Μετά από 30 χρόνια επιτυχής παρουσίας στον χώρο της αυτοκίνησης, το νέο MICRA έρχεται και ταράζει τα νερά της κατηγορίας Β-hatchback,με ένα μοντέλο το οποίο μόνο μικρό δεν είναι, καθώς μεγάλωσε, φάρδυνε, προκειμένου να ικανοποιήσει τους αγοραστές που το εμπνεύστηκαν.
Εξωτερικά
Εκφραστική η εξωτερική του σχεδίαση, η οποία ξεχωρίζει με τη μάσκα V motion, τα νέα φώτα Led σε σχήμα boomerang και την αεροδυναμική οροφή του, που μοιάζει σαν να αιωρείται, στην απόληξή της οποίας ενσωματώνει την αεροτομή που συντελεί με τη σειρά της στον χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή του Micra.
Εσωτερικά
Με κορυφαίο εσωτερικό χώρο για τους επιβάτες και προσέγγιση αρκετά πρωτοποριακή, χαρίζει τέτοια άνεση την οποία θα ζηλέψουν αρκετά αυτοκίνητα του ανταγωνισμού.
Χάρη στην εκφραστικότητα της σχεδίασής του, μπορεί και ξεσηκώνει ευχάριστα τους επιβάτες, οι οποίοι ταξιδεύουν άνετα σε μία καμπίνα κατασκευασμένη από ποιοτικά υλικά. Ξεχωριστό είναι το σχήμα του ταμπλό που δένει αρμονικά με το νέο κοφτό τιμόνι που είναι πλήρως ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος, και φέρει πάνω του όλες τις απαραίτητες λειτουργίες, οι οποίες προβάλλονται στην οθόνη των 5 ιντσών που βρίσκεται στη μέση του κεντρικού πίνακα οργάνων χωρίς να αποσπά την προσοχή του οδηγού.
Στο κέντρο του ταμπλό, που είναι σχήματος v και μοιάζει με φτερά αεροσκάφους, βρίσκεται τοποθετημένο ένα αξιόλογο σύστημα ενημέρωσης Nissan Connect (δεν διατίθεται στη βασική έκδοση) που φέρει πάνω του όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες αιχμής, όπως DAB ψηφιακό ραδιόφωνο, δορυφορική πλοήγηση και πλήθος εφαρμογών σε στυλ smartphone. Η ορθή λειτουργικότητα και τοποθέτηση της έγχρωμης οθόνης 7 ιντσών δεν αποσπά την προσοχή του οδηγού από τον δρόμο, κάνοντας ακόμη πιο ασφαλή τα ταξίδια του.
Η θέση οδήγησης είναι έξυπνη, καθώς χαρίζει άριστη περιφερειακή πληροφόρηση, χάρις στη χαμηλή τοποθέτηση των δίχρωμων νέων καθισμάτων, τα οποία προσφέρουν αρκετά περιθώρια άνεσης σε επιβάτες μεγάλου ύψους. Με το άνοιγμα της πόρτας την παράσταση κλέβει η απίστευτη διχρωμία των υλικών επένδυσης του ταμπλό, τα οποία κατασκευάζονται από ποιοτικά υλικά μαλακής αφής, προσφέροντας στον οδηγό έναν ευχάριστο διάκοσμο, ικανό να αλλάξει τη διάθεσή του.
BOSE Personal premium audio
Η διάθεση του οδηγού δεν αλλάζει μόνον με την καλή ποιότητα του εσωτερικού που διαθέτει το νέο Nissan Micra αλλά και από το εξειδικευμένο ηχοσύστημα της BOSE Personal premium audio, το οποίο προσφέρει μια προσωποποιημένη ακουστική εμπειρία 360˚, χάρη σε δύο ηχεία που βρίσκονται στο προσκέφαλο του καθίσματος του οδηγού. Το ηχοσύστημα BOSE Premium είναι στάνταρ στην έκδοση Techna και ως προαιρετική επιλογή στις εκδόσεις Αcenta και Ν-Connecta.
Οι χώροι των αποσκευών του έχουν χωρητικότητα 300 λίτρων, οι οποίοι πολλαπλασιάζονται όταν αναδιπλωθούν τα πίσω διαιρούμενα καθίσματα και φτάνουν ακόμη και τα 1004 λίτρα.
Συστήματα ασφαλείας
Το νέο Nissan Micra πέρα από τη σπορ και σχεδιαστική αυτοπεποίθηση που το διακρίνει, είναι εφοδιασμένο με το πακέτο ασφαλείας Safety+, το οποίο περιλαμβάνει την Έξυπνη Προειδοποίηση και Πρόληψη Απόκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας, Ιntelligent Lane Intervention, η οποία καθοδηγεί διακριτικά το αυτοκίνητο πίσω στο κέντρο της λωρίδας, όπως και η Έξυπνη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης με Ανίχνευση Πεζών, Intelligent Emergency Braking with Pedestrian Detection. Το σύστημα Αναγνώρισης οδικών σημάτων, Traffic Sign Recognition, όπως και το σύστημα υποβοήθησης μεγάλης σκάλας φώτων, High Beam Assist , Ενημέρωση τυφλού σημείου και around view monitor.
Όλες οι νέες καινοτόμες τεχνολογίες ασφαλείας του νέου MICRA αποτελούν τη δέσμευση του ονόματος της εταιρείας στο Nissan Intelligent Mobility, στο όραμα για ένα μέλλον χωρίς θανατηφόρα ατυχήματα και μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Κινητήρες
Το νέο MICRA διατίθεται με τρεις αποδοτικούς και οικονομικούς κινητήρες. Δύο βενζίνης 90 και 73 ίππων και έναν 90 ίππων Diesel που διαθέτουν σύστημα Idle Stop & Start για χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Όλοι οι κινητήρες του νέου MICRA συνδυάζονται με πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Οδηγικά μου άρεσε το νέο Micra, γιατί πραγματοποιεί τα όσα υπόσχεται, και για αυτό δεν μπορούσα να αποχωριστώ τη συντροφιά του, ακόμη και αν χρειαζόταν να το «έκλεβα»!! Βέβαια θα με καλούσαν να πληρώσω ένα αντίτιμο 10.090€ για τη βασική βενζινοκίνητη έκδοση και 14.890€ για το diesel που οδηγούσα.
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ
Από το φύλλο της THESSNEWS #51 (29/04/2017-30/04/2017)