Σε έναν εμβληματικό χώρο, στη σκιά του Ιερού Βράχου της Ακρόπολις δόθηκε η εκκίνηση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις το μεσημέρι της Παρασκευής 8 Νοεμβρίου. Τα 57 πληρώματα που ανέβηκαν στη ράμπα της εκκίνησης θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στις 11 Ειδικές διαδρομές που απαρτίζουν τον ένατο και τελευταίο γύρο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, δίνοντας εκκίνηση στα πληρώματα. Μεταξύ άλλων, στην Πανηγυρική εκκίνηση το παρών έδωσαν ο εντεταλμένος Σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Αττικής, Κωνσταντίνος Μαρκουίζος, ο Αντιδήμαρχος Υποδομών του Δήμου Αθηναίων, Ανδρέας Γραμματικογιάννης, η Ταξίαρχος Πηνελόπη Φάλκου εκπροσωπώντας την Ελληνική Αστυνομία, ο Νίκος Βασιλείου, υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) και ο εκτελεστικός διευθυντής της Motorsport Greece, Αριστοτέλης Βαβουγυιός. Εκκίνηση στα πληρώματα έδωσαν, επίσης, ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ, Δημήτρης Μιχελακάκης, η πρόεδρος της ΑΜΟΤΟΕ, Μαρία Τσεσμελή, η πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, Φωτεινή Ψαρράκου, καθώς και εκπρόσωποι των χορηγών του αγώνα.
Όλα, πλέον, είναι έτοιμα ώστε τα 57 πληρώματα να ξεκινήσουν την περιπέτειά τους στην ελληνική ύπαιθρο το πρωί του Σαββάτου, σε ειδικές διαδρομές που θυμίζουν Ράλλυ Ακρόπολις παλαιότερων εποχών. Οι αγωνιζόμενοι ήταν ευδιάθετοι και χαρούμενοι σχετικά με την κατάσταση του οδοστρώματος στις ειδικές διαδρομές του αγώνα, ο οποίος αποτελεί μέρος και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Φέτος, για άλλη μια φορά, επιτρέπεται το Service των αυτοκινήτων σε συγκεκριμένα σημεία στις απλές διαδρομές μεταξύ των Ειδικών Διαδρομών, γεγονός που φέρνει στη μνήμη τη δομή του εθνικού μας αγώνα τις δεκαετίες του ’70 και του ‘80.
Σήμερα το πρωί Σαββάτου 9 Νοεμβρίου, οι συμμετέχοντες της κατηγορίας Sporting ξεκίνησαν στις 08:30 ακριβώς, από το ΟΑΚΑ και θα αγωνιστούν στην Ειδική Διαδρομή «Μοσχοπόδι», μήκους 17,71 χλμ. Στη συνέχεια θα κατευθυνθούν στη «Θήβα», μήκους 14,91 χλμ. με το πρόγραμμα της ημέρας να περιλαμβάνει ακόμη την Ειδική Διαδρομή «Ακραίφνιο», μήκους 10,36 χλμ., πριν την ανασυγκρότηση στην Αλίαρτο. Θα ακολουθήσουν οι Ειδικές Διαδρομές «Ελικώνας», μήκους 8,06 χλμ. και «Μαυρονέρι», μήκους 13,37 χλμ. και τα πληρώματα θα φτάσουν στην πόλη της Ιτέας όπου θα υπάρξει 30λεπτο Service. Το πρώτο σκέλος ολοκληρώνεται με τις φημισμένες «Καρούτες», μήκους 17,63 χλμ., οι οποίες θα διεξαχθούν υπό το φως των προβολέων!
Το πρωί της Κυριακής 10 Νοεμβρίου, οι συμμετέχοντες θα αγωνιστούν και πάλι στις «Καρούτες», αυτή τη φορά υπό το φως του …ήλιου και εν συνεχεία θα κατευθυνθούν στις Ειδικές Διαδρομές «Παρνασσός», μήκους 15,27 χλμ. και «Προσήλιο», μήκους 12,22 χλμ. Θα ακολουθήσει ενδιάμεσο Service στην παραλιακή πόλη της Ιτέας, η οποία θα αποτελεί το κέντρο του αγώνα, με το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις να ολοκληρώνεται με την επανάληψη των Ειδικών Διαδρομών «Παρνασσός» και «Προσήλιο». Ο τερματισμός του αγώνα θα διεξαχθεί στην Ιτέα στις 16:45.
Υπενθυμίζεται πως ο δρόμος για τους θεατές θα κλείσει δύο ώρες πριν τη διέλευση του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Πολύτιμη βοήθεια στους οργανωτές παρέχουν η Περιφέρεια Αττικής, η Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας και η Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας. Στο πλευρό του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, βρίσκονται επίσης, ο Δήμος Αθηναίων, ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λεβαδέων, ο Δήμος Δελφών, ο Δήμος Ορχομενού, ο Δήμος Αλιάρτου, ο Δήμος Ναυπάκτου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας.
Comments are closed.