Οι δοκιμές του ανεξάρτητου Ευρωπαϊκού οργανισμού αξιολόγησης της ασφάλειας των καινούριων αυτοκινήτων Euro NCAP (European New Car Assessment Programme), επιβεβαίωσαν την κορυφαία επίδοση που ανέμενε η Leapmotor για το C10.
Το μεγάλο SUV με μήκος 4,74 m απέσπασε την απόλυτη διάκριση των πέντε αστεριών, ενώ έδειξε πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις επιμέρους δοκιμές. Σε όλες τις συγκρούσεις η δομή αμαξώματος του C10 αποδείχθηκε ιδιαίτερα στιβαρή, με τις πόρτες και τα παράθυρα να είναι πλήρως λειτουργικά ύστερα από τις μετωπικές δοκιμασίες. Η προστασία είναι εξαιρετικά υψηλή για το σώμα και τον αυχένα του οδηγού και των επιβατών ανεξάρτητα από τη σωματική τους διάπλαση, ενώ η προστασία των παιδιών 6 και 10 ετών είναι κορυφαία με σκορ 100%.
Πολύ σωστή είναι η συμπεριφορά του C10 απέναντι στους πεζούς, ενώ το ιδιαίτερα πλούσιο πακέτο υποβοήθησης του οδηγού αξιολογήθηκε όχι μόνο αποτελεσματικό αλλά και με ήπια παρέμβαση που δεν τρομάζει τον οδηγό. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα συστήματα που το αποτελούν περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό της εισαγωγικής έκδοσης, η οποία με συνυπολογισμένη την κρατική επιδότηση και την έκπτωση λανσαρίσματος κοστίζει €30.900.
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι και το συμπέρασμα των ειδικών επιστημόνων του Euro NCAP ότι το εμπρός μέρος του C10 είναι αξιοσημείωτα φιλικό προς τα άλλα οχήματα που δυνητικά εμπλέκονται σε ένα ατύχημα, κάτι πολύ σημαντικό για τις συγκρούσεις στον πραγματικό κόσμο, μακριά από τις ελεγχόμενες συνθήκες του εργαστηρίου.
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης
Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ.
Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας.
Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.
Comments are closed.