Η 4η επίσκεψη της Formula 1 στο Λας Βέγκας ανέδειξε, για 3η φορά στην ιστορία της, πρωταθλητή. Εκεί όπου οι χαμηλές θερμοκρασίες βοήθησαν τις Mercedes να κάνουν το 1-2, καθώς δεν υπερθέρμαιναν τα λάστιχα. Εκεί όπου ο Φερστάπεν όρισε την τύχη του, τερματίζοντας μπροστά από τον Νόρις. Οι δέκα βαθμοί της 5ης θέσης ήταν αρκετοί για στεφθεί, για 4η συνεχή φορά, πρωταθλητής ο Ολλανδός. Την ίδια στιγμή, η μάχη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών φούντωσε, καθώς η Ferrari (με τους Σάινθ και Λεκλέρκ να τερματίζουν πίσω από τις Mercedes) μείωσε τη διαφορά. Πλέον, η διαφορά από τη McLaren και την κορυφή είναι μόλις 24 βαθμοί, ενώ απομένουν 103 βαθμοί να μοιραστούν στους δύο τελευταίους αγώνες, στο Κατάρ (1/12) και στο Άμπου Ντάμπι (8/12). Στο παρελθόν, στη θέση του Μαξ Φερστάπεν, είχαν στεφθεί ο Νέλσον Πικέ (1981) και ο Κέκε Ρόσμπεργκ (1982).
Ο αγώνας κατέληξε σε θρίαμβο για τη Mercedes, με τον Ράσελ να σημειώνει την 3η νίκη της καριέρας του σε 126 εκκινήσεις και τη 2η για φέτος, μετά την επιτυχία του στο Σπίλμπεργκ. Η Mercedes κυριάρχησε σε όλες τις περιόδους του Σαββατοκύριακου και πέτυχε, για 60ηφορά, το 1-2. Η προηγούμενη επιτυχία της σημειώθηκε πριν από δύο χρόνια στη Βραζιλία, με τον Ράσελ να βρίσκεται ξανά μπροστά από τον Χάμιλτον.
Με τέσσερις τίτλους πλέον, ο Μαξ Φερστάπεν ισοφάρισε τους Φέτελ και Προστ, καταλαμβάνοντας την 4η θέση στη λίστα των πολυπρωταθλητών όλων των εποχών.
Στην κορυφή βρίσκονται οι Σουμάχερ και Χάμιλτον με επτά τίτλους, ενώ ακολουθεί ο αείμνηστος Χουάν Μανουέλ Φάντζιο με πέντε. Αυτή είναι η 2η φορά που ο Φερστάπεν εξασφαλίζει τον τίτλο Σάββατο, καθώς και πέρυσι είχε στεφθεί πρωταθλητής σε αγώνα Sprint στη Λουσαΐλ στο Κατάρ. Πρόκειται για τον 8ο τίτλο οδηγών της Red Bull, όλοι υπό την καθοδήγηση του Κρίστιαν Χόρνερ, που βρίσκεται στο τιμόνι της ομάδας από την πρώτη της σεζόν το 2005. Από τους τίτλους της ομάδας, τέσσερις έχει κατακτήσει ο Φέτελ και τέσσερις ο Φερστάπεν. Η Red Bull είναι 4η σε πρωταθλήματα οδηγών, πίσω από τη Ferrari (15), τη McLaren (12) και τη Mercedes (9).
Οι θερμοκρασίες ήταν ελαφρώς υψηλότερες στον αγώνα, σε σύγκριση με τις προηγούμενες ημέρες, φτάνοντας τους 18°C στον αέρα και 17°C στο οδόστρωμα. Στη γραμμή εκκίνησης, η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών επέλεξε τη μέση γόμα. Τέσσερις οδηγοί έκαναν διαφορετική επιλογή: ο Αλόνσο έβαλε τη μαλακή γόμα, ενώ οι Πέρεζ, Μπότας και Κολαπίντο προτίμησαν τη σκληρή. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί πραγματοποίησαν δύο αλλαγές ελαστικών, προτιμώντας να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα δυο σετ σκληρής γόμας που είχαν κρατήσει για τον αγώνα, αντί να προσπαθήσουν να τα διαχειριστούν, ιδιαίτερα στο πρώτο μέρος.
Δείτε τις δηλώσεις των Σάινθ, Χάμιλτον και Ράσελ, μετά το τέλος του αγώνα εδώ: https://antenna.gr/watch/1826378/oi–diloseis–ton–russell–hamilton–kai–sainz
Δείτε τις δηλώσεις του Μαξ Φερστάπεν: https://antenna.gr/watch/1826379/oi–diloseis–toy–max–verstappen
Comments are closed.