Σχεδιασμένο για να είναι το πιο προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό SUV της BYD στην Ευρώπη, το νέο compact μοντέλο έλαβε συνολική βαθμολογία 96% στις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού, οι οποίες αξιολογούν βασικά χαρακτηριστικά όπως η ενεργειακή αποδοτικότητα και οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου Well-to-Wheel+. Με κινητήρα 177 ίππων (130kW) τοποθετημένο εμπρός, βάρος λίγο πάνω από 1.500kg, επίσημη αυτονομία WLTP 312km και πληθώρα έξυπνων τεχνολογιών, το αυτοκίνητο εντυπωσίασε τους υπεύθυνους αξιολόγησης του Green NCAP με τη συνολική του αποδοτικότητα. «Με μέση βαθμολογία 96%, το νέο compact BYD συγκεντρώνει με ευκολία και τα πέντε πράσινα αστέρια», αναφέρει η έκθεση του Green NCAP.
Οι δοκιμαστές τόνισαν επίσης την εξαιρετική απόδοση στη «Δοκιμή Ψυχρού Περιβάλλοντος», όπου η στάνταρ αντλία θερμότητας του ATTO 2 ενίσχυσε τη λειτουργία του συστήματος κλιματισμού και επέτρεψε ταχύτερη θέρμανση του θαλάμου των επιβατών σε σύγκριση με άλλα οχήματα που αξιολογήθηκαν από το Green NCAP.
Το ATTO 2 είναι ένα αστικό B-SUV, που ισχυροποιεί την παρουσία της BYD σε μια από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες οχημάτων της Ευρώπης. Περισσότερες λεπτομέρειες για το ATTO 2 και τις κορυφαίες καινοτομίες του θα αποκαλυφθούν κατά την πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών τον Ιανουάριο, ενώ οι πωλήσεις του αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν στις ευρωπαϊκές αγορές, όπως και στην Ελλάδα, το πρώτο τρίμηνο του 2025.
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης
Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ.
Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας.
Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.
Comments are closed.