AUTO MOTOSPORTS
AUTO MOTOSPORTS
23.10.202415:48Η Jeep® και η The North Face δούλεψαν από κοινού για δύο χρόνια και το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας ονομάζεται Jeep Avenger 4xe The North Face Edition. Πρόκειται για μια μοναδική έκδοση του μοντέλου, η οποία ενσαρκώνει τις αξίες που
Ειδήσεις / Πιο πρόσφατα
AUTO MOTOSPORTS
Dacia Sandriders: Θριαμβευτικό αγωνιστικό ντεμπούτο στο Μαρόκο (PHOTOS)
Η συμμετοχή, που αποδείχθηκε, σε μεγάλο βαθμό, μια καλή δοκιμασία για τη νέα ομάδα και τα Dacia Sandriders με τα βιώσιμα καύσιμα, ολοκληρώθηκε με ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα και νίκη σε αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid της FIA.
AUTO MOTOSPORTS
Έρχεται η 1η Πανελλήνια Συνάντηση Ford Raptor Club GR & Ranger Club Greece στη Λίμνη Πλαστήρα και Άγραφα
Το ραντεβού βέβαια έχει κλειστεί από καιρό! Ήταν κάπου στις αρχές Αυγούστου όπου μια ομάδα από λάτρεις της Τετρακίνησης, αποφάσισαν να ενώσουν την αγάπη τους για τις αποδράσεις στην φύση, και να σχεδιάσουν την 1η Πανελλήνια Συνάντηση – Εκδρομή
AUTO MOTOSPORTS
Ο τιμοκατάλογος της Leapmotor αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά
Η Ελλάδα είναι μια από τις πρώτες χώρες όπου λανσάρονται τα μοντέλα της Leapmotor και η Italian Motion επιλέχθηκε για την διανομή τους, διευρύνοντας περαιτέρω το πλούσιο portfolio μαρκών που περιλαμβάνει τις ιστορικές όσο και εμβληματικές Alfa Romeo, Abarth,
AUTO MOTOSPORTS
Formula 1 Austin Texas: Το 1-2 έκανε η φανταστική Ferrari (VIDEO)
Όλα ξεκίνησαν, όταν οι διεκδικητές του τίτλου Lando Norris & Max Verstappen έβγαλαν τα “μαχαίρια από τις θήκες” για να ξεκινήσει η βαθμολογική μεταξύ τους μονομαχία, από την πρώτη κιόλας στροφή του αγώνα, όπου ο τέταρτος Leclerc βρήκε την
AUTO MOTOSPORTS
Oδηγήσαμε για 500 χλμ το νέο Fiat 600 hybrid (PHOTOS)
Η αλήθεια είναι κυρίες και κύριοι αναγνώστες, ότι η Ιταλική μάρκα όταν κατασκευάζει ένα νέο μοντέλο της, ξαφνιάζει ευχάριστα το κοινό καθώς, τόσο ο σχεδιασμός, όσο και η φινέτσα του italian design, σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας “άλλης” εποχής που
AUTO MOTOSPORTS
2 ως τις 6 Απριλίου 2025 ο ΔΕΗ Ποδηλατικός Γύρος Ελλάδας
Μετά την άριστη αξιολόγηση που πήρε ο ΔΕΗ Ποδηλατικός Γύρος 2024 από την UCI, έχει ήδη επέλθει συμφωνία με την Οργανωτική Επιτροπή Cycling Greece, για διεξαγωγή του Αγώνα σε σταθερή ημερομηνία κάθε χρόνο, γεγονός που θα βοηθήσει και στη
AUTO MOTOSPORTS
Formula 1: Έρχεται το 19ο Grand Prix στο Όστιν των ΗΠΑ
Το COTA σηματοδοτεί την αρχή μιας τριπλέτας συνεχόμενων αγώνων στη Βόρεια και Νότια Αμερική, με την πορεία να συνεχίζεται στο Μεξικό στις 27 Οκτωβρίου και στη Βραζιλία στις 3 Νοεμβρίου. Μετά από μια σύντομη ανάπαυλα, το θέαμα θα μεταφερθεί στο
AUTO MOTOSPORTS
90% μείωση των εκπομπών CΟ2 για το νέο Renault Embleme (ΦΩΤΟ)
