Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Η Hyundai N άνοιξε το δρόμο για EV υψηλών επιδόσεων με το Rolling Lab “RN24”

AUTO MOTOSPORTS

04/11/202409:48

Η Hyundai N άνοιξε το δρόμο για EV υψηλών επιδόσεων με το Rolling Lab “RN24”

Το πειραματικό RN24 δείχνει την πρόθεση της Hyundai N να επαναφέρει τη φιλοσοφία ενός
οχήματος με συμπαγές και ελαφρύ πλαίσιο για την επόμενη γενιά αυτοκινήτων N
υψηλών επιδόσεων!

Η Hyundai N άνοιξε το δρόμο για EV υψηλών επιδόσεων με το Rolling Lab “RN24”

 

Κατά τη διάρκεια της «N Day 2024», το N Division της Hyundai Motor Company αποκάλυψε το RN24, ένα «Rolling Lab» επόμενης γενιάς που αναδεικνύει τις μελλοντικές δυνατότητες των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων υψηλών επιδόσεων.

Η ετήσια εκδήλωση «N Day» υπογραμμίζει την αδιάκοπη δέσμευση της Hyundai N να υπερέχει σε τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων, δοκιμασμένες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ειδικά για τα ηλεκτρικά οχήματα αναδεικνύοντας τους τρεις πυλώνες του: Corner Rascal, Racetrack Capability και Everyday Sportscar. Αυτοί οι πυλώνες αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση της μάρκας να δημιουργεί διασκεδαστικές και συναρπαστικές οδηγικές εμπειρίες με την τεχνολογία των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων.

 

 

«Η Hyundai N δεν είναι απλώς μια μάρκα, αλλά αντιπροσωπεύει τη δέσμευσή μας για καινοτομία και υψηλές επιδόσεις» δήλωσε ο κ. Manfred Harrer, Executive Vice President & Head of the Genesis and Performance Development Tech Unit. “Το RN24 είναι μια απόδειξη των τολμηρών σχεδίων μας για το μέλλον.”

Ως το Rolling Lab επόμενης γενιάς της Hyundai N, το RN24 είναι η τελευταία εξέλιξη μιας καινοτόμου σειράς οχημάτων δοκιμών που γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ της τεχνολογίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των μοντέλων παραγωγής N. Ξεκινώντας από τη σειρά RM (Racing Midship) το 2012 και συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών οχημάτων, όπως το RN22e και το N Vision 74, τα Rolling Labs χρησιμεύουν ως οχήματα δοκιμών για τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων.

Το RN24 συνεχίζει αυτή την κληρονομιά, πιέζοντας τα όρια της τεχνολογίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και διαμορφώνοντας το μέλλον των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της μάρκας N.

 

 

Υψηλή ισχύς σε συμπαγές ελαφρύ πλαίσιο

Το παγκόσμιο ντεμπούτο του RN24 παρουσιάζει το όραμα της N για το εγγύς μέλλον. Εμπνευσμένο από την επιθυμία να τοποθετηθεί το πιο ισχυρό σύστημα μετάδοσης κίνησης ηλεκτρικού (EV) οχήματος στο μικρότερο δυνατό πακέτο, η Hyundai N εφάρμοσε το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος διπλού κινητήρα (PE) του IONIQ 5 N που αποδίδει 650 ίππους με δυνατότητες μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό τοποθετήθηκε σε ένα συμπαγές πλαίσιο ηλεκτρικών (EV) οχημάτων εμπνευσμένο από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, με αποτέλεσμα ένα συμπαγές, ελαφρύ και ευέλικτο ηλεκτρικό (EV) όχημα σχεδιασμένο για N-thusiasts.

 

Αυτό το Rolling Lab δεν είναι απλώς ένα όχημα δοκιμών. Είναι μια πλατφόρμα για την έναρξη νέων συζητήσεων σχετικά με τα ηλεκτρικά (EV) οχήματα υψηλών επιδόσεων επόμενης γενιάς. Αντανακλά το τολμηρό πνεύμα της Hyundai N να συνεχίσει να εξερευνά νέους τρόπους για να βελτιώσει την εμπειρία της ηλεκτρικής οδήγησης — όχι μόνο αυξάνοντας την ισχύ και την ταχύτητα, αλλά εστιάζοντας στην οδηγική απόλαυση και τους χειρισμούς που απαιτούν ακρίβεια.

 

 

Το RN24 τροφοδοτείται από το ηλεκτρικό σύστημα ισχύος (PE) της πλατφόρμας E-GMP του IONIQ 5 N. Ένα επανασχεδιασμένο πακέτο μπαταριών διατηρεί τη χωρητικότητα 84 kWh του μοντέλου παραγωγής, αλλά επιτρέπει κοντύτερο μεταξόνιο κατά 340 mm, προσεγγίζοντας τα επίπεδα της  κατηγορίας Β, καθιστώντας το συγκρίσιμο με το i20 N Rally1 Hybrid World Rally Champioship (WRC).

 

 

Τεχνολογία μηχανοκίνητου αθλητισμού και ανάρτηση εμπνευσμένη από το WRC

Το σύστημα του πλαισίου του RN24 διαθέτει μια νέας σχεδίασης διάταξη ανάρτησης τύπου WRC με αμορτισέρ προδιαγραφών ράλι και υποπλαίσια υψηλής ακαμψίας. Αυτό το Rolling Lab είναι εξοπλισμένο με το σύστημα WRC Powertrain Drive Control Logic. Αυτό το προηγμένο σύστημα δίνει στους οδηγούς τη δυνατότητα να προσαρμόζουν την ισχύ, την επιτάχυνση, την αναγεννητική πέδηση και την ισορροπία του ηλεκτρικού συστήματος ισχύος (PE) χρησιμοποιώντας ειδικά κουμπιά στο τιμόνι. Αυτή η λειτουργία αντικατοπτρίζει τα χαρακτηριστικά ελέγχου που συναντάμε στα αγωνιστικά οχήματα Hyundai του WRC.

Το όχημα διαθέτει εξωτερικό ηχητικό σύστημα υψηλών επιδόσεων, με δύο πλαϊνά ηχεία επιπρόσθετα της ρύθμισης N Active Sound+ του IONIQ 5 N. Ο ήχος του RN24 ενισχύεται από τη σχεδίαση του πίσω φτερού που λειτουργεί ως ηχητικό πλαίσιο, ενδυναμώνοντας την ηχητική εμπειρία και δημιουργώντας ένα καθηλωτικό soundtrack για τους θαυμαστές συμπληρώνοντας τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεων του οχήματος.

Μεταξύ των πολλών τεχνολογιών αιχμής του RN24 εμπνευσμένες από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο έλεγχος ροπής κινητήρα «Rally Mode» είναι ένας βασικός παράγοντας διαφοροποίησης. Όπως το σύστημα τετρακίνησης της Hyundai N που χρησιμοποιείται στο i20 N Rally 1, αυτή η ρύθμιση βοηθά στη βελτιστοποίηση της κατανομής της ροπής και στους τέσσερις τροχούς.

 

 

Παράλληλα, το e-Handbrake αποτελεί άλλη μια τεχνολογία εμπνευσμένη από τη 10ετή ιστορία της Hyundai N στο WRC. Βοηθά στη μείωση του βάρους εξαλείφοντας την ανάγκη των φυσικών φρένων που χρησιμοποιούνται σε διαδικασίες, όπως η προθέρμανση φρένων πλευρικά και οι εγκαταστάσεις υδραυλικών φρένων που χρησιμοποιούνταν προηγουμένως. Η Hyundai δοκίμασε πρόσφατα αυτήν την καινοτόμο τεχνολογία σε μια ειδική διαδρομή του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης του WRC.

