Κάλιο αργά παρά ποτέ! Όπως Λέει και η λαϊκή μας παροιμία , καθώς εδώ και πολύ καιρό το αναμέναμε προκειμένου να κάνει τα «πρώτα του βήματα» στην Ελληνική αγορά. Το Kadjar με την σειρά του, μόλις έκανε την εμφάνισή του, άρχισε το δικό του ταξίδι στην ελευθερία, οδηγώντας σταθερά προς την κορυφή της κατηγορίας των SUV οχημάτων.
Χάρις την νέα πλατφόρμα κατασκευής της CMFC/D η οποία είναι αποτέλεσμα της εταιρικής συνεργασίας των Nissan, Renault, Alliance,και την πείρα 4 χρόνων τεχνολογικής εξέλιξης, και 650.000χλμ οδηγικής εξέλιξης, κατάφεραν να ελαφρύνουν το Kadjar κατά 40 ολόκληρα κιλά, βοηθώντας το έτσι να αποκτήσει καλύτερη συμπεριφορά εντός, και εκτός δρόμου.
Εξωτερικό -χώροι
Το Kadjar σχεδιάστηκε με έναν τρόπο ο οποίος απευθύνεται στον οδηγό που αποζητά έναν ελεύθερο τρόπο ζωής, κάτι άλλωστε που υποδηλώνει η νέα «φευγάτη μάσκα» σχήματος «V» που τονίζει ιδιαίτερα τα μπροστινά φωτιστικά σώματα, τύπου LED που κάνουν την διαφορά στο Lοok του Kadjar. Τα πίσω φώτα. είναι έξυπνα τοποθετημένα εντός των μεγάλων θόλων των πίσω φτερών, που αποτελούν γραμμική συνέχεια του γενικού συνόλου εμφάνισης του Kadjar. Οι διαφορές του σε σχέση με το Ιαπωνικό Qashqai, εστιάζονται στο μεγαλύτερο μήκος του, καθώς οι Γάλλοι σχεδιαστές έδωσαν έμφαση στον πίσω πρόβολο, ο όποιος επιτρέπει την έξτρα αποθήκευση 43 λίτρων στον χώρο φορτώσεως. Έτσι το Kadjar καταφέρνει να εκπληρώσει την αποστολή του σαν όχημα ελευθέρου χρόνου , ικανό να εξυπηρετήσει ανθρώπους που αγαπούνε τα σπορ και τις αποδράσεις.
Εσωτερικό
Οι εσωτερικοί χώροι του Kadjar παραπέμπουν σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας καθώς η άπλετη πολυτέλειά τους βρίσκεται διάχυτη σχεδόν παντού! Ιδιαίτερα Ποιοτικά είναι τα υλικά επένδυσης του ταμπλό και ιδιαίτερα γουστόζικη πινελιά αποτελεί η carbon επένδυση, η οποία ξεκινά πίσω από το τιμόνι, και επεκτείνεται πέραν της μεγάλης οθόνης. Στο κέντρο του ταμπλό και σε θέση όπου δεν ενοχλεί τον οδηγό βρίσκεται μια οθόνη αφής που είναι εφοδιασμένη με το σύστημα R-Link 2 και περιλαμβάνει τεχνολογίες και εφαρμογές που υπάρχουν εντός του Renault apps store. Εκεί που μπερδεύτηκα λίγο, ήταν στα χειριστήρια τα οποία φιλοξενούνται πάνω στο τιμόνι. Θεωρώ αδικαιολόγητη την απουσία του cruise control πάνω του, καθώς έχει τοποθετηθεί πίσω από το ηλεκτρικό χειρόφρενο στην κεντρική κονσόλα. Η θέση οδήγησης παρέχει καλή περιφερειακή πληροφόρηση κατά την οδήγηση ,χάρις τα μεγάλα παράθυρα και παρμπρίζ, εμπρός και πίσω και τα μεγάλα προσκέφαλα δεν περιορίζουν την ορατότητα στον οδηγό.
Ανάρτηση
Σφικτή η ανάρτηση του Kadjar κατά την οδήγηση που είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε με αυτό στον Εθνικό Δρυμό του Ολύμπου με τις δυνατές αναβάσεις που φτάνουν μέχρι και τα 1200μ υψόμετρο ,τις μεγάλες φουρκέτες, και τα τεχνικά εσάκια, τα οποία ανεβάζουν την οδηγική αδρεναλίνη του ποιοτικού οδηγού όταν οδηγεί ένα «υπάκουο αυτοκίνητο».
Κινητήρας
Αίσθηση προκαλούν τα ανεβάσματά του ροπάτου κινητήρα 1.5 dci απόδοσης 110 ίππων οι οποίοι κάνουν την εμφάνισή τους λίγο μετά τις 1600στρ/λεπτ αθόρυβα, για να καταπλήσσοντας τον οδηγό αργότερα με την καταπληκτική ελαστικότητα του. Η τεχνολογία κατασκευής του αξιοζήλευτου μοτέρ των 1.5 dci προέρχεται από το σχεδιαστικό τμήμα εξέλιξης της Renault στην F1 και αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην ομαλή κατανάλωση του καυσίμου, η οποία στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας κυμάνθηκε κάτω από τα 7 λίτρα εντός πόλεως, και στο ταξίδι για το Λιτόχωρο είδαμε τιμές γύρο στα 5,5λίτρα,. Πάντως όσο και αν το παρακάνει οδηγός , η κατανάλωση δεν ανεβαίνει στα ύψη.
Στον δρόμο
Ευθύβολο , με καλή επιτάχυνση, και κρατήματα παρόλες τις κλίσεις που παίρνει λόγο του ύψους του που δεν ανησυχούν τον οδηγό ο οποίος εξακολουθεί να απολαμβάνει την ακριβέστατη πληροφόρηση που δίνει το τιμόνι παρά το μεγάλο μήκος του.
Το κόστος αγοράς του νέου Kadjar κυμαίνεται από 22,340€ για την έκδοση 1.5 dCi 110hp Authentic .
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ
Από το φύλλο της THESSNEWS #43 (04/03/2017-05/03/2017)
Comments are closed.