Για μια τόσο μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία, σε αυτό τον στόχο περιλαμβάνεται η αντιμετώπιση μιας σειράς προκλήσεων που σχετίζονται με τη βιομηχανία, την ενέργεια, την τεχνολογία, την προσφορά, την ταχύτητα κ.λπ. Για να επιτύχει καθαρή ουδετερότητα άνθρακα έως το 2040
AUTO MOTOSPORTS
Το Rthess.gr στο 90ο Mondial del Auto Paris Motor Show (ΦΩΤΟ)
Οι επισκέπτες του Porte de Versailles (Hall 4) θα έχουν την ευκαιρία να ρίξουν μια εις βάθος ματιά στην εκτεταμένη γκάμα νέων, ηλεκτροκίνητων και κορυφαίων οχημάτων των τεσσάρων εμπορικών σημάτων. Συνολικά 26 μοντέλα από τις 4 μάρκες θα
AUTO MOTOSPORTS
Τρίτος στην Ευρώπη σε EuroNASCAR 2, Junior PRO και Endurance Team ο Θωμάς Κρασώνης
Ο πρώτος Έλληνας επαγγελματίας οδηγός αγώνων, έδωσε τον καλύτερο εαυτό του στους τέσσερις αγώνες του διημέρου, ανεβαίνοντας δύο φορές στο πόντιουμ των νικητών και ολοκληρώνοντας την σεζόν στην τρίτη θέση της βαθμολογίας του EuroNASCAR 2, της Junior PRO αλλά και
AUTO MOTOSPORTS
Έρχονται νέοι διαιτητές στη Σούπερ Λιγκ 1 και… τιμωρίες
Στην πιστοποίηση διαιτητών από τη Σούπερ Λιγκ 2 στο VAR προχώρησε η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας, έτσι ώστε να μπορεί να τους ορίζει ως 4ους στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ 1. Στις πρώτες 7 αγωνιστικές, ο Λανουά μπορούσε να ορίζει
AUTO MOTOSPORTS
Μεσογειακοί Αγώνες, μια λύση για την αναβάθμιση των γηπέδων (VIDEO & ΦΩΤΟ)
του Γιώργου Κουβεντίδη Το μέχρι σήμερα κλειστό Καυτανζόγλειο ανοίγει την Κυριακή, για να φιλοξενήσει μέχρι 8.200 φιλάθλους. Το μεγαλύτερο στάδιο της Βόρειας Ελλάδας θα λειτουργεί… μερικώς, αφού δεν έχει οριστικά πιστοποιητικά πυρασφάλειας και στατικής επάρκειας. Tο πρόβλημα στο
AUTO MOTOSPORTS
Κατήγγειλαν τη FIFA στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το εξαντλητικό καλεντάρι
του Γιώργου Κουβεντίδη Η Ομοσπονδία Ευρωπαϊκών Συλλόγων-ECA, η Διεθνής Ομοσπονδία Επαγγελματικών Ποδοσφαιριστών-FIFpro και μεγάλες ευρωπαϊκές λίγκες, όπως η Ισπανική και η Αγγλική, κατήγγειλαν τη FIFA στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στο ποδόσφαιρο, κατά τον προγραμματισμό των
AUTO MOTOSPORTS
Υποψήφιος για κορυφαίος αθλητής στον κόσμο ο Μίλτος Τεντόγλου
Ο Μίλτος Τεντόγλου είναι ανάμεσα στους πέντε υποψήφιους της World Athletics για τον Αθλητή της Χρονιάς Ανδρών το 2024 στον κόσμο, όπως ανακοίνωσε σήμερα (14/10) η παγκόσμια ομοσπονδία στίβου. Οι υποψήφιοι για τον Αθλητή της Χρονιάς 2024 είναι
Η Audi ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην επιτυχημένη της ιστορία στη μεσαία κατηγορία με τη νέα οικογένεια A5. Η δυναμική σχεδιαστική γραμμή της τελευταίας γενιάς, που τώρα ονομάζεται Audi A5, κυκλοφορεί 30 χρόνια μετά το πρώτο Audi A4 και γοητεύει με το premium DNA και τις αναλογίες του. Οι δύο εκδόσεις αμαξώματος Sedan και Avant, εκπροσωπούν τέλεια τον σπορ χαρακτήρα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Audi.
Η νέα σχεδίαση στο εσωτερικό σε συνδυασμό με τα πλήρως ψηφιοποιημένα όργανα και χειριστήρια και με τα υψηλής ποιότητας υλικά, δημιουργούν μια μοναδική αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης στο εσωτερικό. Η νέα φιλοσοφία λειτουργίας αυξάνει την αλληλεπίδραση με το όχημα. Οι αποδοτικοί εξηλεκτρισμένοι κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα δυναμικά μοντέλα S ολοκληρώνουν τη γκάμα των μοντέλων Α5.
Με την επέκταση της γκάμας των μοντέλων της, η AUDI AG αναδιάρθρωσε την ονομασία των οχημάτων της μέσα στο 2024. Η ειδοποιός διαφορά βρίσκεται στους αριθμούς που χρησιμοποιούνται στα ονόματα των ηλεκτρικών και των μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Στο εξής, οι ζυγοί αριθμοί αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, οι μονοί αριθμοί τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Με το ντεμπούτο της τελευταίας γενιάς, το Audi A4, ένα επί σειρά ετών best-seller μοντέλο, θα ονομάζεται πλέον Audi A5 και θα παράγεται στο Neckarsulm. Διατίθεται σε τέσσερις νέες εκδόσεις αμαξώματος: ως A5 Sedan, S5 Sedan, A5 Avant και S5 Avant. Αυτές οι εκδόσεις είναι τα πρώτα μοντέλα που κυκλοφορούν βασισμένα στην Premium Platform Combustion (PPC), τη νέα πλατφόρμα για μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης
Τα νέα μοντέλα έχουν μεγαλώσει σε μήκος και πλάτος. Η Audi επεκτείνει επίσης τον βασικό εξοπλισμό τους, τοποθετώντας το νέο Audi A5 στο ανώτερο τμήμα της μεσαίας κατηγορίας. Η νέα εμπειρία χρήστη που βασίζεται στην έκδοση 1.2 της E³ ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής, ταιριάζει με αυτή τη φιλοδοξία. Ο προαιρετικός εξοπλισμός έχει κατανεμηθεί σε διάφορα εξοπλιστικά πακέτα.
Δυναμική και μυώδης εξωτερική σχεδίαση
Η πλήρως επανασχεδιασμένη οικογένεια A5 έχει ισχυρή και καθαρή σχεδίαση. Οι τροποποιημένες αναλογίες με το μακρύ μεταξόνιο, τους μεγάλους τροχούς και το χαμηλό σπορ αμάξωμα ενσαρκώνουν προοδευτική δυναμική και υψηλά πρότυπα πολυτέλειας. Στο Sedan, η σπορ και συμπαγής καμπίνα εκτείνεται προς τα πίσω με μια αεροδυναμική καμπύλη, ενώνεται με το πίσω παρμπρίζ σε κουπέ φιλοσοφία σχεδίασης και καταλήγει στην πόρτα του χώρου αποσκευών με μία εντυπωσιακή ανάγλυφη αεροτομή.
Η πέμπτη πόρτα, η οποία είναι νέα σε αυτή την κατηγορία, προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό σχεδίασης και λειτουργικότητας. Ανοίγει ενιαία με το πίσω παρμπρίζ και το μέγεθός της διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση στο χώρο αποσκευών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια εντελώς νέα φιλοσοφία σχεδίασης Sedan για την Audi. Στο Avant, η δυναμική και εκτεταμένη σχεδιαστική γραμμή οροφής συγχωνεύεται σε μια απρόσκοπτα ενσωματωμένη αεροτομή οροφής που εκτείνεται στο σπορ, επίπεδο πίσω παρμπρίζ. Οι κεκλιμένες κολόνες D τονίζουν τη δυναμική πλευρική όψη του A5 Avant.