Το RN24 ορίζεται οπτικά από τον εξαιρετικά άκαμπτο roll cage εξωσκελετό του. Εμπνευσμένο από concepts του WRC, όχι μόνο διασφαλίζει την προστασία των επιβατών, αλλά προσθέτει στη συνολική απόδοση και σταθερότητα του οχήματος κατά τη διάρκεια ελιγμών με υψηλές ταχύτητες.

Η εφαρμογή των εξαρτημάτων N Performance περιλαμβάνει σφυρήλατες μαύρες ματ ζάντες Elantra N 19 ιντσών που προσθέτουν στην αισθητική του οχήματος και συμβάλλουν στην απόδοσή του.

Επιπλέον, το RN24 είναι εφοδιασμένο με αεροτομή από τα μοντέλα Touring Car Racing (TCR) της Hyundai Motorsport. Αυτή η αεροτομή ενισχύει την αεροδυναμική απόδοση, βελτιώνοντας την ευελιξία και τη σταθερότητα.

Αυτός ο συνδυασμός καινοτόμων χαρακτηριστικών καθορίζει την προσέγγιση του RN24 και της Hyundai N στη σχεδίαση, την τεχνολογία και τις επιδόσεις, ξεπερνώντας τα όρια της τεχνολογίας των ηλεκτροκινητήρων.

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

5.11.202410:50

  Η Suzuki Motor Corporation παρουσίασε το πρώτο μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό όχημά της (BEV), το e VITARA, στο Μιλάνο, Ιταλία. Η παραγωγή θα ξεκινήσει στη Suzuki Motor Gujarat, στην Ινδία, την άνοιξη του 2025, με τις πωλήσεις να αναμένεται να

AUTO MOTOSPORTS

4.11.202418:59

Οι παλιοί λένε ότι όταν ο Θεός δημιουργούσε τον κόσμο πήρε μια χούφτα χώμα και το πέρασε σε σήτα!! Το εύφορο που πέρασε από αυτή έγιναν οι κάμποι, οι πέτρες, και τα χοντράδια έπεσαν στη Γη και κάπως έτσι γεννήθηκαν

AUTO MOTOSPORTS

4.11.202415:50

  Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν άτυχος στις κατατακτήριες δοκιμές και έτσι ξεκίνησε τον αγώνα από την 17η θέση. Φαντάζει απίστευτο ότι κατάφερε να κερδίσει στον αγώνα, διευρύνοντας τη διαφορά του στη βαθμολογία από τον Λάντο Νόρις στους 62 βαθμούς, ενώ απομένουν

AUTO MOTOSPORTS

4.11.202409:35

Συγχαρητήρια στη Volkswagen Αυστραλίας για την ολοκλήρωση ενός απίστευτου ταξιδιού 33.548 χλμ, που αναδεικνύει την ποιότητα, την αντοχή και την ικανότητα αυτονομίας του ID4 GTX. Ο οδηγός Rainer Zietlow και ο συνοδηγός Marius Biela διήνυσαν δύσκολους δρόμους, λασπωμένα μονοπάτια και

AUTO MOTOSPORTS

31.10.202417:28

Η Nissan ανακοίνωσε ότι η σωρευτική παγκόσμια παραγωγή των οχημάτων της με τεχνολογία e-POWER ξεπέρασε το 1,5 εκατομμύριο μονάδες στα τέλη Οκτωβρίου. Σήμερα, τα οχήματα e-POWER πωλούνται σε 68 αγορές σε όλο τον κόσμο. Η μοναδική τεχνολογία της Nissan, το

AUTO MOTOSPORTS

31.10.202408:42

  Σήμερα, το TIME αποκαλύπτει την ετήσια λίστα με τις Καλύτερες Εφευρέσεις, η οποία περιλαμβάνει 200 εξέχουσες καινοτομίες που, όπως πιστεύει το μέσο, θα αλλάξουν τις ζωές μας. Στη φετινή λίστα, το TIME συμπεριλαμβάνει ως νικητή στην κατηγορία της Αυτοκίνησης

thess

Επικαιρότητα

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

6.11.202421:57

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή