RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Διαθέσιμο το Leapmotor C10 REEV με αυτονομία 970 km

Comments are closed.

Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Διαθέσιμο το Leapmotor C10 REEV με αυτονομία 970 km

AUTO MOTOSPORTS

09/04/202518:40

Διαθέσιμο το Leapmotor C10 REEV με αυτονομία 970 km

  • Χάρη στην τεχνολογία REEV το C10 φέρνει σε πέρας με την ίδια άνεση τόσο την καθημερινότητα με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και αυτονομία 145 km όσο και τις μεγάλες αποστάσεις χωρίς το περίφημο “Range anxiety”.

Διαθέσιμο το Leapmotor C10 REEV με αυτονομία 970 km

 

Ξεκινώντας από τις €38.900 το Leapmotor C10 με την πρωτοποριακή τεχνολογία Range Extender EV είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες και στην Ελληνική αγορά. Η νέα έκδοση του μεγαλύτερου Leapmotor συνδυάζει όλα τα οφέλη της αμιγούς ηλεκτροκίνησης στην καθημερινή χρήση χωρίς να θέτει κανέναν περιορισμό στις κάλυψη μακρινών αποστάσεων.

Είναι διαθέσιμη σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, εκ των οποίων ακόμα και το εισαγωγικό περιλαμβάνει τα πάντα: πακέτο ADAS με 16 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, infotainment με οθόνη αφής 14,6” και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25”, Wi Fi, ασύρματη φόρτιση, online πλοήγηση, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με αντλία θερμότητας, Full LED προβολείς, μέχρι και πανοραμική ηλιοροφή με εμβαδό 2,1 m2 και ηλεκτρικό σκίαστρο.

Η ακόμα πλουσιότερη Design προσθέτει έναντι €1.500 δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, ρυθμιζόμενο ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, τροχούς 20” και πίσω φιμέ τζάμια.

Ουσιαστικά πρόκειται για μια Plug-In Hybrid εκδοχή του C10, η οποία βασίζεται στην αμιγώς ηλεκτρική που γνωρίζουμε ήδη. Ωστόσο απαλλάσσει πλήρως τον οδηγό από το άγχος της φόρτισης προσφέροντας κορυφαία ηλεκτρική αυτονομία που καλύπτει με το παραπάνω την καθημερινή χρήση. Παράλληλα μπορεί να καλύψει μεγάλες αποστάσεις χωρίς καμία ανάγκη για φόρτιση, ανεφοδιαζόμενο με βενζίνη στα πρατήρια καυσίμων.

Σε σχέση με τα συμβατικά Plug-In Hybrid συστήματα, το Leapmotor C10 REEV έχει σημαντικά ανώτερη ηλεκτρική τεχνολογία με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης σε συνεχές ρεύμα (DC) και μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.

Το μυστικό κρύβεται σε μια γεννήτρια ισχύος 50 kW που υιοθετεί 8 επίπεδα τυλιγμάτων, παίρνει κίνηση από μια μονάδα βενζίνης και έχει βαθμό απόδοσης που αγγίζει το 96,5%. Έχοντας μόνιμη σύνδεση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης εξοικονομούνται 8 kg συγκριτικά με τις συνηθισμένες PHEV εφαρμογές. Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι ο κορυφαίος βαθμός απόδοσης, που στην πράξη σημαίνει μόλις 0,3 lt/kWh.

Βαρύνουσα σημασία στην εξέλιξη του συστήματος Range Extender EV της Leapmotor είχε και η κορυφαία ποιότητα λειτουργίας ώστε να μην αλλοιώνεται καθόλου η αθόρυβη εμπειρία των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Εξάλλου, την κίνηση στους τροχούς δίνει σε κάθε περίπτωση ένας ηλεκτρικός κινητήρας ισχύος 215 HP που χαρακτηρίζεται από τη γραμμική απόδοση της ισχύος και την πλούσια ροπή.

Από την πλευρά του ο 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1,5 lt διαθέτει εξαιρετικά στιβαρό μπλοκ και εδράζεται με ειδικά μελετημένο τρόπο προκειμένου να ελαχιστοποιούνται ο θόρυβος και οι κραδασμοί. Ακολουθεί το θερμοδυναμικό κύκλο Atkinson ενώ τα ελατήρια των πιστονιών είναι ειδικής σχεδίασης όπως και τα ρουλεμάν που χρησιμοποιούνται. Ακόμα ένας στόχος που επιτεύχθηκε ήταν και το άψογο ζύγισμα των περιστρεφόμενων μαζών, κάτι που εν τέλει υπογραμμίζει τον κορυφαίο δείκτη NVH (Noise, Vibration, Harshness).

Ο κινητήρας βενζίνης δεν συνδέεται ποτέ με τους τροχούς και αποκλειστικός σκοπός του είναι να παράγει ρεύμα μέσω της γεννήτριας. Η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 28,4 kWh και μπορεί επιπλέον να φορτίσει σε παροχή εναλλασσόμενου (AC) ή συνεχούς (DC) ρεύματος με ισχύ έως 65 kW που σημαίνει το 50% της ενέργειας σε μόλις 18’.

