Η Kia Corporation ανακοινώνει τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιχειρηματικές στρατηγικές και τους οικονομικούς στόχους της κατά την Ημέρα Ενημέρωσης Επενδυτών που διεξήχθη στη Σεούλ, στην Κορέα. Στο πλαίσιο της επικαιροποιημένης στρατηγικής Plan S – του επιχειρηματικού πλάνου μεσοπρόθεσμου και μακροπρόθεσμου ορίζοντα – η εταιρεία παρουσίασε τη φιλόδοξη στρατηγική της για την επίτευξη παγκόσμιων πωλήσεων 4,19 εκατομμυρίων μονάδων έως το 2030, εκ των οποίων 2,33 εκατ. θα είναι υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά οχήματα (EV).
Αξιοποιώντας την ευελιξία και την προσαρμοστικότητά της απέναντι στις συνθήκες της αγοράς, η Kia θα διαφοροποιήσει τις κινητήριες δυνάμεις ανάπτυξής της μέσω της παρουσίασης νέων μοντέλων – όπως PBV και pickup – και άλλων βασικών μελλοντικών δραστηριοτήτων.
«Από την έναρξη της στρατηγικής Kia Transformation το 2021, η Kia προοδεύει σταθερά ως πάροχος βιώσιμων λύσεων κινητικότητας που καινοτομούν στον χώρο και επιτρέπουν στους πελάτες να αξιοποιούν τον χρόνο τους πέρα από τα συμβατικά μέσα μετακίνησης», δήλωσε ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia. «Θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τη μάρκα εφαρμόζοντας μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες στρατηγικές που ενισχύουν τη σταθερότητα και την προσαρμοστικότητα στην αυτοκινητοβιομηχανία».
Συνοπτικό Πλάνο S 2030
Κατηγορία | Περιεχόμενο |
Επέκταση Πωλήσεων | • 4,19 εκατ. συνολικές πωλήσεις έως το 2030 – 2,33 εκατ. ηλεκτρικά (1,26 εκατ. EV και 1,07 εκατ. xHEV) • 15 ηλεκτρικά μοντέλα και 10 xHEV έως το 2030 • Αύξηση της παγκόσμιας παραγωγικής ικανότητας κατά 17% σε 4,25 εκατ. μονάδες έως το 2030 • Διεύρυνση γκάμας υβριδικών, επέκταση EV και PBV σειρών, εισαγωγή του pickup Tasman |
EV (Ηλεκτρικά Μοντέλα) | • Επέκταση της σειράς EV με τα EV3, EV4, EV5 και EV2 • Στόχος: 1,26 εκατ. πωλήσεις EV έως το 2030 • Ενίσχυση εξυπηρέτησης πελατών και υποδομών φόρτισης μέσω στρατηγικών συνεργασιών • Βελτιστοποιημένη και ευέλικτη παραγωγή μέσω παγκόσμιων εργοστασίων |
PBV (Purpose Built Vehicles) | • Στόχος: 250.000 πωλήσεις PBV έως το 2030 •Το PV5 σε πέντε τύπους αμαξώματος με εξειδικευμένες μετατροπές για κάθε αγορά • Το PV7 προστίθεται στη σειρά το 2027, ενώ το PV9 φτάνει το 2029 |
Pickup | • Εκκίνηση παραγωγής για το Tasman pickup με στόχο 80.000 μονάδες ετησίως και μερίδιο αγοράς 6% • Κάλυψη αγοραστικών αναγκών με θερμικά και ηλεκτρικά μοντέλα • Νέο pickup για Βόρεια Αμερική με στόχο 90.000 μονάδες ετησίως μακροπρόθεσμα |
Μελλοντικές Επιχειρηματικές Κατευθύνσεις | • Εστίαση σε εξέλιξη SDVs και αυτόνομης οδήγησης, ανάπτυξη ρομποτικής ενσωμάτωσης και δημιουργία πολυτροπικών μεταφορών με λύσεις AAM • Λανσάρισμα του SDV Pace Car το 2026 και εφαρμογή Επιπέδου 2+ αυτόνομης οδήγησης από το 2027 |
Στόχοι για το 2025 | • Λανσάρισμα πέντε νέων μοντέλων, ενός αναβαθμισμένου μοντέλου και τριών παραλλαγών • Στόχος πωλήσεων: 3,22 εκατ. μονάδες, αύξηση 4,1% σε ετήσια βάση • Έσοδα: KRW 112 τρισ. αύξηση 4,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος |
Μεσοπρόθεσμοι & Μακροπρόθεσμοι Στόχοι | • Επενδύσεις KRW 42 τρισ. την περίοδο 2025-2029 για στήριξη της μακροπρόθεσμης ανάπτυξης • Στόχος εσόδων: KRW 170 τρισ., λειτουργικά κέρδη KRW 18 τρισ. περιθώριο λειτουργικού κέρδους άνω του 10% έως το 2030 • Συνολική απόδοση στους μετόχους: 35% για την περίοδο 2025-2027 |
Επέκταση πωλήσεων στο 4,5% του μεριδίου αγοράς με 4,19 εκατ. πωλήσεις αυτοκινήτων έως το 2030
Η Kia στοχεύει σε σημαντική αύξηση πωλήσεων και εξηλεκτρισμένων μοντέλων σε παγκόσμιο επίπεδο, με νέα στρατηγική για EVs, PBVs και pickup.
Η εταιρία στοχεύει σε πωλήσεις 4,19 εκατομμυρίων αυτοκινήτων έως το 2030, εξασφαλίζοντας μερίδιο 4,5% στην παγκόσμια αγορά. Στη Βόρεια Αμερική, ο στόχος είναι 1,11 εκατ. μονάδες, στην Ευρώπη 774.000 και στην Κορέα 580.000. Στην Ινδία, η Kia σκοπεύει να επεκτείνει τις πωλήσεις γύρω από το νέο Syros, με στόχο τις 400.000 μονάδες.
Στόχος είναι οι πωλήσεις 2,33 εκατ. εξηλεκτρισμένων μοντέλων έως το 2030, που θα αποτελούν το 56% του συνολικού της στόχου. Από αυτά, τα αμιγώς ηλεκτρικά (EVs) θα ανέλθουν σε 1,26 εκατ. και τα xHEVs (υβριδικά) σε 1,07 εκατ. Στις βασικές αγορές, ο στόχος είναι η αναλογία εξηλεκτρισμένων μοντέλων να φτάσει το 70% στη Βόρεια Αμερική, 86% στην Ευρώπη, 73% στην Κορέα και 43% στην Ινδία. Για να καλύψει τη ζήτηση, η Kia θα αυξήσει τη συνολική παραγωγική της ικανότητα κατά 17%, από 3,63 εκατ. μονάδες το 2025 σε 4,25 εκατ. το 2030.
Η γκάμα των υβριδικών μοντέλων θα εμπλουτιστεί σε όλες τις κατηγορίες, από τις κόμπακτ μέχρι και τις μεγάλες, με μοντέλα όπως τα Seltos και Telluride. Ανταποκρινόμενη στη ζήτηση για υβριδικά, η Kia στοχεύει να διπλασιάσει τις πωλήσεις σε 1 εκατ. μονάδες μέχρι το 2030, από τις 490.000 το 2025.
Για την επιτάχυνση της μετάβασης στα EVs, η Kia θα επεκτείνει τη γκάμα της με ένα νέο ευρείας παραγωγής μοντέλο, το EV2, το οποίο θα ακολουθήσει τα EV3, EV4 και EV5. Παράλληλα, θα αναπτυχθεί και η σειρά Platform Beyond Vehicle (PBV), με την εισαγωγή του PV5 εντός του 2025, και είσοδο στη κατηγορία των pickup για ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.
Νέα στρατηγική μοντέλων: EV, PBV και Pickup
Στρατηγική ①: Ενίσχυση της παρουσίας στα EV με πλήρη γκάμα ευρείας παραγωγής μοντέλων
Η Kia έχει στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις EV στις 1,26 εκατ. μονάδες έως το 2030. Αυτό θα υποστηριχθεί με μαζικά (ευρείας παραγωγής) μοντέλα, αυξημένη ανταγωνιστικότητα κόστους, βελτίωση στην εξυπηρέτηση πελατών και βελτιστοποίηση στρατηγικών παραγωγής.
Μετά την επιτυχία των EV6 και EV9, θα προστεθούν τα EV3, EV4, EV5 και EV2. Στρατηγικές μείωσης κόστους θα εστιάζουν στη βελτιστοποίηση υλικών με έμφαση στην αξία για τον πελάτη και τυποποίηση του λογισμικού μέσω αρχιτεκτονικής επόμενης γενιάς.
Η εξυπηρέτηση πελατών θα βελτιωθεί με εξειδικευμένα κέντρα συντήρησης, προγράμματα πιστοποιημένης εκπαίδευσης και απομακρυσμένες διαγνωστικές υπηρεσίες.
Η ανάπτυξη υποδομών φόρτισης θα συνεχιστεί μέσω συνεργασιών με την E-pit στην Κορέα, την κοινοπραξία IONNA στη Βόρεια Αμερική και την Ionity στην Ευρώπη.
Βελτιστοποιημένη παραγωγή EVs
Για τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας, η Kia θα αυξήσει την τοπική παραγωγή EV σε βασικές περιοχές. Η Κορέα θα λειτουργήσει ως παγκόσμιο κέντρο για την εξέλιξη και παραγωγή, η Βόρεια Αμερική θα επικεντρωθεί σε SUV μεσαίου και μεγάλου μεγέθους, η Ευρώπη σε κόμπακτ SUV και hatchback, ενώ η Ινδία σε μοντέλα προσαρμοσμένα στην τοπική αγορά.
