RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Οδηγούμε στα Γρεβενά το SEAT Ateca 2.0 TDI 150 PS: Ταξιδιώτης στην περιπέτεια

Comments are closed.

Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Οδηγούμε στα Γρεβενά το SEAT Ateca 2.0 TDI 150 PS: Ταξιδιώτης στην περιπέτεια

AUTO MOTOSPORTS

12/09/201719:00

Οδηγούμε στα Γρεβενά το SEAT Ateca 2.0 TDI 150 PS: Ταξιδιώτης στην περιπέτεια

Οδηγούμε στα Γρεβενά το SEAT Ateca 2.0 TDI 150 PS: Ταξιδιώτης στην περιπέτεια

Μπορεί να άργησε κάποια χρόνια η ισπανική εταιρεία Seat να παρουσιάσει ένα suv μοντέλο στη νέα και ανανεωμένη γκάμα της, αλλά κερδίζει τις εντυπώσεις με το φρεσκότατο Ateca, το οποίο σχεδιαστικά ακολουθεί τις γραμμές του Leon.

Βουνά και παραδοσιακά χωριά δεν έχει μόνο η χώρα μας αλλά και η Ισπανία, όπου οι πωλήσεις του ανταγωνιστικού Nissan Qashqai είναι υψηλές και μέχρι πρότινος έκλεβαν την παράσταση από τη SEAT, η οποία με την προσθήκη του Ateca φιλοδοξεί να καλύψει αρκετές ανάγκες ανθρώπων που η ζωή τους ξεφεύγει από τα όρια των πόλεων και ταξιδεύει στα μονοπάτια της περιπέτειας.

Σε αυτά τα μονοπάτια επιλέξαμε και εμείς να οδηγήσουμε το δίλιτρο και τετρακίνητο Ateca με τους 150 ίππους και το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, στην ευρύτερη περιοχή των Γρεβενών, που διαθέτει κάποιες από τις καλύτερες διαδρομές στη χώρα μας!

Στον δρόμο το νεότατο Ateca ταξιδεύει ευχάριστα, είναι άνετο, καθώς διαχέεται από μία πλούσια ευρυχωρία στο εσωτερικό του, η οποία είναι προσανατολισμένη επάνω στη χρηστικότητα ακόμα και των πιο μικρών θηκών για μικροαντικείμενα που υπάρχουν σε όλο τον διάκοσμο. Τραβάει γερά ο κινητήρας με τα 150 άλογα χωρίς να δυσκολεύεται να μετακινήσει την πλατφόρμα MQB της vw που επάνω της “πατάει” το Ateca. Με τις στροφές να αγγίζουν τις 2000 το λεπτό, ταξιδέψαμε ικανοποιητικά και με οικονομία καυσίμου, η οποία άγγιζε τα 5 λίτρα, χωρίς να χάνεται όταν προσπερνούσαμε αλλάζοντας ταχύτητες στο 6τάχυτο κιβώτιο, το οποίο είναι αρκετά γρήγορο και λειτουργικό στις αλλαγές του. Όταν επιχείρησα δε να ανοίξω τα μπροστινά παράθυρα εν κινήσει, αμέσως το εξελιγμένο σύστημα infotainment με ειδοποιούσε να τα κλείσω, καθώς χάθηκε ο συντελεστής αεροδυναμικής του αυτοκινήτου, αυξήθηκε ο θόρυβος που αναδυόταν από τους καθρέπτες και πλημύριζε δυσάρεστα την καμπίνα αλλά και ανέβαζε την κατανάλωση καυσίμου!

Σε κάποιους επαρχιακούς δρόμους φαίνεται η σπορ διάθεση που κρύβει μέσα του το Ateca. Με την περιστροφή ενός λειτουργικού διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, αλλάζει η συμπεριφορά του από Normal σε sport και off-road, ανάλογα με τον “μανδύα” που επιθυμεί να φορέσει ο οδηγός του. Πάντως το Ateca ικανοποιεί τις ανάγκες του outdoor οδηγού, καθώς πατάει καλά, δεν παίρνει κλίσεις, δεν κάνει θόρυβο και δεν αναπηδάει όταν περνά πάνω από διάφορες ανωμαλίες, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Εξαιρούνται τα σαμαράκια, τα καλντερίμια και οι μεγάλες κοτρώνες στις ελληνικές παραλίες! Όσο για τα φρένα του; Είναι άμεσα, με καλή αίσθηση την ώρα της πέδησης, χωρίς να παραποιούνε τη σωστή πληροφόρηση που μεταδίδει το προοδευτικό τιμόνι του Ateca στον οδηγό.

Κατάλληλα ελαστικά

Το χωριό Σπήλαιο είναι οικισμός εξαιρετικής ομορφιάς, παραδοσιακό, είναι χτισμένο στους πρόποδες του όρους Σταυρός και αποτελεί έναν από τους παλαιότερους οικισμούς της Δυτικής Μακεδονίας. Κάπου εκεί είναι που δοκιμάσαμε την τετρακίνηση του αυτοκινήτου, η οποία μπορεί μεν να μην παραπονέθηκε πουθενά, αλλά σίγουρα μπορεί να πάει και καλύτερα, αρκεί να φοράει τα κατάλληλα ελαστικά για χρήση off-road.

Τα συστήματα ασφαλείας του Ateca είναι υποδειγματικά και δεν αφήνουν κανέναν οδηγό στην τύχη του. Η συνδεσιμότητα των συστημάτων Micro Link και Apple car play δίνουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να διαβάζουν τα μηνύματά τους στο Facebook και το twitter καθώς και στον οδηγό να απαντάει σε αυτά υπαγορεύοντάς τα. Ξεχωρίζει η επιλογή λειτουργίας τουTrafic assist, το οποίο πραγματικά σώζει τον οδηγό από κακοτοπιές, καθώς κρατάει σταθερή απόσταση από το όχημα που προπορεύεται. Η ασφάλεια της Seat και ο σεβασμός της προς τον καταναλωτή δεν σταματά εδώ. Αν για οποιονδήποτε λόγο ο οδηγός κοιμηθεί εν κινήσει, ένα ηχητικό σήμα και μία δόνηση στα πεντάλ αναλαμβάνουν να τον ξυπνήσουν. Αν αυτό δεν επιτευχθεί, τότε το αυτοκίνητο παίρνει τον έλεγχο στα χέρια του, χαμηλώνει ταχύτητα , ανάβει αλάρμ και παρκάρει στην άκρη του δρόμου. Είπατε κάτι;

Το νέο Seat Ateca ήρθε για να μείνει! Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που χαρίζει ευχάριστες οδηγικές στιγμές σε όποιον το επιλέξει!

Ένα τεστ drive μπορεί να σας πείσει!

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ
Από το φύλλο της THESSNEWS #69 (02/09/2017-03/09/2017)

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1966 στην Θεσσαλονίκη, και από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της Περιπέτειας, καθώς αποτέλεσε μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Σε ηλικία 18 ετών, τέθηκε υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου δίπλα του μυήθηκε στην τέχνη της Αθλητικής φωτογραφίας, και καθημερινά κάλυπτε ρεπορτάζ για τις εφημερίδες «Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά»! Λίγο αργότερα, και παράλληλα με σπουδές στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή Σχολή Δημοσιογραφίας της ΑΚΤΟ. Για χρόνια, εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το Auto Moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ & ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2010 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή «Τα μπαγκάζια» και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την Ραδιοφωνική εκπομπή του στον 102FM, στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί σε καθημερινή βάση, τον κόσμο της Αυτοκίνησης, και των Εναλλακτικών Αποδράσεων. Επίσης για 10 συνεχή χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του ιστορικού αγώνα Υπεραποστάσεων «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» επίσης της Ε.Π.Σ.ΜΑ.Θ και από το 2022 της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Για 4 συνεχή χρόνια αποτελεί μέλος του Press team της Cycling Greece. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

16.4.202515:42

  Τα σχολεία έκλεισαν και τα παιδιά πλέον χωρίς  σκοτούρες,  απολαμβάνουν την ανεμελιά των χειμερινών διακοπών μέχρι την στιγμή που …. η οικογένεια, θα πάει ταξίδι με το αυτοκίνητο! Από ανέκαθεν οι Πασχαλινές αποδράσεις με το οικογενειακό αυτοκίνητο αποτελούσαν και

AUTO MOTOSPORTS

15.4.202519:10

  Με δυναμικό παλμό, ενέργεια και αμέτρητα χαμόγελα ολοκληρώθηκε το φετινό L’Étape Greece by Tour de France presented by Skoda, στην καρδιά της Αρχαίας Ολυμπίας! Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Kosmocar – Skoda βρέθηκε δυναμικά στο επίκεντρο της κορυφαίας ποδηλατικής

AUTO MOTOSPORTS

15.4.202518:55

  Με κεντρικό θέμα τις «Ανακατατάξεις», το Delphi Economic Forum Χ εδραίωσε περαιτέρω τη διεθνούς εμβέλειας δυναμική του, με κορυφαίες συμμετοχές και επιδραστικές παρεμβάσεις σε ένα εκτεταμένο θεματικό εύρος. Η Volvo Car Hellas συνέβαλε στη συζήτηση για το μέλλον των

AUTO MOTOSPORTS

15.4.202518:07

  Είναι τόσο κοντά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης όμως φτάνει να σε ταξιδέψει, σε έναν άλλο τόπο, ειδικά μάλιστα, όταν συναντήσεις στο δρόμο σου τα ροζ flamingo, και τότε, η εικόνα αρχίζει και γίνεται μαγική.  Αν είστε κάτοχοι ενός pet,

AUTO MOTOSPORTS

14.4.202520:23

  Η ZONTES 703F, φορτωμένη με ταξιδιωτικό εξοπλισμό και όρεξη για ανακαλύψεις, κινήθηκε αβίαστα από τις ιταλικές ακτές μέχρι τις γερμανικές autobahnen και τις πεδιάδες της Δανίας. Το ταξίδι μέχρι το λιμάνι Hirtshals (σημείο αναχώρησης για Ισλανδία), κάλυψε περισσότερα από

AUTO MOTOSPORTS

14.4.202519:14

  Το νέο Plug–In Hybrid JAECOO 7 SHS διακρίθηκε με την υψηλότερη βαθμολογία – 5 αστέρια – στις αυστηρές δοκιμές του Euro NCAP, του κορυφαίου ευρωπαϊκού οργανισμού αξιολόγησης ασφάλειας νέων οχημάτων. Με επιδόσεις που ξεπέρασαν το 80% σε όλες τις

Rthess

Επικαιρότητα

BUSINESS - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

17.4.202507:59

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή