Στα πλαίσια της 19ης Διοργάνωσης για την ανάδειξη του «Κινητήρα της Χρονιάς», ο μικρός κινητήρας βενζίνης 1,2 Pure Tech Turbo, ο οποίος εξελίχθηκε από τον Όμιλο PSA, κατάφερε να κλέψει την πολυπόθητη νίκη από τους αντιπάλους του και να αναδειχθεί ως «Κινητήρας της Χρονιάς 2017» στην κατηγορία 1,0-1,4 λίτρων.
Από το 2014, η παραγωγή του διακεκριμένου βενζινοκινητήρα, με απόδοση 110 και 130hp, έχει ξεπεράσει τις 850.000 μονάδες και λόγω της αυξημένης ζήτησης, στα τέλη του 2017, θα ξεκινήσει νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο Trémery, όπου αναμένεται να διπλασιαστεί η παραγωγή του και το 2019 να αγγίξει το ένα εκατομμύριο μονάδες σε ετήσια βάση.
Ο κινητήρας 1,2 Pure Tech Turbo διακρίνεται για την αποδοτικότητά του και την ελαστική λειτουργία του ακόμη και στις χαμηλές στροφές. Οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές, συνδυάζονται με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα των μελετημένων τεχνολογικών παρεμβάσεων που έχουν γίνει στο μοτέρ όπως:
• Εισαγωγή ενός φίλτρου μικροσωματιδίων για τη μείωση των εκπομπών CO2 πάνω από 75%.
• Βελτίωση της απόδοσης του θερμοδυναμικού κύκλου καύσης και αύξηση πίεσης ψεκασμού έως τα 250 bar, συμβάλλοντας στη βελτίωση απόδοσης του κινητήρα.
• Μείωση των μηχανικών τριβών και εισαγωγή ενός νέου turbo
• Μείωση των διαστάσεών του για βελτίωση της αεροδυναμικής του αυτοκινήτου.
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ
Από το φύλλο της THESSNEWS #60 (01/07/2017-02/07/2017)
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης
Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ.
Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας.
Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.
Comments are closed.