AUTO MOTOSPORTS
AUTO MOTOSPORTS
22.1.202518:30Με φόντο τους αμμόλοφους και τα εξόχως απαιτητικά εδάφη της Σαουδικής Αραβίας, το Ράλι Dakar αναδείχτηκε και φέτος στα πλαίσια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally Raid της FIA ως η απόλυτη δοκιμασία για ανθρώπους και μηχανές. Για το 2025 και
Ειδήσεις / Πιο πρόσφατα
AUTO MOTOSPORTS
Γνωρίζετε το AdBlue® της CYCLON ;
Η CYCLON ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της αγοράς και των σύγχρονων οδηγών, παρουσιάζει το ανανεωμένο AdBlue® σε καινοτόμο συσκευασία που εξασφαλίζει ασφαλή και εύκολη εφαρμογή, με τη σιγουριά του Ομίλου Motor Oil. Το AdBlue® είναι το υγρό επεξεργασίας καυσαερίων diesel
AUTO MOTOSPORTS
Safety Car στα Superbikes,το Subaru Soltera
Η Subaru Europe, η ευρωπαϊκή θυγατρική της Subaru Corporation, κατασκευαστή των οχημάτων Subaru στην Ιαπωνία, ανακοίνωσε ότι έκλεισε τριετή συνεργασία με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike MOTUL FIM (WorldSBK). Σε μια πρωτοποριακή συνεργασία, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Subaru,
AUTO MOTOSPORTS
Τα πληρώματα της Team Peugeot Total Energies για το WEC 2025
Η σεζόν 2025 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) της FIA θα ξεκινήσει στις 28 Φεβρουαρίου 2025, με τον εναρκτήριο αγώνα στο Lusail International Circuit για τα 1812 km του Κατάρ. Το ημερολόγιο θα περιλαμβάνει επίσης μερικούς από τους πιο
AUTO MOTOSPORTS
Rally Dakar 2025: 56ος ο Βασίλης Μπούδρος στις μοτό, νικητής ο Yazeed Al Rajhi με ΤΟΥΟΤΑ!
Η 47η διοργάνωση του Rally Dakar πέρασε στην ιστορία, και ο Yazeed Al-Rajhi, στην 11η συμμετοχή του ήταν ο μεγάλος νικητής του πιο δύσκολου αγώνα αντοχής στον κόσμο. Ο Σαουδάραβας οδηγός ξεπέρασε τον εργοστασιακό αντίπαλο της Toyota, Henk Lategan με ένα
AUTO MOTOSPORTS
Tο VW POLO 50άρησε και το γιορτάζει!
Όταν το Beetle επρόκειτο να αντικατασταθεί στη δεκαετία του ’70, η Volkswagen είχε πολλά μοντέλα στο μανίκι της: το Passat βγήκε στην αγορά το 1973, ακολουθούμενο ένα χρόνο αργότερα από το Golf, ενώ το Polo έκανε το ντεμπούτο του
AUTO MOTOSPORTS
Πότε θα αποσυρθεί υποχρεωτικά το αυτοκίνητό σου;
Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει την υποχρεωτική απόσυρση οχημάτων που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια: Ακινησία: Οχήματα που παραμένουν ακινητοποιημένα για μεγάλο χρονικό διάστημα θα θεωρούνται απόβλητα και θα οδηγούνται προς ανακύκλωση. Τεχνικός Έλεγχος: Οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για δύο
AUTO MOTOSPORTS
Από την Καππαδοκία στην Αττάλεια με QJMOTOR o Μητσάκης!
Το ταξίδι QJMOTOR CAPPADOKIA 2025 συνεχίζεται με τον Κωνσταντίνο Μητσάκη και το υβριδικό scooter ATR 125, να διασχίζουν την Τουρκία από την Καππαδοκία μέχρι την Αττάλεια. Η διαδρομή περιλάμβανε μαγευτικά φυσικά τοπία, όπως τα ορεινά της περιοχής Konya και
AUTO MOTOSPORTS
Το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting 2025
Το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting για το 2025 ανακοινώθηκε από την ΟΜΑΕ, με το θεσμό να απαρτίζεται από 4 αγώνες. Διευθυντής σε όλες τις συναντήσεις του Πανελληνίου Πρωταθλήματος θα είναι ο Ιταλός Alessandro Ferrari, ενώ ο επικεφαλής Τεχνικός Έφορος θα προέρχεται από την Ιταλία.
AUTO MOTOSPORTS
Ford Mustang GTD Spirit of America
Το 1962, μια μικρή ομάδα θέλησε να μετατρέψει ένα συμπαγές σεντάν σε ένα σπορ αυτοκίνητο, το οποίο έφερε την ονομασία «Mustang». Στον πρώτο κιόλας αγώνα του κατάφερε να νικήσει τους ισχυρότερους Ευρωπαίους ανταγωνιστές του και συνεχίζοντας ακάθεκτο τα χρόνια που
AUTO MOTOSPORTS
Nέα σειρά “STYLE” στο PEUGEOT 208
Η PEUGEOT φέρνει μια φρέσκια, μοντέρνα προσέγγιση στην κινητικότητα, λανσάροντας τη σειρά “STYLE” στο PEUGEOT 208. Η νέα σειρά STYLE συνδυάζει μοντέρνο σχεδιασμό, σύγχρονες τεχνολογίες και την απαράμιλλη οδηγική εμπειρία της PEUGEOT. Διαθέσιμο σε ηλεκτρικές, υβριδικές και θερμικές εκδόσεις, το
AUTO MOTOSPORTS
Βασίλης Ορφανός : Ο Έλληνας νικητής του Dakar
Με αυτή τη φράση ο ιδρυτής του Tierry Sabine οργάνωσε τον πρώτο αγώνα Paris -Dakar στην Έρημο Σαχάρα ξεκινώντας το 1979, δίνοντας την εκκίνηση Πρωτοχρονιά από το Τροκαντερό στο Παρίσι και Τερματισμό στο Ντακάρ στη Σενεγάλη. Η διάρκεια του αγώνα
AUTO MOTOSPORTS
Παρουσιάστηκε το Farizon SuperVan
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Επίσημο Λανσάρισμα Farizon SuperVan στην Ελλάδα: Επαναπροσδιορίζοντας τα Ηλεκτρικά Επαγγελματικά Οχήματα Ένα Ορόσημο για τις Βιώσιμες Μεταφορές στην Ελλάδα. Η Farizon γιόρτασε με περηφάνια την επιτυχημένη παρουσίαση του επαναστατικού Farizon SuperVan στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων. Η
AUTO MOTOSPORTS
Στα GUINNESS WORLD RECORDS το EV Hyundai IONIQ 5
Το πολυβραβευμένο Hyundai IONIQ 5 της Hyundai Motor Company συμμετείχε σε ένα εξαιρετικό εγχείρημα μπαίνοντας στα GUINNESS WORLD RECORDS™ σημειώνοντας τη μεγαλύτερη υψομετρική διαφορά παγκοσμίως με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το εγχείρημα οργανώθηκε από την Hyundai Motor India Limited με την συνδρομή
AUTO MOTOSPORTS
Είδαμε & οδηγήσαμε το νέο ηλεκτροκίνητο KIA EV3
Τα Βόρεια προάστια της Αττικής, επέλεξε η εισαγωγική αντιπροσωπεία της KIA, για την επίσημη παρουσίαση του μικρότερου ηλεκτρικού SUV το EV3, όπου καθίσαμε στη θέση του οδηγού και διανύσαμε αρκετά χιλιόμετρα ανακαλύπτοντας το πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού του! Χαράς ευαγγέλια για
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση η Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος (Ε.Ι.Κ.Ε.) χαιρετίζει την πρόθεση της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ως προς την αναβάθμιση του οδικού Τεχνικού Ελέγχου μέσω της εναρμόνισης του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των Μικτών Κλιμάκιων ελέγχου με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.
Τα Μικτά Κλιμάκια ελέγχου αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων, με απώτερο στόχο τον έλεγχο της τεχνικής κατάστασης των κυκλοφορούντων οχημάτων στη χώρα μας.
Με τον τρόπο αυτό αποδεικνύεται έμπρακτα η προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας της χώρας.
Η Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος συγχαίρει τις προσπάθειες αυτές και συμμετέχει δυναμικά, με την κατάθεση προτάσεων για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας της χώρας μας.
" ["post_title"]=> string(127) "Ένωση Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδος: Στόχος η ενίσχυση της Οδικής Ασφάλειας!" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(69) "enosi-idiotikon-kteo-ellados-stochos-i-enischysi-tis-odikis-asfaleias" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-22 12:49:02" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-22 10:49:02" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=575398" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [3]=> object(WP_Post)#1542 (24) { ["ID"]=> int(575146) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-21 20:13:51" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-21 18:13:51" ["post_content"]=> string(10807) " O Πανελλήνιος Σύνδεσμος Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας τοποθετείται στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με τα μέλη που απαρτίζουν τον Σύνδεσμο να έχουν την απαραίτητη εξειδίκευση-εμπειρία που απαιτεί το εν λόγω θέμα.Ως εκ τούτου, και με δεδομένο ότι την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025 ολοκληρώνεται η διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης στην οποία έθεσε η κυβέρνηση τον νέο (αναθεωρημένο, για την ακρίβεια) Κ.Ο.Κ. -περιορίζοντας λανθασμένα κατά την άποψη μας το χρονικό διάστημα της σε μόλις τρεις εβδομάδες-, σημειώνουμε ότι:Συμφωνούμε με...- Την κατηγοριοποίηση των παραβάσεων σε τρεις κατηγορίες ως εξής:- Σοβαρές (π.χ. η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, η αντικανονική προσπέραση, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ).