[caption id="attachment_533980" align="aligncenter" width="580"] Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί η φαρδιά και η σημαντικά πιο επίπεδη μάσκα Singleframe με τρισδιάστατη κυψελοειδή δομή. Σε συνδυασμό με τη λεπτή σχεδίαση των προβολέων, διαμορφώνεται η νέα μπροστινή σχεδίαση του οχήματος και του δίνει μια εντυπωσιακή και δυναμική έκφραση. Επιπρόσθετα, το καπό ευθυγραμμίζεται με το μπροστινό τμήμα. Οι προεξοχές που εκτείνονται εντυπωσιακά από την περιοχή των ώμων στους μπροστινούς και πίσω τροχούς παραπέμπουν στο θρυλικό Audi Urquattro και αποτελούν κεντρικό στοιχείο του σχεδιαστικού DNA της Audi. Το εντυπωσιακό και χαρακτηριστικό πίσω μέρος συνδυάζει σπορ, συναισθηματική σχεδίαση και έξυπνη τεχνολογία. Ο συνδυασμός γλυπτικής γεωμετρίας και μίας συνεχούς, τρισδιάστατης φωτεινής λωρίδας προσδίδει στο πίσω μέρος του νέου Audi A5 εντυπωσιακή παρουσία και δυναμική. Άλλα σημαντικά σημεία της πίσω σχεδίασης είναι η καθαρές, μοντέρνες γραμμές στον προφυλακτήρα που ενσωματώνουν σκούρο διαχύτη και υψηλής ποιότητας ορθογώνιες απολήξεις εξάτμισης.[/caption] [caption id="attachment_533975" align="aligncenter" width="580"] Static photo,Colour: Magnet Grey[/caption] Η τεχνολογία συναντά την άνεση στο νέο εσωτερικό Η σχεδίαση του εσωτερικού του νέου Audi A5 βασίζεται σε τέσσερα χαρακτηριστικά. Πρώτον, το εσωτερικό έχει ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό, δηλαδή είναι σταθερά προσανατολισμένο στις ανάγκες των επιβατών του. Το δεύτερο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι το ψηφιοποιημένο εσωτερικό (Digital Stage) που ενσωματώνεται καθαρά στο οπτικό πεδίο του οδηγού και του συνοδηγού με τη μορφή των οθονών Audi MMI. Με τη φιλοσοφία Material Driven Design, το Audi A5 ικανοποιεί την απαίτηση για ευρυχωρία με υψηλό επίπεδο άνεσης. Η καθαρή διάταξη και η εύκολη λειτουργία του εσωτερικού προσφέρουν μια μοναδική αίσθηση, αποτελώντας το τέταρτο χαρακτηριστικό: την οπτική καθαρότητα (Visual Clarity). Σε αυτό προστίθεται ο προαιρετικά διαθέσιμος δυναμικός διαδραστικός φωτισμός για να υποστηρίξει την αλληλεπίδραση του αυτοκινήτου με τους επιβάτες. [caption id="attachment_533974" align="aligncenter" width="580"] Interior
The Panoramic glass roof with switchable transparency is expected to be available in Germany from the fourth quarter of 2024. For the exact launch date, please contact your Audi partner.[/caption] Πανοραμική οθόνη Audi MMI και Head-up Display Η νέα φιλοσοφία λειτουργίας της οικογένειας Audi A5 αυξάνει την αλληλεπίδραση με το όχημα χάρη στη νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική. Το νέο Audi A5 ενσωματώνεται αρμονικά στον ψηφιακό κόσμο και προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία συνδεσιμότητας. Η λεπτή πανοραμική οθόνη Audi MMI με κυρτή σχεδίαση είναι τεχνολογίας OLED. Αποτελείται από το Audi virtual cockpit με οθόνη 11,9 ιντσών και την οθόνη αφής MMI 14,5 ιντσών. Η Audi ολοκληρώνει την ψηφιακή εμπειρία για τους μπροστινούς επιβάτες με την προαιρετικά διαθέσιμη οθόνη συνοδηγού MMI 10,9 ιντσών, η οποία είναι τέλεια ενσωματωμένη στη σχεδίαση του ταμπλό. Το νέο A5 διαθέτει Head-up display που έχει εξελιχθεί περαιτέρω σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Για πρώτη φορά, ο οδηγός έχει πλέον τη δυνατότητα να ελέγχει το όχημα και τις λειτουργίες του infotainment μέσω του Head-up display. Προηγμένο υβριδικό σύστημα τεχνολογίας MHEV plus Το νέο ήπια υβριδικό σύστημα τεχνολογίας MHEV plus που βασίζεται σε ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και μειώνει τις εκπομπές ρύπων CO2 ενώ αυξάνει την απόδοση. Η γεννήτρια ισχύος του κινητήριου συστήματος (PTG) επιτρέπει τη μερικώς ηλεκτρική οδήγηση που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.Το νέο σύστημα τεχνολογίας MHEV plus παρέχει στο Audi A5 σημαντικά πλεονεκτήματα στις εκπομπές ρύπων CO2 και στην κατανάλωση καυσίμου , σε σύγκριση με ένα σύστημα τεχνολογίας MHEV. [caption id="attachment_533972" align="aligncenter" width="580"] Static photo,
Colour: Horizon Blue metallic
The Panoramic glass roof with switchable transparency is expected to be available in Germany from the fourth quarter of 2024. For the exact launch date, please contact your Audi partner.[/caption] Το σύστημα PTG μπορεί επίσης να προσθέσει έως και 18 kW (24 PS) ηλεκτρικής ισχύος στη συνολική ισχύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά την επιβράδυνση, το PTG τροφοδοτεί ενέργεια πίσω στην μπαταρία (ανάκτηση ενέργειες) έως και 25 kW. Ως αποτέλεσμα, οι αμιγώς ηλεκτρικοί ελιγμοί και το παρκάρισμα είναι δυνατά σε κάποιο βαθμό. Χάρη στην επιλογή χρήσης ηλεκτρικού συμπιεστή κλιματισμού, το σύστημα κλιματισμού μπορεί επίσης να λειτουργήσει όταν το όχημα είναι σταματημένο στα φανάρια και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι σβηστός.(iBRS), το πεντάλ φρένου και τα υδραυλικά φρένων μπορούν να αποσυνδεθούν πλήρως. Σε μοντέλα με το σύστημα MHEV plus, για παράδειγμα, επιτυγχάνει την απαραίτητη επιβράδυνση χωρίς να χρησιμοποιεί τα φρένα τριβής χάρη στο αναγεννητικό φρενάρισμα. Αυτό σημαίνει ότι η επιβράδυνση επιτυγχάνεται αρχικά αποκλειστικά με ανάκτηση ενέργειας. Τα συμβατικά φρένα επεμβαίνουν μόνο όταν το πεντάλ του φρένου πατηθεί πιο δυνατά. Η αίσθηση του φρένου παραμένει ανεπηρέαστη από αυτό. [caption id="attachment_533978" align="aligncenter" width="580"] Cockpit[/caption] Διαθέσιμοι κινητήρες κατά το λανσάρισμαΟι αποδοτικοί κινητήρες της οικογένειας Audi A5 Sedan & Avant καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών: κινητήρες βενζίνης, κινητήρες πετρελαίου με τεχνολογία Mild Hybrid Plus και Sport κινητήρες. Οι συνδυασμοί κινητήρων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ο βαθμός εξηλεκτρισμού και ο τύπος του κινητήριου συστήματος είναι προσανατολισμένος στο να καλύψει τις προσδοκίες των πελατών μας. Ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης TFSI στο Audi A5 Sedan με ισχύ 204 hp και ροπή 340 Nm είναι εξοπλισμένος με υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) και λειτουργεί με μια τροποποιημένη διαδικασία καύσης που είναι ιδιαίτερα αποδοτική ως προς την κατανάλωση καυσίμου υπό μερικό φορτίο. Η τεχνολογία VTG επιτρέπει τη σταθερή και ευέλικτη ανάπτυξη ροπής ακόμα και σε χαμηλές στροφές κινητήρα σε βενζινοκινητήρες. Ο τετρακύλινδρος τούρμπο κινητήρας διατίθεται με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και σύστημα κίνησης στους εμπρόσθιους τροχούς. Audi A5 Sedan TFSI S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 6,7. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 152. Ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου TDI με ισχύ 204 hp και ροπή 400 Nm διατίθεται στο Audi A5 Sedan και Avant με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς ή με σύστημα quattro ultra. Με στόχο την αύξηση της απόδοσης και της άνεσης, ο κινητήρας είναι εξηλεκτρισμένος χρησιμοποιώντας τη τεχνολογία MHEV plus. Τo εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύστημα μειώνει τις εκπομπές ρύπων CO2 χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Επιπλέον, η άνεση του TDI ενισχύεται περαιτέρω από μία 48 Volt γεννήτρια εκκίνησης για ομαλή εκκίνηση του κινητήρα. Ο χρόνος αντίδρασης κατά την εκκίνηση μειώνεται και το αυτοκίνητο είναι αισθητά πιο ευέλικτο. [caption id="attachment_533973" align="aligncenter" width="580"] Static photo,
Colour: Horizon Blue metallic
The Panoramic glass roof with switchable transparency is expected to be available in Germany from the fourth quarter of 2024. For the exact launch date, please contact your Audi partner.[/caption] Audi A5 Sedan TDI Hybrid S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 4,8. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 125.Audi A5 Sedan TDI Hybrid quattro S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 5,0. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 132.Audi A5 Avant TDI Hybrid S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 4,9. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 127.Audi A5 Avant TDI Hybrid quattro S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 5,1. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 134. Η έκδοση S5 Sedan και Avant είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που βασίζεται στον κινητήρα V6 TFSI 3,0 λίτρων με ισχύ 367 hp και ροπή 550 Nm. Διαθέτει υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) και τεχνολογία MHEV plus για πρώτη φορά. Το εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη S tronic στο Audi S5 είναι σχεδιασμένο για περισσότερη ροπή, μειώνει επίσης το βάρος στον μπροστινό άξονα και βελτιώνει την ευελιξία. [caption id="attachment_533977" align="aligncenter" width="580"] Static photo,
Colour: Ascari blue metallic[/caption] Ο εξηλεκτρισμένος κινητήρας μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας (48 Volt) οδηγεί σε μειωμένες εκπομπές ρύπων CO2. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του το S5 Sedan TFSI έχει μειωμένες εκπομπές CO2 έως και 14 g/km. Η γρήγορη και δυναμική ανάπτυξη ροπής υπογραμμίζει τον σπορ χαρακτήρα του S5. Το στάνταρ σπορ διαφορικό quattro με κατανομή ροπής σε συνδυασμό με ρυθμιζόμενο συμπλέκτη τετρακίνησης είναι ρυθμισμένος για πλευρικά δυναμικά χαρακτηριστικά στο υψηλότερο επίπεδο.Audi S5 Sedan TFSI Hybrid quattro S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 7,5. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 170.Audi S5 Avant TFSI Hybrid quattro S tronic 204 HP: Κατανάλωση καυσίμου (μεικτός κύκλος) σε l/100 km: 7,6. Εκπομπές ρύπων CO2 (μεικτός κύκλος) σε g/km: 172. Δυναμική σχεδίαση πλαισίου και συστήματος διεύθυνσης Χάρη στη συνεχή εξέλιξη της ανάρτησης, το νέο Audi A5 μεταφέρει στο δρόμο τα χαρακτηριστικά οδήγησης που είναι αντιπροσωπευτικά της Audi. Ως αποτέλεσμα εκτενούς εργασίας στις λεπτομέρειες της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης, το Audi A5 προσφέρει ακριβή, αβίαστο και σε μεγάλο βαθμό ουδέτερο χειρισμό, που αν επιλεγεί η προαιρετικά διαθέσιμη ανάρτηση με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, μπορεί να διαφοροποιηθεί σημαντικά ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ οδηγική συμπεριφορά. Το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης στο νέο μοντέλο, έχει γίνει επίσης πολύ πιο ακριβές.Τα Audi A5 και Audi S5 Sedan και Avant θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο. Η οικογένεια Audi A5 θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία από τα τέλη Οκτωβρίου του 2024. " ["post_title"]=> string(118) "Νέο Audi A5: Όταν ο μοντέρνος σπορ χαρακτήρας συναντά το premium DNA (PHOTOS)" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(68) "neo-audi-a5-otan-o-monternos-spor-charaktiras-synanta-to-premium-dna" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2024-10-23 10:25:52" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2024-10-23 07:25:52" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=533971" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [2]=> object(WP_Post)#2896 (24) { ["ID"]=> int(533566) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2024-10-22 15:13:15" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2024-10-22 12:13:15" ["post_content"]=> string(10109) " Το Renault Group και η Γραμματεία του Ειδικού Απεσταλμένου του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ για την Οδική Ασφάλεια, ανακοίνωσαν μια συνεργασία με επίκεντρο την οδική ασφάλεια σε όλο τον κόσμο, που στόχο έχει να παρέχει εκπαίδευση, και να εξελίξει τεχνολογικές καινοτομίες που θα σώσουν ζωές. Υποστηρίζοντας την προσπάθεια των Ηνωμένων Εθνών, το Renault Group επαναβεβαιώνει την αποφασιστικότητά του να εργαστεί για μια ακόμη πιο ασφαλή και πιο προσιτή κινητικότητα, προς όφελος όλων των χρηστών των δρόμων.Κατά τη διάρκεια αυτής της διετούς συνεργασίας, το Renault Group θα μοιραστεί με τον Ειδικό Απεσταλμένο την τεχνογνωσία που έχει συγκεντρώσει μέσω της μακροχρόνιας δέσμευσής του στον τομέα της οδικής ασφάλειας.To Renault Group υποστηρίζει τον ΟΗΕ στην προσπάθειά του για μείωση στο μισό του αριθμού των θανάτων και των τραυματισμών από τροχαία ατυχήματα, παγκοσμίως. Η ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ RENAULT GROUPΤο Renault Group εξελίσσει το όραμά του για μία υπεύθυνη κινητικότητα νέας γενιάς, με βάση τις δεσμεύσεις του να μειώσει τον αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων και των θυμάτων, να θέσει την ασφάλεια των χρηστών του δρόμου ως κορυφαία προτεραιότητα, να μελετήσει τη συμπεριφορά του οδηγού και να χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία του προς την καινοτομία, να αναβαθμίζει συνεχώς το επίπεδο ασφαλείας των μοντέλων του, καθώς και των υπηρεσιών διάσωσης και παροχής βοηθείας.Η πολιτική και η δράση του Group για την οδική ασφάλεια ακολουθεί μια ολιστική προσέγγιση, που χωρίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες – πρόληψη, διόρθωση, προστασία και διάσωση – ενώ χρησιμοποιεί τεχνολογίες που παρεμβαίνουν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από τροχαία ατυχήματα. Αυτό το ταξίδι συνεχούς βελτίωσης, που ξεκίνησε πριν από περισσότερα από 50 χρόνια, βασίζεται σε μια μοναδική στον κόσμο βάση δεδομένων ατυχημάτων, στην τεχνογνωσία των εξειδικευμένων ομάδων και τη στενή συνεργασία με τις υπηρεσίες διάσωσης, την επιστημονική και ακαδημαϊκή κοινότητα, τους συνεργαζόμενους κατασκευαστές, αλλά και τις δημόσιες αρχές που εργάζονται όλοι μαζί με κοινό στόχο την αξιοποίηση της τεχνολογίας που βάζει τον άνθρωπο στο επίκεντρο, καθιστώντας την κινητικότητα ασφαλέστερη και προσβάσιμη από όλους.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣε έναν κόσμο όπου τα τροχαία δυστυχήματα παραμένουν η κύρια αιτία θανάτου παιδιών και νέων ηλικίας 5 έως 29 ετών (Π.Ο.Υ 2023), υπάρχει επιτακτική ανάγκη για συλλογικές προσπάθειες στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης και την προώθηση των στόχων για ασφαλέστερους δρόμους." Το 2021 υπολογίζεται ότι 1,19 εκατομμύρια άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τροχαία ατυχήματα. Αυτά τα νέα στοιχεία του Π.Ο.Υ. μας δίνουν μια αίσθηση της φρίκης που πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο επείγον να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με εταιρείες όπως η Renault, για να βάλουμε ένα τέλος σε αυτό το μακελειό και να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά αυτή την μάστιγα που έχει πάρει τη μορφή μίας ύπουλης πανδημίας. Χωρίς την ενεργό συμμετοχή όλων των παραγόντων, συμπεριλαμβανομένων των θεσμικών και των δημόσιων φορέων, της κοινωνίας των πολιτών και του ιδιωτικού τομέα, αλλά και των κατασκευαστών αυτοκινήτων, δεν θα επιτύχουμε τον στόχο μας να μειώσουμε κατά το ήμισυ τον αριθμό των θυμάτων στους δρόμους, μέχρι το 2030. Συγχαίρω το Renault Group για την πρωτοβουλία και τη δέσμευση του να συμπορευθεί μαζί μας σε αυτή τη μάχη». Jean Todt, Ειδικός Απεσταλμένος του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ για την Οδική ΑσφάλειαΣτοιχεία και αριθμοί για την οδική ασφάλεια παγκοσμίως (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, 2023)…
- 1,19 εκατομμύρια θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2021
- Η κύρια αιτία θανάτων μεταξύ παιδιών και νέων ηλικίας 15 έως 29 ετών
- Μόνο 7 χώρες (Γαλλία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία και Σουηδία) έχουν εφαρμόσει τις βέλτιστες νομοθετικές πρακτικές του ΠΟΥ, σχετικά με πέντε αιτίες τροχαίων δυστυχημάτων: υπερβολική ταχύτητα, κατανάλωση αλκοόλ και οδήγηση, μη χρήση ζώνης ασφαλείας, μη χρήση κράνους και μη χρήση παιδικών καθισμάτων για τη μεταφορά παιδιών
- Μόνο 10 χώρες (Λευκορωσία, Μπρουνέι Νταρεσαλάμ, Δανία, Ιαπωνία, Λιθουανία, Νορβηγία, Ρωσική Ομοσπονδία, Τρινιντάντ και Τομπάγκο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Βενεζουέλα) κατάφεραν να μειώσουν τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα σε ποσοστό πάνω από 50% μεταξύ 2010 και 2021
- Το Group βελτιστοποιεί εδώ και πάνω από 50 χρόνια το επίπεδο ασφαλείας στα οχήματα του
- 600 μηχανικοί και τεχνικοί εργάζονται στον τομέα της ασφάλειας
- Πάνω από 2.000 διπλώματα ευρεσιτεχνίας σχετίζονται με την ασφάλεια από το 1970
- 3 εξειδικευμένα, υπερσύγχρονα τεχνικά κέντρα στη Γαλλία:
- Εργαστήριο μελέτης ατυχημάτων, βιο-μηχανικής, και Ανθρώπινης Συμπεριφοράς με εμπειρία 55 ετών
- Κάθε μοντέλο της Renault διατίθεται πλέον με το σύστημα QRescue
- Κάθε ηλεκτρικό και plug-in υβριδικό όχημα της Renault διαθέτει πλέον και το σύστημα Πρόσβασης στον Πυροσβέστη (Fireman Access)
- Περισσότεροι από 5.000 πυροσβέστες εκπαιδεύτηκαν σε 19 χώρες σε όλη την Ευρώπη, τη Βόρεια Αφρική και τη Λατινική Αμερική