Θα μπορούσε και καλύτερα, από την 4η θέση που τερμάτισε ως φιναλίστ για τον τίτλο του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024» για την Ελλάδα, το ολόφρεσκο SUV της MG το ZS, το οποίο μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα, κατάφερε να κλέψει την παράσταση των πωλήσεων στην δημοφιλέστατη κατηγορία των SUV στην χώρα μας.
Είχα την ευκαιρία να το οδηγήσω την ημέρα κατά την οποία έγινε η παρουσίασή του και συστήθηκε στο ελληνικό κοινό! Από τότε, ανέμενα την ώρα εκείνη που θα το οδηγούσα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Στεκόταν στο πάρκινγκ της αντιπροσωπείας SINIS S.A στην Θεσσαλονίκη, αναμένοντας υπομονετικά την παραλαβή του από μένα γιατί…. του το είχα τάξει ότι, θα το πάω μια βόλτα!
Το MG ZS της δοκιμής μας ήταν σε πορτοκαλοκίτρινη απόχρωση που έκανε όσους το έβλεπαν για πρώτη φορά, να αναρωτιούνται για την ταυτότητα του. Εφοδιασμένο με έναν 1.500 άρι ατμοσφαιρικό κινητήρα τεχνολογίας VTI, απόδοσης 106 ίππων, προσθιοκίνητο με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Προορισμός .. το όρος Πάικο για την διοργάνωση του χειμερινού αγώνα ορεινού τρεξίματος, Aligari Run.
Η πρόσβαση στα Μεγάλα Λιβάδια του όρους Πάϊκο, γίνεται μέσω της Εθνικής Οδού που ενώνει την Θεσσαλονίκη με το τελωνείο των Ευζώνων, και μέσω του Πολυκάστρου, κανείς φτάνει στην κρασομάνα Γουμένισσα μετά από μία ώρα και κάτι. Η διαδρομή αυτή αποτελεί πραγματική πρόκληση για όλα τα υποψήφια προς αγορά suv οχήματα, τα οποία όπως λένε συνδυάζουν τα πάντα και σε καλή τιμή!
Το MG ZS φάνηκε αρκετά άνετο στην παρέα των 3ων συναδέλφων που φιλοξενούσε στα καθίσματα του, αλλά και στο ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ, που φορτώσαμε όλο τον εξοπλισμό μας! Η αίσθηση κύλισης κυμάνθηκε σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα, παρόλο που στις ανηφόρες χρειαζόταν συχνά πυκνά να κατεβάσουμε ταχύτητα, για να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις τις ανάβασης!
Η έλλειψη turbo, από τον 1.500άρι κινητήρα είναι εμφανέστατη, αλλά όχι και αποτρεπτική για να αποκτήσει κανείς στην χώρα μας το συγκεκριμένο μοντέλο το οποίο φαντάζει ως μία καλή λύση, αν λάβει κανείς υπ όψιν του τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στην Ελλάδα τους καλοκαιρινούς μήνες του χρόνου.
Μου άρεσε η θέση οδήγησης, η οποία είναι αρκετά ψηλή, όμως με άπλετη περιφερειακή ορατότητα, δυνατά Led φώτα, και αρκετή απόσταση από την άσφαλτο, γεγονός που του επιτρέπει να κινηθεί και σε βατούς χωματόδρομους! Οι τιμές μέσης κατανάλωσης κυμάνθηκαν κοντά στα 7 λίτρα/100χλμ, με ταχύτητες που ξεπερνούσαν τα 120km. Το MG ZS μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τις επιδόσεις του, όμως πηγαίνει όσο το πόδι πιέζει το δεξί πεντάλ.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να αναφέρω ότι στην Ελληνική αγορά το ZS διατίθεται και στην έκδοση με 1.000άρι turbo κινητήρα απόδοσης 111ίππων με αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.
Ο εσωτερικό διάκοσμος του εντυπωσιακού κατά τα άλλα MG ZS, είναι αρκετά προσεγμένος, και ιδιαίτερα ικανοποιητικός θα έλεγα καθώς, εφοδιάζεται με πληθώρα βασικών συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, που εξυπηρετούν άπλετα τις ανάγκες των επιβατών του.
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε, και απόλαυσα το ταξίδι μαζί του, είχα ότι ήθελα στο ύψος των ματιών μου και όταν έφτασα στον προορισμό μου κατέβηκα ατσαλάκωτος!
Σαφέστατα αποτελεί μια πραγματική value for money επιλογή στην κατηγορία του, για εκείνους που θέλουν να αποκτήσουν ένα suv το οποίο όχι μόνο μπορούν να αποκτήσουν, αλλά να συντηρήσουν κιόλας. Η εισαγωγική αντιπροσωπεία της MG η Συγγελίδης Group έχει φροντίσει για την τεχνική υποστήριξη όλων των μοντέλων MG παρέχοντας άμεσα οποιοδήποτε ανταλλακτικό και αν χρειαστούν οι κάτοχοί τους.
Το μοντέλο της δοκιμής μας το MG ZS 1.5L VTI – Tech, μας άφησε καλές εντυπώσεις, και ακόμη καλύτερες όταν μάθαμε το πόσο κοστίζει! Οι τιμές ξεκινούν από 18.950€, η δική μας έκδοση ήταν η Luxury και κοστίζει 20.550€, την οποία αξίζει να δείτε και να οδηγήσετε! Πολλοί θα μου πουν ότι είναι Κινέζικης προέλευσης όμως, έλα που κάνει την διαφορά, και φαντάζει επαρκώς αξιόπιστο;
Ευχαρίστως θα το οδηγούσα και πάλι για κάποιο μεγαλύτερο ταξίδι σε κάποιο άλλο μέρος της Άλλης Ελλάδας που αντιστέκεται, και δεν μιζεριάζει παρά, κοιτάζει μπροστά οδηγώντας με αξιοπρέπεια στο μέλλον μιας προσιτής αυτοκίνησης.