Η εταιρεία θα διατηρήσει ευελιξία παράγοντας όλη της τη γκάμα -συμβατικά, υβριδικά και EV- σε 13 υπάρχουσες εγκαταστάσεις παγκοσμίως, ενώ θα ενισχύσει την αποδοτικότητα με δύο εργοστάσια αποκλειστικά για EVs.
Το εργοστάσιο Gwangmyeong EVO παράγει ήδη το EV3. Το δεύτερο μαζικό μοντέλο, το EV4, ξεκίνησε την παραγωγή τον Μάρτιο και αναμένεται η παγκόσμια πρεμιέρα του. Το εργοστάσιο Hwaseong EVO θα ξεκινήσει την παραγωγή του PV5 τον Ιούλιο του 2025 και θα προστεθεί το PV7 το 2027.
Στρατηγική ②: Ανάπτυξη της PBV δραστηριότητας ως μοχλός ανάπτυξης
Η Kia σκοπεύει να αναδιαμορφώσει τον κλάδο της κινητικότητας με την επέκταση της PBV δραστηριότητάς της και την ενίσχυση της πελατοκεντρικής της προσέγγισης.
Μέχρι το 2030, στοχεύει να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCVs), με πωλήσεις 250.000 PBV σε Ευρώπη, Κορέα και άλλες αγορές.
Για την κυριαρχία στον κλάδο PBV, η στρατηγική της εστιάζει σε πέντε βασικούς τομείς, όπως:
- Προϊόν
• Παραγωγή
• Λύσεις
• Υπηρεσίες
• Κανάλια
2-1. Ευρεία γκάμα PBV
Μετά την έναρξη του PV5 τον Ιούλιο του 2025, θα προστεθούν τα PV7 το 2027 και PV9 το 2029. Το PV5 θα διατίθεται σε εκδόσεις Passenger, Cargo, και Chassis Cab, καθώς και σε μετασκευασμένα μοντέλα όπως B2C Premium, Light Camper, Crew Van, Open Bed και ψυγείο/καρότσα.
2-2. Εξειδικευμένη παραγωγή για PBV
Η Kia δημιουργεί ένα ευέλικτο οικοσύστημα παραγωγής στο Hwaseong EVO και αναπτύσσει κέντρο μετασκευών. Συνεργασίες με εξειδικευμένες εταιρείες σε επιλεγμένες αγορές θα διασφαλίσουν υψηλή ποιότητα και προσαρμοσμένα μοντέλα.
2-3. Εξατομικευμένες λύσεις για επιχειρήσεις
Οι λύσεις PBV θα βασίζονται στη τεχνολογία Software-Defined της Hyundai Motor Group. Με χρήση AI, θα υποστηρίζονται προληπτική συντήρηση και ανάλυση ατυχημάτων, μέσω του τρίτης γενιάς Fleet Management System (FMS).
2-4. Πακέτα υπηρεσιών για επιχειρησιακή συνέπεια
Το FMS θα ενσωματώνει υπηρεσίες όπως χρηματοδότηση, φόρτιση και συντήρηση, με ενιαίο σύστημα πληρωμών για απλοποίηση της διαχείρισης.
2-5. Βελτιστοποιημένα κανάλια πώλησης και εξυπηρέτησης
Η εμπειρία των B2B πελατών θα ενισχυθεί με ειδικά καταστήματα PBV και business lounges. Διαδικτυακά, θα λανσαριστεί εξειδικευμένος ιστότοπος PBV και πλατφόρμα συνεργατών μετασκευών.
Ως βασικός μοχλός ανάπτυξης, η PBV δραστηριότητα θα επεκταθεί σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα, πέρα από την παραδοσιακή αγορά B2C επιβατικών. Η παρουσία θα επεκταθεί πέρα από Ευρώπη και Κορέα, σε Βόρεια Αμερική, Μέση Ανατολή, Ασία-Ειρηνικό και Ιαπωνία.
Νέες δραστηριότητες: SDV, αυτόνομη οδήγηση, ρομποτική και προηγμένη εναέρια κινητικότητα (AAM)
Η Kia επενδύει σε τεχνολογίες αιχμής και διευρύνει το επιχειρηματικό της πεδίο, χτίζοντας το μέλλον της κινητικότητας μέσα από συνέργειες και καινοτομία.
Η Kia επιταχύνει την εξέλιξή της προς τα Software-Defined Vehicles (SDV) μέσω συνεργασιών με τμήματα του ομίλου Hyundai Motor Group, όπως η Advanced Vehicle Platform Division και το παγκόσμιο κέντρο λογισμικού 42dot.
Η μετάβαση σε SDV βασίζεται σε τρεις βασικές τεχνολογίες: μια προηγμένη ηλεκτρονική/ ηλεκτρική αρχιτεκτονική (E/E) που επιτρέπει συνεχείς αναβαθμίσεις και βελτιστοποιεί τις επιδόσεις, ένα σταθερό λειτουργικό σύστημα SDV που εξασφαλίζει αδιάλειπτη εμπειρία χρήσης και λογισμικό με υψηλό βαθμό παραμετροποίησης και συνδεσιμότητας.
Comments are closed.