RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Νέο Renault Kadjar 1.5dci 110hp: Ελευθερία κινήσεων

Comments are closed.

Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Νέο Renault Kadjar 1.5dci 110hp: Ελευθερία κινήσεων

AUTO MOTOSPORTS

12/03/201713:36

Νέο Renault Kadjar 1.5dci 110hp: Ελευθερία κινήσεων

Νέο Renault Kadjar 1.5dci 110hp: Ελευθερία κινήσεων

Κάλιο αργά παρά ποτέ! Όπως Λέει και η λαϊκή μας παροιμία , καθώς εδώ και πολύ καιρό το αναμέναμε προκειμένου να κάνει τα «πρώτα του βήματα» στην Ελληνική αγορά. Το Kadjar με την σειρά του, μόλις έκανε την εμφάνισή του, άρχισε το δικό του ταξίδι στην ελευθερία, οδηγώντας σταθερά προς την κορυφή της κατηγορίας των SUV οχημάτων.

Χάρις την νέα πλατφόρμα κατασκευής της CMFC/D η οποία είναι αποτέλεσμα της εταιρικής συνεργασίας των Nissan, Renault, Alliance,και την πείρα 4 χρόνων τεχνολογικής εξέλιξης, και 650.000χλμ οδηγικής εξέλιξης, κατάφεραν να ελαφρύνουν το Kadjar κατά 40 ολόκληρα κιλά, βοηθώντας το έτσι να αποκτήσει καλύτερη συμπεριφορά εντός, και εκτός δρόμου.

Εξωτερικό -χώροι

Το Kadjar σχεδιάστηκε με έναν τρόπο ο οποίος απευθύνεται στον οδηγό που αποζητά έναν ελεύθερο τρόπο ζωής, κάτι άλλωστε που υποδηλώνει η νέα «φευγάτη μάσκα» σχήματος «V» που τονίζει ιδιαίτερα τα μπροστινά φωτιστικά σώματα, τύπου LED που κάνουν την διαφορά στο Lοok του Kadjar. Τα πίσω φώτα. είναι έξυπνα τοποθετημένα εντός των μεγάλων θόλων των πίσω φτερών, που αποτελούν γραμμική συνέχεια του γενικού συνόλου εμφάνισης του Kadjar. Οι διαφορές του σε σχέση με το Ιαπωνικό Qashqai, εστιάζονται στο μεγαλύτερο μήκος του, καθώς οι Γάλλοι σχεδιαστές έδωσαν έμφαση στον πίσω πρόβολο, ο όποιος επιτρέπει την έξτρα αποθήκευση 43 λίτρων στον χώρο φορτώσεως. Έτσι το Kadjar καταφέρνει να εκπληρώσει την αποστολή του σαν όχημα ελευθέρου χρόνου , ικανό να εξυπηρετήσει ανθρώπους που αγαπούνε τα σπορ και τις αποδράσεις.

Εσωτερικό

Οι εσωτερικοί χώροι του Kadjar παραπέμπουν σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας καθώς η άπλετη πολυτέλειά τους βρίσκεται διάχυτη σχεδόν παντού! Ιδιαίτερα Ποιοτικά είναι τα υλικά επένδυσης του ταμπλό και ιδιαίτερα γουστόζικη πινελιά αποτελεί η carbon επένδυση, η οποία ξεκινά πίσω από το τιμόνι, και επεκτείνεται πέραν της μεγάλης οθόνης. Στο κέντρο του ταμπλό και σε θέση όπου δεν ενοχλεί τον οδηγό βρίσκεται μια οθόνη αφής που είναι εφοδιασμένη με το σύστημα R-Link 2 και περιλαμβάνει τεχνολογίες και εφαρμογές που υπάρχουν εντός του Renault apps store. Εκεί που μπερδεύτηκα λίγο, ήταν στα χειριστήρια τα οποία φιλοξενούνται πάνω στο τιμόνι. Θεωρώ αδικαιολόγητη την απουσία του cruise control πάνω του, καθώς έχει τοποθετηθεί πίσω από το ηλεκτρικό χειρόφρενο στην κεντρική κονσόλα. Η θέση οδήγησης παρέχει καλή περιφερειακή πληροφόρηση κατά την οδήγηση ,χάρις τα μεγάλα παράθυρα και παρμπρίζ, εμπρός και πίσω και τα μεγάλα προσκέφαλα δεν περιορίζουν την ορατότητα στον οδηγό.

Ανάρτηση

Σφικτή η ανάρτηση του Kadjar κατά την οδήγηση που είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε με αυτό στον Εθνικό Δρυμό του Ολύμπου με τις δυνατές αναβάσεις που φτάνουν μέχρι και τα 1200μ υψόμετρο ,τις μεγάλες φουρκέτες, και τα τεχνικά εσάκια, τα οποία ανεβάζουν την οδηγική αδρεναλίνη του ποιοτικού οδηγού όταν οδηγεί ένα «υπάκουο αυτοκίνητο».

Κινητήρας

Αίσθηση προκαλούν τα ανεβάσματά του ροπάτου κινητήρα 1.5 dci απόδοσης 110 ίππων οι οποίοι κάνουν την εμφάνισή τους λίγο μετά τις 1600στρ/λεπτ αθόρυβα, για να καταπλήσσοντας τον οδηγό αργότερα με την καταπληκτική ελαστικότητα του. Η τεχνολογία κατασκευής του αξιοζήλευτου μοτέρ των 1.5 dci προέρχεται από το σχεδιαστικό τμήμα εξέλιξης της Renault στην F1 και αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην ομαλή κατανάλωση του καυσίμου, η οποία στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας κυμάνθηκε κάτω από τα 7 λίτρα εντός πόλεως, και στο ταξίδι για το Λιτόχωρο είδαμε τιμές γύρο στα 5,5λίτρα,. Πάντως όσο και αν το παρακάνει οδηγός , η κατανάλωση δεν ανεβαίνει στα ύψη.

Στον δρόμο

Ευθύβολο , με καλή επιτάχυνση, και κρατήματα παρόλες τις κλίσεις που παίρνει λόγο του ύψους του που δεν ανησυχούν τον οδηγό ο οποίος εξακολουθεί να απολαμβάνει την ακριβέστατη πληροφόρηση που δίνει το τιμόνι παρά το μεγάλο μήκος του.

Το κόστος αγοράς του νέου Kadjar κυμαίνεται από 22,340€ για την έκδοση 1.5 dCi 110hp Authentic .

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ

Από το φύλλο της THESSNEWS #43 (04/03/2017-05/03/2017)

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

8.11.202409:06

Η Opel διατηρεί στενούς δεσμούς με το εργοστάσιο του Eisenach εδώ και πάνω από τρεις δεκαετίες. Η μάρκα με τον Κεραυνό ήταν μία από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιήθηκαν στην περιοχή το 1990, τη χρονιά της επανένωσης της Γερμανίας, θέτοντας

AUTO MOTOSPORTS

8.11.202408:50

  Απομένουν λίγες ώρες για την έναρξη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις Regularity, του πέμπτου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity. Με αυξημένο συντελεστή 2 για το θεσμό, ο αγώνας αναμένεται να έχει έντονο ενδιαφέρον, εξαιτίας των πολλών και ποιοτικών πληρωμάτων, τα οποία θα μονομαχήσουν στον

AUTO MOTOSPORTS

7.11.202411:03

    Η Black Friday είναι υπόθεση της Renault. Με προσφορές και εκπτώσεις που ανέρχονται έως τα 10.600€, ΤΩΡΑ είναι η καλύτερη ώρα να αποκτήσεις το αγαπημένο σου Renault, με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

AUTO MOTOSPORTS

7.11.202410:51

   Οι προετοιμασίες ενόψει του Seajets 43ου Ράλλυ Παλάδιο το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 14 Δεκεμβρίου έχουν εντατικοποιηθεί και σε αυτό συμβάλλει η αμέριστη συμπαράσταση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, γεγονός που διευκολύνει και χαροποιεί ιδιαίτερα την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα. Απομένουν

AUTO MOTOSPORTS

7.11.202410:41

Στην έκθεση EICMA στην πόλη του Μιλάνο της γειτονικής Ιταλίας, η Honda “κοιτάζει” το μέλλον παρουσιάζοντας δύο νέα πρωτότυπα EV και μια πρωτοποριακή νέα φιλοσοφία κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παράλληλα, ανακοινώνει εκτενείς αναβαθμίσεις για την πολυσυλλεκτική προϊοντική γκάμα της και την

AUTO MOTOSPORTS

5.11.202410:50

  Η Suzuki Motor Corporation παρουσίασε το πρώτο μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό όχημά της (BEV), το e VITARA, στο Μιλάνο, Ιταλία. Η παραγωγή θα ξεκινήσει στη Suzuki Motor Gujarat, στην Ινδία, την άνοιξη του 2025, με τις πωλήσεις να αναμένεται να

thess

Επικαιρότητα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΑΡΘΡΑ ΑΠΟΨΕΙΣ

8.11.202423:02

ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΥΓΕΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

8.11.202422:04

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή