεια Εδάφη είναι τα πιο επικίνδυνα για οδήγηση.

Πιο αυστηρή η Ελλάδα στα μέτρα για υπερβολική ταχύτητα;

 

Οι Χειρότερες Χώρες για Υπερβολική Ταχύτητα

Ανεξάρτητα από το πού ζείτε ή πόσο έμπειρος οδηγός είστε, όλοι γνωρίζουμε τη σημασία της οδικής ασφάλειας – τόσο για εμάς όσο και για τους άλλους οδηγούς και πεζούς γύρω μας.

Ωστόσο, δεν έχουν όλες οι χώρες τον ίδιο βαθμό αυστηρότητας όσον αφορά τους νόμους της κυκλοφορίας, και μια χώρα μπορεί να έχει πολύ διαφορετικά όρια ταχύτητας και πρόστιμα για υπερβολική ταχύτητα σε σύγκριση με τις γειτονικές της.

Αλλά οδηγούν οι αυστηρότεροι κανόνες οδικής κυκλοφορίας σε πιο ασφαλείς δρόμους; Για να το διερευνήσουν, οι ειδικοί στην ασφάλιση αυτοκινήτων της Compare the Market διεξήγαγαν έρευνα στην Ευρώπη και την Αυστραλία για να εξετάσουν πώς οι υψηλότεροι αριθμοί καμερών ταχύτητας και προστίμων συσχετίζονται με τα ποσοστά θνησιμότητας από τροχαία ατυχήματα και εάν οι αυστηρότεροι κανονισμοί συμβάλλουν στην αποτροπή των θανάτων στους δρόμους.

Τι αποκαλύπτει η έρευνα για την οδική ασφάλεια στην Ευρώπη:

Με ένα εντυπωσιακό σκορ 75,69/100, η Νορβηγία φαίνεται να διαθέτει τους ασφαλέστερους δρόμους στην Ευρώπη, με το χαμηλότερο ποσοστό θνησιμότητας (1,5) και τα υψηλότερα πρόστιμα για υπερβολική ταχύτητα σε αστικές, επαρχιακές και αυτοκινητόδρομους (€944, €711 και €711 αντίστοιχα). Παράλληλα, διαθέτει μόλις 5,1 κάμερες ταχύτητας ανά 100.000 κατοίκους.

Μετά τη Νορβηγία, ακολουθεί η Σουηδία με σκορ 72,96, έχοντας το δεύτερο χαμηλότερο ποσοστό θνησιμότητας (2,1) και το υψηλότερο ποσοστό καμερών ταχύτητας ανά 100.000 κατοίκους (24,4).

Η Φινλανδία καταλαμβάνει την τρίτη θέση με σκορ 56,67, ενώ η Ελλάδα βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης με ένα από τα υψηλότερα ποσοστά θνησιμότητας στην Ευρώπη (7,3).

Πού βρίσκεται η Ελλάδα;

Δυστυχώς, η Ελλάδα κατατάσσεται χαμηλά στη συνολική αξιολόγηση της οδικής ασφάλειας, με σκορ 24,56/100. Παρότι τα πρόστιμα για παραβάσεις ταχύτητας είναι σχετικά υψηλά, το ποσοστό θνησιμότητας από τροχαία παραμένει ιδιαίτερα ανησυχητικό.

Βασικά ευρήματα για την Ελλάδα:

  • Μέσος όρος θνησιμότητας από τροχαία: 7,3 θάνατοι ανά 100.000 κατοίκους (από τα υψηλότερα ποσοστά στην Ευρώπη).
  • Αριθμός καμερών ταχύτητας και φωτεινών σηματοδοτών ανά 100.000 κατοίκους: 3,1 (χαμηλός αριθμός σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες).
  • Πρόστιμα υπερβολικής ταχύτητας:
    • Αστικές περιοχές: 100 €
    • Επαρχιακοί δρόμοι: 100 €
    • Αυτοκινητόδρομοι: 100 €
    • Παραβίαση κόκκινου σηματοδότη: 700 € (ένα από τα υψηλότερα στην Ευρώπη).

Τι σημαίνει αυτό για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα;

Παρά τα υψηλά πρόστιμα για ορισμένες παραβάσεις, όπως η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη, η Ελλάδα εξακολουθεί να έχει ανησυχητικά υψηλό ποσοστό θνησιμότητας από τροχαία ατυχήματα. Ο μικρός αριθμός καμερών ταχύτητας ενδέχεται να επηρεάζει τη συμμόρφωση των οδηγών με τους κανόνες κυκλοφορίας, ενώ η αυστηρότητα των προστίμων δεν φαίνεται να αποτρέπει αποτελεσματικά τις παραβάσεις.

Οι χώρες με τα καλύτερα αποτελέσματα, όπως η Νορβηγία και η Σουηδία, έχουν υψηλότερα πρόστιμα και περισσότερες κάμερες ελέγχου, γεγονός που ενδέχεται να συμβάλλει στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Συμπεράσματα

Η έρευνα δείχνει ότι οι χώρες με αυστηρότερη αστυνόμευση και υψηλότερα πρόστιμα παρουσιάζουν χαμηλότερα ποσοστά θνησιμότητας από τροχαία. Η Ελλάδα, με χαμηλό αριθμό καμερών και υψηλό ποσοστό θνησιμότητας, ενδέχεται να επωφεληθεί από αυστηρότερους κανόνες και καλύτερη επιτήρηση.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://www.comparethemarket.com.au/car-insurance/features/speed-camera-capitals-of-the-world/

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1966 στην Θεσσαλονίκη, και από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της Περιπέτειας, καθώς αποτέλεσε μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Σε ηλικία 18 ετών, τέθηκε υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου δίπλα του μυήθηκε στην τέχνη της Αθλητικής φωτογραφίας, και καθημερινά κάλυπτε ρεπορτάζ για τις εφημερίδες «Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά»! Λίγο αργότερα, και παράλληλα με σπουδές στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή Σχολή Δημοσιογραφίας της ΑΚΤΟ. Για χρόνια, εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το Auto Moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ & ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2010 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή «Τα μπαγκάζια» και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την Ραδιοφωνική εκπομπή του στον 102FM, στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί σε καθημερινή βάση, τον κόσμο της Αυτοκίνησης, και των Εναλλακτικών Αποδράσεων. Επίσης για 10 συνεχή χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του ιστορικού αγώνα Υπεραποστάσεων «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» επίσης της Ε.Π.Σ.ΜΑ.Θ και από το 2022 της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Για 4 συνεχή χρόνια αποτελεί μέλος του Press team της Cycling Greece. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

10.4.202518:50

Με σεβασμό και θλίψη, για τον χαμό του Πατριάρχη του Ειδικού Τύπου, Κώστα Καββαθά, προτίμησα να μην γράψω τίποτε καθώς διάβασα τα λόγια που δημοσίευσε ο αδερφός Άκης Τεμπερίδης, ο οποίος “προσφάτως” ολοκλήρωσε 2 φορές την διάσχιση της υφηλίου, έχοντας

AUTO MOTOSPORTS

10.4.202517:38

  Η Renault εξελίσσει πλήθος καινοτομιών ασφαλείας, εφαρμόζοντας μία ολιστική προσέγγιση. Το πρόγραμμα βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες: πρόληψη, διόρθωση, προστασία και διάσωση. Στόχος είναι οι ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ατύχημα. Δεδομένης αυτής της στρατηγικής, η Renault

AUTO MOTOSPORTS

10.4.202510:09

  Ανεξάρτητα από το πού ζείτε ή πόσο έμπειρος οδηγός είστε, όλοι γνωρίζουμε τη σημασία της οδικής ασφάλειας – τόσο για εμάς όσο και για τους άλλους οδηγούς και πεζούς γύρω μας. Ωστόσο, δεν έχουν όλες οι χώρες τον ίδιο

AUTO MOTOSPORTS

9.4.202519:30

  Ένα σύμβολο γιορτάζει τα γενέθλιά του. Πριν από 30 χρόνια, η Mercedes‑Benz Vans παρουσίασε το Sprinter, το όνομα του οποίου εξακολουθεί μέχρι σήμερα να είναι συνώνυμο ολόκληρης της κατηγορίας των μεγάλων Vans. Έκτοτε, το Mercedes‑Benz Sprinter υποστηρίζει ανθρώπους ανά

AUTO MOTOSPORTS

9.4.202518:40

  Ξεκινώντας από τις €38.900 το Leapmotor C10 με την πρωτοποριακή τεχνολογία Range Extender EV είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες και στην Ελληνική αγορά. Η νέα έκδοση του μεγαλύτερου Leapmotor συνδυάζει όλα τα οφέλη της αμιγούς ηλεκτροκίνησης στην καθημερινή χρήση

AUTO MOTOSPORTS

9.4.202517:30

  Τελευταίως, οι τετρακίνητες αποδράσεις, λαμβάνουν χώρα σε κάποιες από τις καλύτερες ελληνικές εσχατιές οι οποίες εξακολουθούν να παραμένουν καλά κρυμμένες! Δεν υπάρχει μέρος που να έχουμε επισκεφθεί και να μην μάθαμε κάτι, από τον τρόπο ζωής των «λιγοστών» κατοίκων,

Rthess

Επικαιρότητα

ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΥΓΕΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

11.4.202517:18

ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΥΓΕΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

11.4.202515:37

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή