Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Στην πέμπτη θέση η Εθνική πόλο ανδρών

AUTO MOTOSPORTS

11/08/202412:15

Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Στην πέμπτη θέση η Εθνική πόλο ανδρών

Η Εθνική ανδρών στο πόλο επικράτησε με 15-13 της Ισπανίας στο ματς κατάταξης για τις θέσεις “5-6” και φεύγει από τους Ολυμπιακούς Αγώνες με την πέμπτη θέση.

Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Στην πέμπτη θέση η Εθνική πόλο ανδρών

Γράφει ThessNews-DESK

 

Με την καλύτερή της εμφάνιση στο Ολυμπιακό τουρνουά, αποχαιρέτησε το Παρίσι η εθνική υδατοσφαίρισης των ανδρών. Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα επιβλήθηκε 15-13 της Ισπανίας, σε ένα ματς που θα μπορούσε να είναι ο τελικός της διοργάνωσης (άλλωστε οι δύο ομάδες τερμάτισαν στην πρώτη θέση των ομίλων τους στην Α΄ φάση), αλλά έκρινε απλά την πέμπτη θέση της τελικής κατάταξης, την οποία κατέλαβε η «γαλανόλευκη».

 

 

Η ελληνική ομάδα αγωνίστηκε ξανά χωρίς τον Αγγελο Βλαχόπουλο, ενώ είχε από νωρίς στη δεύτερη περίοδο φορτωμένους με δύο ποινές τους Φουντούλη (που πιθανότατα έπαιξε σήμερα το τελευταίο του παιχνίδι με το εθνόσημο), Αργυρόπουλο και Παπανικολάου. Επιπρόσθετα, ο Παπαναστασίου φάνηκε στο ξεκίνημα του αγώνα να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα στον ώμο, αλλά αφού δέχθηκε τη φροντίδα του ιατρικού επιτελείου επανήλθε στον αγώνα.

Μετά από ένα σχετικά «κλειστό» πρώτο οκτάλεπτο (2-2), στο δεύτερο σημειώθηκαν συνολικά δέκα γκολ, με τους διαιτητές να χρεώνουν πολλές αποβολές, κυρίως σε βάρος της εθνικής (9-4 ήταν οι ποινές στο ημίχρονο), και τις δύο ομάδες να είναι πολύ αποτελεσματικές στον παίκτη παραπάνω. Η «γαλανόλευκη» είχε προβλήματα στην άμυνα με παίκτη λιγότερο, αλλά στην επίθεση βρήκε επιπλέον λύσεις και από την περιφέρεια και, χάρη σε διαδοχικά γκολ του Γενηδουνιά και του Παπαναστασίου, προηγήθηκε για πρώτη φορά με διαφορά δύο γκολ (8-6), στο τέλος του δεύτερου οκταλέπτου.

Η τρίτη περίοδος άρχισε με την εθνική να «βγάζει» δύο άμυνες με παίκτη λιγότερο και να αξιοποιεί μία κερδισμένη αποβολή και ένα πέναλτι, ώστε να ξεφύγει με 10-6. Παρά την απώλεια του Ντίνου Γενηδουνιά με τρίτη ποινή, η ελληνική ομάδα συνέχισε να ελέγχει το παιχνίδι, καθώς μάλιστα ο Παναγιώτης Τζωρτζάτος ανέβασε πολύ την απόδοσή του, και έκλεισε το οκτάλεπτο στο +5 (12-7).

Οι Ισπανοί, που ως εκείνο το σημείο έμοιαζαν υπερβολικά χαλαροί, «έσφιξαν» την άμυνά τους, πέτυχαν διαδοχικά γκολ στην κόντρα και μείωσαν σε 13-11. Ενα λάθος του τερματοφύλακα Λόριο σε «σκοτωμένο» σουτ του Παπαναστασίου, στη λήξη του χρόνου επίθεσης, έδωσε… ανάσα στην εθνική, αλλά οι πρωταθλητές Ευρώπης επέμειναν και μείωσαν σε 14-13. Η ελληνική ομάδα κέρδισε αποβολή, ο Βλάχος πήρε τάιμ-άουτ και ο Κάκαρης με διπλή προσπάθεια προσπάθησε να σπρώξει τη μπάλα στα δίχτυα, με τον Λόριο να απομακρύνει. Ομως, μετά από εξέταση του βίντεο, οι διαιτητές αποφάσισαν ότι η μπάλα είχε περάσει τη γραμμή και το 15-13, 1΄05΄΄ πριν τη λήξη, «σφράγισε» τη νίκη.

Τα οκτάλεπτα: 2-2, 6-4, 4-1, 3-6

Η εξέλιξη του σκορ: 0-1 Γρανάδος (π.π.), 1-1 Καλογερόπουλος (περιφέρεια), 2-1 Γενηδουνιάς (πέναλτι), 2-2 Σαναούχα (π.π.), 3-2 Σκουμπάκης (π.π.), 3-3 Περόνε (πέναλτι), 4-3 Παπαναστασίου (π.π.), 4-4 Ταούλ (π.π.), 5-4 Κάκαρης (π.π.), 5-5 Μπούστος (π.π.), 6-5 Γενηδουνιάς (περιφέρεια), 6-6 Μπούστος (π.π.), 7-6 Γενηδουνιάς (περιφέρεια), 8-6 Παπαναστασίου (περιφέρεια), 9-6 Γκίλλας (π.π.), 10-6 Φουντούλης (πέναλτι), 10-7 Σαναούχα (περιφέρεια), 11-7 Φουντούλης (πέναλτι), 12-7 Αργυρόπουλος (πέναλτι), 12-8 Μουναρίθ (περιφέρεια), 13-8 Κάκαρης (κόντρα), 13-9 Περόνε (π.π.), 13-10 Μπούστος (κόντρα), 13-11 Λαρούμπε (κόντρα), 14-11 Παπαναστασίου (περιφέρεια), 14-12 Σαναούχα (π.π.), 14-13 Λαρούμπε (π.π.), 15-13 Κάκαρης (π.π.).

Η εθνική είχε 5/5 με παίκτη παραπάνω, 4/4 πέναλτι, 5 γκολ από την περιφέρεια και 1 στην κόντρα.
Η Ισπανία είχε 8/15 με παίκτη παραπάνω, 1/1 πέναλτι, 2 γκολ από την περιφέρεια και 2 στην κόντρα.

Με τρεις ποινές αποβλήθηκαν ο Γενηδουνιάς (2΄43΄΄ πριν τη λήξη της τρίτης περιόδου) και ο Παπανικολάου (2΄44΄΄ πριν το τέλος του αγώνα).

Διαιτητές: Ομε (Γερμανία), Κολόμπο (Ιταλία)

Οι συνθέσεις:
ΕΛΛΑΔΑ (Θοδωρής Βλάχος): Ζερδεβάς, Γενηδουνιάς 3, Σκουμπάκης 1, Καλογερόπουλος 1, Φουντούλης 2, Παπαναστασίου 3, Γκίλλας 1, Αργυρόπουλος 1, Παπανικολάου, Κάκαρης 3, Νικολαϊδης, Βλαχόπουλος, Τζωρτζάτος
ΙΣΠΑΝΙΑ (Νταβίντ Μαρτίν): Αγκίρε, Μουναρίθ 1, Γρανάδος 1, Σαναούχα 3, Ντε Τόρο, Λαρούμπε 2, Φαμέρα, Καμπάνιας, Ταούλ 1, Περόνε 2, Μπιέλ, Μπούστος 3, Λόριο

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ThessNews-DESK

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

5.11.202410:50

  Η Suzuki Motor Corporation παρουσίασε το πρώτο μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό όχημά της (BEV), το e VITARA, στο Μιλάνο, Ιταλία. Η παραγωγή θα ξεκινήσει στη Suzuki Motor Gujarat, στην Ινδία, την άνοιξη του 2025, με τις πωλήσεις να αναμένεται να

AUTO MOTOSPORTS

4.11.202418:59

Οι παλιοί λένε ότι όταν ο Θεός δημιουργούσε τον κόσμο πήρε μια χούφτα χώμα και το πέρασε σε σήτα!! Το εύφορο που πέρασε από αυτή έγιναν οι κάμποι, οι πέτρες, και τα χοντράδια έπεσαν στη Γη και κάπως έτσι γεννήθηκαν

AUTO MOTOSPORTS

4.11.202415:50

  Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν άτυχος στις κατατακτήριες δοκιμές και έτσι ξεκίνησε τον αγώνα από την 17η θέση. Φαντάζει απίστευτο ότι κατάφερε να κερδίσει στον αγώνα, διευρύνοντας τη διαφορά του στη βαθμολογία από τον Λάντο Νόρις στους 62 βαθμούς, ενώ απομένουν

AUTO MOTOSPORTS

4.11.202409:48

  Κατά τη διάρκεια της «N Day 2024», το N Division της Hyundai Motor Company αποκάλυψε το RN24, ένα «Rolling Lab» επόμενης γενιάς που αναδεικνύει τις μελλοντικές δυνατότητες των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων υψηλών επιδόσεων. Η ετήσια εκδήλωση «N Day» υπογραμμίζει

AUTO MOTOSPORTS

4.11.202409:35

Συγχαρητήρια στη Volkswagen Αυστραλίας για την ολοκλήρωση ενός απίστευτου ταξιδιού 33.548 χλμ, που αναδεικνύει την ποιότητα, την αντοχή και την ικανότητα αυτονομίας του ID4 GTX. Ο οδηγός Rainer Zietlow και ο συνοδηγός Marius Biela διήνυσαν δύσκολους δρόμους, λασπωμένα μονοπάτια και

AUTO MOTOSPORTS

31.10.202417:28

Η Nissan ανακοίνωσε ότι η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή των οχημάτων της με τεχνολογία e-POWER ξεπέρασε το 1,5 εκατομμύριο μονάδες στα τέλη Οκτωβρίου. Σήμερα, τα οχήματα e-POWER πωλούνται σε 68 αγορές σε όλο τον κόσμο. Η μοναδική τεχνολογία της Nissan, το

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή