Μπορεί ο Lewis Hamilton να σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στο GP της ΚΙΝΑΣ, επιτυγχάνοντας χρόνο 1:35,06 στον 41 γύρο, αλλά οι κριτές της FIA ακύρωσαν την επιτυχία του, του ενός επιπλέον βαθμού στην γενική κατάταξη, γιατί το μονοθέσιό του όπως και του ομόσταυλου Charles Leclerc, βρέθηκαν ελαφρύτερα από τα υπόλοιπα .
Την 2η «παρτίδα» του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F1, “ξεκαθάρισε” από πολύ νωρίς η ομάδα της μαχητικής και καλά διαβασμένης McLaren, η οποία χωρίς να δεχθεί απολύτως καμία πίεση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, ο Oscar Piastri πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού παίρνοντας την καρό σημαία στην πίστα της Shanghai, εξαργυρώνοντας την pole position του σε σίγουρη νίκη κατά τη διάρκεια του Κινεζικού Grand Prix.
Η επιτυχίες της McLaren, δεν σταμάτησαν εκεί όμως, καθώς ο έταιρος Lando Norris, τερμάτισε πίσω από τον Piastri, παρόλα τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετώπισε με το σύστημα των φρένων του. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο φιλόδοξος πιλότος George Russell με την Mercedes μετά από έναν ήσυχο αγώνα. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Αυστραλού οδηγού για το 2025 και η δεύτερη συνεχόμενη της βρετανικής ομάδας, μετά την αντίστοιχη του Norris στην Αυστραλία.
Ο Piastri έλεγξε τον ρυθμό και τον αγώνα των 56 γύρων στο Shanghai International Circuit από την αρχή μέχρι το τέλος, χωρίς ποτέ να κάνει λάθος σε έναν πολύ πιο ήρεμο δεύτερο αγώνα, που επικεντρωνόταν στο αν οι οδηγοί θα έκαναν μια ή δύο στάσεις για αλλαγή ελαστικών.
Όπως αποδείχτηκε, οι πρώτοι πέντε οδηγοί -και η συντριπτική πλειονότητα του grid- επισκέφτηκαν τα pits των ομάδων τους μόνο μία φορά, με τον Piastri να χτίζει μια διαφορά ασφαλείας από τον Norris και να την διαχειρίζεται, και να εντείνει τη μάχη για τον τίτλο μεταξύ τους!!
Ο Norris ήταν για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα γύρω στα τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον Piastri, αλλά το πρόβλημα στα φρένα τον ανάγκασε να ρίξει τον ρυθμί, καθώς το pit wall της McLaren του είπε να μην ρισκάρει, απλώς για να διασφαλίσει ότι η ομάδα θα έκανε τον τέλειο τερματισμό.
Ο Max Verstappen προέβλεψε έναν δύσκολο αγώνα για τη Red Bull μετά τον Sprint αγώνα του Σαββάτου και τερμάτισε εκεί που ξεκίνησε στην 4η θέση, λίγα δευτερόλεπτα μπροστά από τους οδηγούς της Ferrari, Charles Leclerc και Lewis Hamilton, οι οποίοι είχαν μια μικρή επαφή στον πρώτο γύρο, που προκάλεσε ζημιά στην εμπρός αεροτομή.
Ο Leclerc συνέχισε με τη ζημιά στην αεροτομή, αποφασίζοντας να μην την αλλάξει κατά τη στάση του για αλλαγή ελαστικών, ενώ ο Hamilton ήταν ο μόνος από τους πρωτοπόρους που ακολούθησε στρατηγική δύο στάσεων. Μετά τη δεύτερη αλλαγή, οι συνεχόμενοι ταχύτεροι γύροι δεν επαρκούσαν για να αναπληρώσει το χρόνο που είχε χάσει.
Ο Esteban Ocon οδήγησε στρατηγικά και με προσοχή τερμάτισε στην 7η θέση για τη Haas, ακολουθούμενος από την δεύτερη Mercedes του μαχητικού rookie Kimi Antonelli, τον υποδειγματικό πιλότο για τη Williams Alex Albon, ενώ την 10 άδα, ολοκλήρωσε η 2η Haas, του Ollie Bearman, ο οποίος έγινε και η αιτία να χάσει πολύτιμους βαθμούς η Alpine η Pierre Gasly.
Next Race
Μετά από δύο συνεχόμενα αγωνιστικά τριήμερα, η Formula μεταφέρεται από την Αυστραλία λίγο πιο ανατολικά για το Ιαπωνικό GP στην πίστα της Suzuka, το οποίο έχει προγραμματιστεί για τις 4 με 6 Απριλίου.
Comments are closed.