Μια φόρτιση είναι αρκετή για 145 km στον μικτό κύκλο WLTP, ενώ με τη συνδρομή της γεννήτριας η συνολική αυτονομία αγγίζει τα 970 km, εκμηδενίζοντας την όποια ανασφάλεια έχει να κάνει με τη φόρτιση.

Στην οδήγηση, το C10 REEV δίνει κατά κανόνα προτεραιότητα στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μόνο όταν το επίπεδο φόρτισης πέσει κάτω από ένα προκαθορισμένο σημείο ενεργοποιείται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης για να ξεκινήσει η φόρτιση. Ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ λειτουργίας ο οδηγός μπορεί να θέσει σε προτεραιότητα την απόλυτη οικονομία ή τις επιδόσεις, ενώ έχει στη διάθεσή του ένα αυτοκίνητο με την ίδια αποτελεσματικότητα τόσο στην αμιγώς ηλεκτρική καθημερινότητα όσο και στη διάνυση μεγάλων αποστάσεων.

Όπως όλα τα Leapmotor, το νέο C10 REEV καλύπτεται από 5ετή εγγύηση (ή 100.000 km) για τα μηχανικά μέρη και για 8 (ή 160.000 km) για την μπαταρία υψηλής τάσης, και είναι διαθέσιμο για παραγγελίες σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου συνεργατών της Italian Motion (Alfa Romeo, FIAT/FIAT Professional, Jeep, Abarth).

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1966 στην Θεσσαλονίκη, και από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της Περιπέτειας, καθώς αποτέλεσε μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Σε ηλικία 18 ετών, τέθηκε υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου δίπλα του μυήθηκε στην τέχνη της Αθλητικής φωτογραφίας, και καθημερινά κάλυπτε ρεπορτάζ για τις εφημερίδες «Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά»! Λίγο αργότερα, και παράλληλα με σπουδές στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή Σχολή Δημοσιογραφίας της ΑΚΤΟ. Για χρόνια, εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το Auto Moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ & ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2010 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή «Τα μπαγκάζια» και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την Ραδιοφωνική εκπομπή του στον 102FM, στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί σε καθημερινή βάση, τον κόσμο της Αυτοκίνησης, και των Εναλλακτικών Αποδράσεων. Επίσης για 10 συνεχή χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του ιστορικού αγώνα Υπεραποστάσεων «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» επίσης της Ε.Π.Σ.ΜΑ.Θ και από το 2022 της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Για 4 συνεχή χρόνια αποτελεί μέλος του Press team της Cycling Greece. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

10.4.202510:09

  Ανεξάρτητα από το πού ζείτε ή πόσο έμπειρος οδηγός είστε, όλοι γνωρίζουμε τη σημασία της οδικής ασφάλειας – τόσο για εμάς όσο και για τους άλλους οδηγούς και πεζούς γύρω μας. Ωστόσο, δεν έχουν όλες οι χώρες τον ίδιο

AUTO MOTOSPORTS

9.4.202519:30

  Ένα σύμβολο γιορτάζει τα γενέθλιά του. Πριν από 30 χρόνια, η Mercedes‑Benz Vans παρουσίασε το Sprinter, το όνομα του οποίου εξακολουθεί μέχρι σήμερα να είναι συνώνυμο ολόκληρης της κατηγορίας των μεγάλων Vans. Έκτοτε, το Mercedes‑Benz Sprinter υποστηρίζει ανθρώπους ανά

AUTO MOTOSPORTS

9.4.202517:30

  Τελευταίως, οι τετρακίνητες αποδράσεις, λαμβάνουν χώρα σε κάποιες από τις καλύτερες ελληνικές εσχατιές οι οποίες εξακολουθούν να παραμένουν καλά κρυμμένες! Δεν υπάρχει μέρος που να έχουμε επισκεφθεί και να μην μάθαμε κάτι, από τον τρόπο ζωής των «λιγοστών» κατοίκων,

AUTO MOTOSPORTS

7.4.202518:30

  Το Renault Austral συμπληρώνει το υβριδικό σκέλος της γκάμας της Renault σε ό,τι αφορά την  επιθετική της πολιτική στα segments C και D, όπως αυτή εκφράζεται με το στρατηγικό πλάνο Renaulution. Το νέο Renault Austral έχει εκσυγχρονιστεί πλήρως, γεγονός

AUTO MOTOSPORTS

7.4.202517:17

  Η κλοπή αυτοκινήτων είναι μια αυξανόμενη ανησυχία για τους οδηγούς σε όλη την Ευρώπη, και η Ελλάδα και η Κύπρος δεν αποτελούν εξαίρεση. Σύμφωνα με νέα μελέτη από το  Compare the Market AUS, η Ελλάδα κατατάσσεται στην 3η θέση στην

AUTO MOTOSPORTS

7.4.202515:15

  Άναψε για τα καλά η μάχη για την διεκδίκηση του τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1, όπου διεξήχθει το 3ο Grand Prix στην μακρινή Ιαπωνία, με διαφορετικό νικητή, τον Ολλανδό πιλότο της Red Bull Racing, τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός

Rthess

Επικαιρότητα

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

10.4.202509:58

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή