Το βράδυ του Σαββάτου 4 Ιουλίου 1925, το όνομα Citroën προβάλλεται με φωτεινά γράμματα στον Πύργο του Άιφελ. Ο André Citroën είχε υπογράψει το τρελό σχέδιο του μηχανικού Fernand Jacopozzi: να φωτίσει το πιο διάσημο από τα μνημεία της γαλλικής πρωτεύουσας. Ο André Citroën αντιλήφθηκε τον παγκόσμιο αντίκτυπο του εγχειρήματος και τις τεράστιες δυνατότητες διαφήμισης και προχώρησε με αυτή την εξαιρετικά καινοτόμο ιδέα.
Αυτή η φιλοδοξία τροφοδότησε και συνεχίζει να τροφοδοτεί το έργο της Citroёn σε όλες τις πτυχές του για περισσότερα από 100 χρόνια. Μια δημοφιλής μάρκα, κοντά στους ανθρώπους, για να τους παρέχει λύσεις κινητικότητας που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Σήμερα, η πρόκληση είναι η ενεργειακή μετάβαση και το χάσμα που έχει προκύψει, με αποτέλεσμα πολλοί πελάτες να μην έχουν την οικονομική δυνατότητα να αντικαταστήσουν το αυτοκίνητό τους. Η καινοτομία πρέπει να είναι ηλεκτρική και συνδεδεμένη, για να προσφέρει κινητικότητα που είναι υπεύθυνη και προσιτή.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Citroën παρουσιάζεται ως πρωτοπόρος στην έγκαιρη ηλεκτροκίνηση. Για την παροχή πρόσβασης στην ηλεκτροκίνηση, όλα τα μοντέλα της μάρκας προσφέρουν μια υβριδική λύση που είναι εύκολη στη χρήση και μειώνει την κατανάλωση. Επιπλέον, το 2020 η Citroën ήταν από τους πρωτοπόρους που προσέφεραν ένα ηλεκτρικό sedan της κατηγορίας C με το C4, ενώ την ίδια χρονιά ήταν η πρώτη που προσέφερε μια ήπια και οικονομική λύση ηλεκτρικής μικροκινητικότητας με το Ami. Το 2024, η Citroën ήταν η πρώτη μάρκα με το Νέο C3 που παρήγαγε ένα προσιτό ηλεκτρικό όχημα της κατηγορίας B στην Ευρώπη, χωρίς συμβιβασμούς στην ευρυχωρία ή την άνεση, και προσέφερε την εφαρμογή e-ROUTES στο πλαίσιο του ομίλου Stellantis, έναν πραγματικό συνδεδεμένο βοηθό για τη διευκόλυνση των μετακινήσεων.
100 χρόνια μετά, η Citroën συνεχίζει να εξηλεκτρίζει τον κόσμο και προχωράει μπροστά με πολυάριθμα λανσαρίσματα: το νέο C3 με αυτονομία σχεδόν 200 χιλιομέτρων για λιγότερο από 20.000€ και διαθέσιμο και ως υβριδικό, το C3 Aircross με νέα μπαταρία για αυτονομία 400 χιλιομέτρων* ή ένα νέο SUV της κατηγορίας C με αυτονομία 680 χιλιομέτρων* – το νέο C5 Aircross.
4 Ιουλίου 1925: Ο André Citroën ηλεκτροδοτεί το Παρίσι
Σε λίγες μόλις εβδομάδες, 250.000 λαμπτήρες σε έξι διαφορετικά χρώματα, συνδεδεμένοι με 6.000 μέτρα ηλεκτρικών καλωδίων, εγκαταστάθηκαν στον Πύργο του Άιφελ. Όταν το φως άναψε στις 4 Ιουλίου 1925, εννέα φωτεινές απεικονίσεις παρουσιάστηκαν μέσα σε 40 δευτερόλεπτα: αραβουργήματα, βροχές από αστέρια, κομήτες κ.λπ. και κατέληξαν στα επτά γράμματα C.I.T.R.O.Ë.N. και τον διπλό λοχία. Το θέαμα επαναλήφθηκε στη συνέχεια μπροστά στους γοητευμένους Παριζιάνους.
Ο André Citroën ήταν ο κύριος των φώτων του Πύργου του Άιφελ μέχρι το 1934, ανανεώνοντας την εγκατάστασή τους κάθε χρόνο, πιστός σε αυτό που ήταν ήδη η φιλοσοφία της μάρκας Citroën: να θέτει την τεχνολογική καινοτομία στην καρδιά και στην υπηρεσία της καθημερινής ζωής. Το 1928, για παράδειγμα, δύο φωτιζόμενα καντράν διαμέτρου 20 μέτρων έδειχναν στους Παριζιάνους την ώρα. Το 1934, ένα γιγαντιαίο θερμόμετρο ύψους 160 μέτρων έδειχνε τη θερμοκρασία περιβάλλοντος της πόλης.
Η καινοτομία της Citroën στην υπηρεσία της καθημερινής ζωής
Τολμώντας, καινοτομώντας, παρέχοντας πρωτότυπες, αποτελεσματικές και πρακτικές λύσεις, η Citroën δεν θα παρεκκλίνει ποτέ από αυτή την πορεία δράσης. Υπάρχουν πολλά εμβληματικά παραδείγματα, μεταξύ αυτών και το Traction Avant το οποίο έκανε μόνιμη εντύπωση με το στυλ, τη στιβαρότητα και τις πολυάριθμες τεχνολογικές καινοτομίες του. Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, η μάρκα ανταποκρίθηκε στην τεράστια πρόκληση της εποχής: να προσφέρει στους Ευρωπαίους προσιτή και αποτελεσματική κινητικότητα. Αυτό ήταν το εμβληματικό Citroën 2CV και, για τους επαγγελματίες, το Type H, το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα. Στη συνέχεια, η Citroën υποστήριξε τη βιομηχανία αναψυχής, με μοντέλα που οι άνθρωποι μπορούσαν να πάρουν μαζί τους στις διακοπές τους, όπως το Ami 6, το GS και το Méhari.
Σήμερα, σε μια εποχή που η πρόκληση για την κοινωνία είναι να δώσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους πρόσβαση στα ηλεκτρικά οχήματα, η Citroën υποστηρίζει και πάλι τους πελάτες με πρακτικές και καινοτόμες λύσεις που ανταποκρίνονται σε όλες τις ανάγκες: η εφεύρεση της μικροκινητικότητας με μηδενικές εκπομπές ρύπων με το Ami, το λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρικού και προσιτού αυτοκινήτου στην Ευρώπη με το ë-C3, μια πρωτοποριακή ηλεκτρική προσφορά στην κατηγορία C με το ë-C4, ηλεκτρικοί κινητήρες διαθέσιμοι σε όλη τη νέα γκάμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων κ.λπ. Μια ηλεκτρική προσφορά που βασίζεται σε απλές και προσιτές λύσεις, με, για παράδειγμα, την επιλογή μπαταριών LFP στα C3 και C3 Aircross, μπαταρίες λογικών διαστάσεων στα C4 και C4 X για τον περιορισμό του βάρους και του κόστους για τον πελάτη σε καθημερινή βάση, προσφέροντας παράλληλα ταχεία φόρτιση 100 kW για την απλούστευση των μεγάλων διαδρομών, ή την εφαρμογή e-ROUTES, έναν συνδεδεμένο βοηθό που σας επιτρέπει να αντιμετωπίζετε τα μεγάλα ταξίδια με απόλυτη ψυχική ηρεμία.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.