- Λιγότερο επικίνδυνες (π.χ. παράνομη στάθμευση) και
- Διοικητικές, όπως η οδήγηση χωρίς ο οδηγός να φέρει μαζί του τα νόμιμα έγγραφα.
- Το 24 Hours of Le Mans, το αποκορύφωμα των αγώνων αντοχής
- Το 6 Hours of Imola και το 6 Hours of Spa,
- Καθώς και αγώνες στο Κατάρ, τη Βραζιλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ιαπωνία και τον τελικό γύρο τον Νοέμβριο στο Μπαχρέιν.
- Ακινησία: Οχήματα που παραμένουν ακινητοποιημένα για μεγάλο χρονικό διάστημα θα θεωρούνται απόβλητα και θα οδηγούνται προς ανακύκλωση.
- Τεχνικός Έλεγχος: Οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για δύο συνεχόμενα έτη ή απέτυχαν στον έλεγχο χωρίς να επιδιορθωθούν οι βλάβες τους θα αποσύρονται υποχρεωτικά.
- Κόστος Επισκευής: Σε περιπτώσεις όπου το κόστος επισκευής σοβαρών ζημιών, όπως σε κινητήρα ή κιβώτιο ταχυτήτων, υπερβαίνει την αξία του οχήματος, θα προτείνεται η απόσυρση.
- Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει προτείνει ένα χρονοδιάγραμμα απόσυρσης οχημάτων με βάση τα πρότυπα εκπομπών ρύπων, το οποίο αναμένεται να υιοθετηθεί από την Ε.Ε.:
- 2026: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 1.
- 2030: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 2.
- 2034: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 3.
- 2039: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 4.
- 2043: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 5.
- 2050: Απόσυρση οχημάτων προδιαγραφών Euro 6.
Το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting για το 2025 ανακοινώθηκε από την ΟΜΑΕ, με το θεσμό να απαρτίζεται από 4 αγώνες. Διευθυντής σε όλες τις συναντήσεις του Πανελληνίου Πρωταθλήματος θα είναι ο Ιταλός Alessandro Ferrari, ενώ ο επικεφαλής Τεχνικός Έφορος θα προέρχεται από την Ιταλία.
Η αρχή θα γίνει στα Σπάτα στις 22 και 23 Μαρτίου, στο Speed Force International Karting Circuit, με την Καλαμάτα να φιλοξενεί τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς στις 14 και 15 Ιουνίου, ο οποίος θα διεξαχθεί στο San Nicolas Kart Circuit. Στα Σπάτα και συγκεκριμένα στο Speed Force International Karting Circuit θα πραγματοποιηθεί και ο τρίτος γύρος του θεσμού το διήμερο 1-2 Νοεμβρίου, ενώ ο τελευταίος αγώνας θα διεξαχθεί στις 29 και 30 Νοεμβρίου σε τοποθεσία η οποία θα ανακοινωθεί σύντομα.
Συνοπτικά το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting 2025 έχει ως εξής:
- Σπάτα (22-23 Μαρτίου)
- Καλαμάτα (14-15 Ιουνίου)
- Σπάτα (1-2 Νοεμβρίου)
- Θα ανακοινωθεί η τοποθεσία (29-30 Νοεμβρίου)
" ["post_title"]=> string(93) "Το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Karting 2025" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(56) "to-programma-tou-panelliniou-protathlimatos-karting-2025" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-18 16:05:58" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-18 14:05:58" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=573495" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [12]=> object(WP_Post)#4319 (24) { ["ID"]=> int(573730) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-18 15:04:07" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-18 13:04:07" ["post_content"]=> string(11342) "Το 1962, μια μικρή ομάδα θέλησε να μετατρέψει ένα συμπαγές σεντάν σε ένα σπορ αυτοκίνητο, το οποίο έφερε την ονομασία «Mustang». Στον πρώτο κιόλας αγώνα του κατάφερε να νικήσει τους ισχυρότερους Ευρωπαίους ανταγωνιστές του και συνεχίζοντας ακάθεκτο τα χρόνια που ακολούθησαν έγινε το πρώτο αυτοκίνητο αμερικανού κατασκευαστή που ολοκλήρωσε έναν γύρο στην εμβληματική πίστα του Nürburgring στη Γερμανία σε χρόνο μικρότερο των 7 λεπτών. Προκειμένου να τιμήσει όπως της αρμόζει τα επιτεύγματα αυτά, αλλά και πολλά άλλα, η Ford παρουσιάζει σήμερα τη νέα Mustang GTD Spirit of America.[caption id="attachment_573734" align="alignnone" width="580"] Preproduction model shown. Actual production vehicle may vary. Projected availability early 2025. Very limited availability. Inquiry does not guarantee ability to purchase.Η Mustang είναι ένα αυθεντικό αμερικανικό αυτοκίνητο από το 1965 αντλώντας δύναμη από τον V8 κινητήρα του, καθώς και από το εμβληματικό λογότυπο του καλπάζοντος αλόγου, το οποίο κοσμεί το φημισμένο κόκκινο, λευκό και μπλε σήμα. Η νέα Mustang GTD Spirit of America δεν αντιπροσωπεύει μόνο την κληρονομιά της Ford Mustang στον τομέα των επιδόσεων, αλλά τιμά επίσης το αμερικανικό πνεύμα εφευρετικότητας και θάρρους απέναντι στις προκλήσεις.[/caption][caption id="attachment_573735" align="alignnone" width="580"] Preproduction model shown. Actual production vehicle may vary. Projected availability early 2025. Very limited availability. Inquiry does not guarantee ability to purchase.[/caption]Αυτό το πνεύμα αποτέλεσε ταυτόχρονα και την πηγή έμπνευσης για τον Craig Breedlove, έναν μηχανικό δομικών έργων, ο οποίος αγόρασε έναντι 500 δολαρίων έναν κινητήρα jet από ένα μαχητικό αεροπλάνο του πολέμου της Κορέας και έγινε ο πρώτος άνθρωπος που ξεπέρασε τα όρια των 500 και 600 μιλίων/ώρα στη στεριά.[caption id="attachment_573742" align="alignnone" width="580"] Preproduction model shown. Actual production vehicle may vary. Projected availability early 2025. Very limited availability. Inquiry does not guarantee ability to purchase.[/caption]Οι προσπάθειες του Craig Breedlove να καταρρίψει ρεκόρ σε ένα άθλημα που κυριαρχούνταν κυρίως από Ευρωπαίους αριστοκράτες και playboys, ενέπνευσαν πολλές γενιές Αμερικανών σχεδιαστών, μηχανικών και εφευρετών, συμπεριλαμβανομένων των ανδρών και γυναικών του προγράμματος ανάπτυξης της Mustang GTD.[caption id="attachment_573736" align="alignnone" width="580"] Preproduction model shown. Actual production vehicle may vary. Projected availability early 2025. Very limited availability. Inquiry does not guarantee ability to purchase.[/caption]«Η Mustang GTD συνιστά την επιτομή των επιδόσεων της Mustang. Η Mustang GTD Spirit of America τιμά την τόλμη που κρύβεται πίσω από αυτές τις επιδόσεις», δήλωσε ο Jim Owens, Brand Manager της Mustang GTD. «Η Mustang GTD δεν θα είχε γίνει πραγματικότητα χωρίς ανθρώπους όπως ο Craig Breedlove, οι οποίοι ξεπερνούν τα όρια αντιμετωπίζοντας τους Γολιάθ κάθε εποχής με έναν αμερικανικό τρόπο».[caption id="attachment_573738" align="alignnone" width="580"] Preproduction model shown. Actual production vehicle may vary. Projected availability early 2025. Very limited availability. Inquiry does not guarantee ability to purchase.[/caption]Για να αναδείξει την Mustang GTD Spirit of America, η Ford Design δημιούργησε ένα αμάξωμα σε απόχρωση Performance White, το οποίο διακοσμείται από δύο αγωνιστικές ρίγες στους χρωματισμούς Race Red και Lightning Blue - εμπνευσμένες από το εμβληματικό κόκκινο, λευκό και μπλε Tribar της Mustang που έκανε το ντεμπούτο του το 1964. Αυτές οι ρίγες εκτείνονται κατά μήκος του αμαξώματος της Mustang GTD Spirit of America. Ο σχεδιασμός παραπέμπει επίσης στη φόρμα που φορούσε ο Craig Breedlove όταν κατέρριψε τα ρεκόρ ταχύτητας των 500 και 600 μιλίων/ώρα τη δεκαετία του 1960.[caption id="attachment_573739" align="alignnone" width="580"] Preproduction model shown. Actual production vehicle may vary. Projected availability early 2025. Very limited availability. Inquiry does not guarantee ability to purchase.[/caption]Το γυμνό carbon αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο των αεροδυναμικών στοιχείων της Mustang GTD Spirit of America, συμπεριλαμβανομένου του εμπρόσθιου splitter, του διαχύτη αέρα και της πίσω αεροτομής. Αυτή διαθέτει end-plates βαμμένα στο χρώμα Race Red και ένα λογότυπο «MUSTANG» στην κάτω πλευρά, διασφαλίζοντας ότι τα αυτοκίνητα που ακολουθούν δεν θα έχουν καμία αμφιβολία για το τι ήταν αυτό που μόλις πέρασε μπροστά τους. Όλοι οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε καλύμματα καθρεφτών σε χρώμα Race Red ή γυμνό carbon. Την ίδια στιγμή, οι δαγκάνες των φρένων είναι βαμμένες στάνταρ στο χρώμα Race Red. Επιπρόσθετα, το πακέτο Performance της Mustang GTD προσφέρεται ως στάνταρ εξοπλισμός.[caption id="attachment_573740" align="alignnone" width="580"] Preproduction model shown. Actual production vehicle may vary. Projected availability early 2025. Very limited availability. Inquiry does not guarantee ability to purchase.Η Mustang GTD Spirit of America προσφέρει μια ειδική έκδοση καθισμάτων που αναδεικνύει έτι περαιτέρω το μοναδικό εσωτερικό. Αυτά είναι επενδεδυμένα με δέρμα και ένθετα Dinamica. Το Black Onyx ξεχωρίζει, με μια χρωματικά διαβαθμισμένη λωρίδα Race Red στο κέντρο και διακοσμητικά Re-Entry White στο εξωτερικό, ενώ οι ραφές σε χρωματική αντίθεση Victory Blue προσθέτουν μια διακριτική πινελιά. Το χρώμα Victory Blue χρησιμοποιείται επίσης ως στοιχείο αντίθεσης σε όλη την καμπίνα του οχήματος. Τα paddles πίσω από το τιμόνι, ο περιστροφικός επιλογέας ταχυτήτων και το χαρακτηριστικό σήμα είναι κατασκευασμένα μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης από τιτάνιο.[/caption][caption id="attachment_573741" align="alignnone" width="580"] Preproduction model shown. Actual production vehicle may vary. Projected availability early 2025. Very limited availability. Inquiry does not guarantee ability to purchase.[/caption]Η νέα Mustang GTD του 2025, όπως και η νέα Mustang GTD Spirit of America, αντιπροσωπεύει την αιχμή της εξέλιξης στην ιστορία των μοντέλων Mustang, θέτοντας νέα πρότυπα επιδόσεων με ισχύ 826 PS, κορυφαία ροπή 900 Nm και τελική ταχύτητα 325 km/h - την υψηλότερη που έχει επιτευχθεί ποτέ από οποιαδήποτε Mustang που έχει κυκλοφορήσει στους δρόμους.[caption id="attachment_573743" align="alignnone" width="580"] Preproduction model shown. Actual production vehicle may vary. Projected availability early 2025. Very limited availability. Inquiry does not guarantee ability to purchase.[/caption]" ["post_title"]=> string(34) "Ford Mustang GTD Spirit of America" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(34) "ford-mustang-gtd-spirit-of-america" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-19 08:37:14" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-19 06:37:14" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=573730" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [13]=> object(WP_Post)#4318 (24) { ["ID"]=> int(573724) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-18 13:00:57" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-18 11:00:57" ["post_content"]=> string(3942) "Η PEUGEOT φέρνει μια φρέσκια, μοντέρνα προσέγγιση στην κινητικότητα, λανσάροντας τη σειρά "STYLE" στο PEUGEOT 208. Η νέα σειρά STYLE συνδυάζει μοντέρνο σχεδιασμό, σύγχρονες τεχνολογίες και την απαράμιλλη οδηγική εμπειρία της PEUGEOT. Διαθέσιμο σε ηλεκτρικές, υβριδικές και θερμικές εκδόσεις, το PEUGEOT 208 Style είναι πλήρως εξοπλισμένο και προσφέρει όλη την οδηγική απόλαυση της PEUGEOT, καθιστώντας την πιο προσιτή από ποτέ.PEUGEOT 208 STYLE:Το best-seller της PEUGEOT διατίθεται στη νέα σειρά Style με τρεις κινητήρες: Βενζινοκινητήρας 1.2 Turbo 100 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, Υβριδικός κινητήρας 100 ίππων με αυτόματο κιβώτιο e-DCS6, διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων, Ηλεκτρικός κινητήρας 136 ίππων ή 156 ίππων.Από πλευράς σχεδίασης, το PEUGEOT 208 Style ξεχωρίζει με τους προβολείς LED, τα φώτα ημέρας LED με υπογραφή «τριών νυχιών» στο εμπρός μέρος, τα πίσω φώτα LED με υπογραφή «τριών νυχιών», τα διακριτικά "Style" στα πίσω πλευρικά πάνελ, τις ειδικές επενδύσεις καθισμάτων από ύφασμα Renzo σε γκρι με ραφές Orange Sunrise, το Peugeot i-Cockpit® με δερμάτινο τιμόνι μικρής διαμέτρουΤο PEUGEOT 208 Style διαθέτει πλήρη βασικό εξοπλισμό: Cruise control με Speed limiter, Αυτόματη λειτουργία προβολέων, Οπίσθιους αισθητήρες στάθμευσης, Κλιματισμό, Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, Σύστημα πολυμέσων με κεντρική οθόνη αφής 10”, λήψη DAB, Bluetooth, και ασύρματη σύνδεση Mirror Screen για Apple CarPlay/Android Auto.Το PEUGEOT E-208 Style περιλαμβάνει επιπλέον: Αυτόματο κλιματισμό, Αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, Υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο, Ηλεκτρικό χειρόφρενο, Drive Mode: Normal / Eco / Sport, και αντλία θερμότητας.H νέα σειρά PEUGEOT 208 STYLE, όπως όλα τα επιβατικά μοντέλα PEUGEOT, συμμετέχει αυτή την περίοδο στο πρόγραμμα Peugeot Hybrid Days με σημαντικά προνόμια αγοράς: Συνοδεύεται από 5 χρόνια εγγύηση, 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, ενώ είναι διαθέσιμη σε ιδιαίτερα προνομιακή τιμή από 18.500€ (PEUGEOT 208 Style 100 hp)." ["post_title"]=> string(43) "Nέα σειρά "STYLE" στο PEUGEOT 208" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(31) "nea-seira-style-sto-peugeot-208" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-18 08:55:30" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-18 06:55:30" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=573724" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [14]=> object(WP_Post)#4317 (24) { ["ID"]=> int(573514) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-18 12:00:59" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-18 10:00:59" ["post_content"]=> string(15279) "Με αυτή τη φράση ο ιδρυτής του Tierry Sabine οργάνωσε τον πρώτο αγώνα Paris -Dakar στην Έρημο Σαχάρα ξεκινώντας το 1979, δίνοντας την εκκίνηση Πρωτοχρονιά από το Τροκαντερό στο Παρίσι και Τερματισμό στο Ντακάρ στη Σενεγάλη. Η διάρκεια του αγώνα τότε ήταν 20 ημέρες διανύοντας στο άγνωστο της ερήμου 10.000 χιλιόμετρα μέσα στην Σαχάρα.Σήμερα που ολοκληρώνεται το πιο σκληροτράχηλο Ράλλυ στον κόσμο το DAKAR 2025, φιλοξενούμε στο Rthess.gr, τον Έλληνα Αναβάτη, νικητή και Θρύλο του αγώνα, Βασίλη Ορφανό, ο οποίος μοιράζεται κάποιες από τις καλύτερες στιγμές που έζησε αγωνιζόμενος με τη γαλανόλευκη στη μοτοσυκλέτα του!Βασίλης Ορφανός Προσωπικά ήμουν 6 χρονών τότε, αλλά αργότερα είχα ένα όνειρο να καταφέρω να αγωνιστώ σε αυτή την απόλυτη περιπέτεια. Η πρώτη μου ανάμνηση από μοτοσικλέτα, είναι σε ηλικία μόλις 7 χρονών, από δύο γειτονόπουλα που ζούσαν κοντά στα πατρικό μου στον Παράδεισο Αμαρουσίου. Μέσα σε μια μεγάλη αλάνα όπου έμεναν αυτά τα δύο παιδιά ο Τάσος και ο Γρηγόρης Χανιώτης, που ήταν αξιωματικοί στο Πολεμικό Ναυτικό είχαν αγοράσει με τους πρώτους τους μισθούς μια XT 500 . Παρόλο που είχαμε πάνω από 15 χρόνια διαφορά ηλικίας, ένα απόγευμα ζήτησα από τον Τάσο με παιδική αφέλεια αλλά και με μεγάλη λαχτάρα να με κάνει μια βόλτα. Αμέσως εκείνος προθυμοποιήθηκε και με έβαλε (το θυμάμαι σαν τώρα) μπροστά και επάνω στο ασημένιο ( σχήματος δάκρυ ) ρεζερβουάρ της ΧΤ 500 και κάναμε μια συγκεκριμένη διαδρομή που έχει μείνει ακόμη χαραγμένη στη μνήμη μου.Τι μαγική βόλτα ήταν αυτή ....! Έτσι μου φάνηκε στα παιδικά μου μάτια ....! Για αυτό όταν γυρίσαμε πίσω στη βάση μας είπα μέσα μου μιλώντας στον εαυτό μου : όταν μεγαλώσω θα έχω δική μου εντούρο μοτοσικλέτα με ψηλά φτερά ....!Για την ιστορία αξίζει να αναφέρω ότι με ΧΤ 500 είχε κερδίσει στο πρώτο Rally Dakar το 1979, ο Σιρίλ Νεβέ, ένας μικρόσωμος αλλά ταχύτατος Γάλλος αναβάτης....!Η μαγική σπίθα είχε ανάψει....! Υπάρχει όμως κάτι ακόμη που ακολουθεί το DNA μου.Ο πατέρας μου ο Μηνάς Ορφανός γεννηθείς το 1940 στο Χαλάνδρι με μοτοσικλέτα του μία BMW R 12 το 1959 σε ηλικία 19 χρονών έκανε διανομή πάγου στα πέριξ του Ψυχικού, Παραδείσου, Πολυδρόσου, Χαλανδρίου και έλεγε χαριτολογώντας :Είμαι πολίτης του Κόσμου και είμαι μόνιμα σε κίνηση .....!Έτσι γνώρισε την γυναίκα του και αργότερα μητέρα μας Σπυριδούλα Ορφανού δημιουργώντας την οικογένεια του. Προσωπικά από μικρό παιδάκι όταν τον ρωτούσα γιατί ποτέ δεν σταματούσε όταν κάναμε κάποια μεταφορά μαζί πηγαίνοντας παρέα του, μου έλεγε δεν σταματάω πουθενά παρά μόνο εκεί που πρέπει να φτάσουμε ....!Αυτό το ρητό το χρειάστηκα μέσα στην μεγαλύτερη ειδική 1.055 χιλιομέτρων του RALLY DAKAR το 2004 όπου οδηγούσα 22,5 ώρες χωρίς να σταματήσω πουθενά μέσα στην έρημο νύχτα , ημέρα , νύχτα.....! Ξεκινήσαμε 2:00 πμ ξημερώματα 180 αναβάτες και φτάσαμε στο τερματισμό 00:30 την επόμενη ημέρα μόλις 40. Ήμουν ανάμεσα στην Ελίτ των καλύτερων αναβατών του Κόσμου.Σαν ανάμνηση του πατέρα μου Μηνά έχω και τη μοτοσικλέτα που οδηγούσε τη R 12 μοντέλο του 1940 μέσα στο γραφείο μου άκρως λειτουργική.....! Όποτε την οδηγώ μου φεύγουν πάντα κάποια δάκρυα συγκίνησης από τα μάτια μου ....! Είναι σαν να τον έχω πάντα μαζί μου και την οδηγούμε παρεούλα ....! Παρέα πάντα είχα τις αγωνιστικές μου μοτοσικλέτες πιστές μου σύμμαχους...!Όπερ και εγένετο .....στην αγωνιστική πορεία της ζωής μου και στα 18 μου, αγοράζω την πρώτη μου Εντούρο μοτοσικλέτα, μια Honda XR 250 R εισαγωγής από Ιαπωνία, από τους αδερφούς Στέλιο και Γιώργο Σπυριδόπουλο από το Χαλάνδρι, μεγάλα ονόματα και πρωταθλητές της εποχής τους μέσα από χωμάτινους αγώνες motocross και enduro..... !Μετά από δύο χρόνια αργότερα, οι ίδιοι άνθρωποι μου έκαναν πρόταση (σαν πρωταθλητής Ελλάδος που ήδη ήμουν από τα 18 μου) και στα είκοσι μου αγωνίζομαι σαν αναβάτης τους με χειροποίητη αγωνιστική μοτοσικλέτα εκ Σουηδίας, και έτσι γίνομαι οδηγός τους με Husaberg FE 350 κατακτώντας το δεύτερο μου πρωτάθλημα σαν πρωταθλητής Ελλάδος στο enduro το 1995, κερδίζοντας τον πρώτο μου (1) βαθμό στην παγκόσμια κατάταξη από την πρώτη μου συμμετοχή σε αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στη γείτονα Ιταλία (15ος στο Παγκόσμιο) και συμμετοχή μας στην Ολυμπιάδα του εντούρο I.S.D.E. την ίδια χρονιά στην Πολωνία.Η αγωνιστική μου πορεία δεν σταμάτησε εκεί.Ακολούθησαν ακόμα τρία πρωταθλήματα Ελλάδος στο σύνολο από τα πέντε που έχω κερδίσει, με Suzuki DR 350 R το 1996-1997. Το 97 όμως συμμετέχοντας στους τέσσερις από τους οκτώ αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro τερματίζουμε στη 12η θέση στο Κόσμο.Το 1998 περνώντας σαν επίσημος αναβάτης στη Yamaha Hellas με μια εξαιρετική μοτοσικλέτα YZF WR 400 καταφέρνουμε να κερδίσουμε τόσο τον τίτλο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro , όσο και την Πρώτη Θέση σε αγώνα του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Enduro κερδίζοντας τον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ιταλό Mario Rinaldi. Μια ξεχωριστή όμως συνάντηση εκείνη την ίδια χρονιά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα εντούρο με την ομάδα του Γαλλικού στρατού Armee de Terre, αλλάζει προς το καλύτερο τα πράγματα για εμένα. Υιοθετώντας αγωνιστικά τον Βασίλη στις Ολυμπιάδες του Εντούρο I.S.D.E. καταφέρνω να αγωνιστώ σε πέντε ISDE ( Πολωνία, Πορτογαλία , Γαλλία, Βραζιλία, Νέα Ζηλανδία), και να διακριθώ κερδίζοντας Χάλκινο μετάλλιο το 1999 στη Πορτογαλία και Ασημένιο το 2001 μέσα στην έδρα τους στη Γαλλία. Μετά από αυτό τον αγώνα με τη συμπαράσταση και τη βοήθεια τους, βρήκα την ομάδα μου στο Παρίσι Challenze 75 όπου με βάση μια αξιόπιστη Honda XR 400 R θα αγωνιζόμουν το 2003 στο πρώτο μου DAKAR.Μετά από 19 ημέρες σκληρής και επίμονης μάχης με δύο Γάλλους αναβάτες με ίδιο τύπο μοτοσικλέτας καταφέραμε να τερματίσουμε στην πρώτη θέση (1ος ) κερδίζοντας την κατηγορία των 400 κυβικών εκατοστών και 34ος στη γενική κατάταξη με 12 λεπτά από τον δεύτερο, ξεδιπλώνοντας την Ελληνική σημαία στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου των νικητών, από τους 185 αναβάτες που συμμετείχαν τότε.Αυτή η νίκη μας συγκίνησε και προκάλεσε εντύπωση στον Φιλανδό Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ari Vatanen που αργότερα στο Ευρωκοινοβούλιο δήλωσε : Εσείς στην Ελλάδα δεν χρειάζεστε παγοθραυστικά όπως εμείς στη Φιλανδία. Ο Βασίλης Ορφανός είναι το παγοθραυστικό που άνοιξε το δρόμο για όλους τους Έλληνες.Σε συνέχεια η Honda France διαφήμισε αυτή τη νίκη σε όλα τα Γαλλικά περιοδικά μοτοσικλέτας. Στη πορεία μας μετά από αυτή τη σπουδαία νίκη, ακολούθησαν ακόμη 5 συμμετοχές στο DAKAR το 2004,2005,2008,2009, 2011.Καταφέραμε να αγωνισθούμε συνολικά 4 ακόμη φορές στην Αφρικανική ήπειρο με τερματισμό και στο Dakar στην Κλασική διαδρομή στη πρωτεύουσα της Σενεγάλης, στην 5η θέση στα 450 κ. εκ. με δύο νεκρούς συναθλητές μας.Ακολούθησε η συγγραφή του αυτοβιογραφικού μας βιβλίου με τον τίτλο " Ψυχές στην άμμο" με σκοπό να δώσουμε το ερέθισμα σε ένα παιδί που ονειρεύεται να κάνει το όνειρο του στόχο και το στόχο του πραγματικότητα.Τρία χρόνια αργότερα μετά την ακύρωση του αγώνα το 2008, συνεχίσαμε αλλάζοντας ήπειρο να συμμετέχουμε και να τερματίσουμε στην Λατινική Αμερική, συγκεκριμένα σε Αργεντινή -Χιλή, διασχίζοντας τις Άνδεις σε 5.000 μέτρα υψόμετρο και την έρημο Ατακάμα το 2009 και το 2011. Το 2011 αγωνιστήκαμε με την εργοστασιακή ομάδα της Aprilia racing με μοτοσικλέτα των 450 κυβικών Tuareg RXV 450 Rally Factory Bike όπου εξαιτίας μιας ηλεκτρικής βλάβης να στερηθούμε τη χαρά του τερματισμού δύο ημέρες πριν το τέλος του αγώνα.Παράλληλα τα τελευταία 20 χρόνια εκπαιδεύουμε αναβάτες στη σχολή ασφαλούς οδήγησης της VOM ( Vasilis Orfanos Motorsport ) με σκοπό την οδική ασφάλεια τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, με σκοπό την αλλαγή κουλτούρας και την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας." ["post_title"]=> string(77) "Βασίλης Ορφανός : Ο Έλληνας νικητής του Dakar" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(43) "vasilis-orfanos-o-ellinas-nikitis-tou-dakar" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-17 14:34:21" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-17 12:34:21" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=573514" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [15]=> object(WP_Post)#4335 (24) { ["ID"]=> int(573504) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-18 10:58:05" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-18 08:58:05" ["post_content"]=> string(5266) "Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Επίσημο Λανσάρισμα Farizon SuperVan στην Ελλάδα: Επαναπροσδιορίζοντας τα Ηλεκτρικά Επαγγελματικά Οχήματα Ένα Ορόσημο για τις Βιώσιμες Μεταφορές στην Ελλάδα.Η Farizon γιόρτασε με περηφάνια την επιτυχημένη παρουσίαση του επαναστατικού Farizon SuperVan στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων. Η εκδήλωση ανέδειξε την άφιξη αιχμής και των βιώσιμων λύσεων μεταφορών στην Ελλάδα. Όραμα για την Ποιότητα και την Καινοτομία.Το κοινό, συμπεριλαμβανομένων αξιότιμων προσκεκλημένων, εκπροσώπων μέσων ενημέρωσης, συνεργατών, εταιρειών leasing και αντιπροσώπων, απευθύνθηκε με έμφαση στη δέσμευση της μάρκας στην ποιότητα και την καινοτομία. Η Farizon, ως η κορυφαία μάρκα νέων ενεργειακών LCV στην Κίνα, είναι μέρος της Geely Holding Group, γνωστή για τις μάρκες όπως η Volvo, η Lotus και η Lynk & Co.Ο Jacob Nellemann, Συνεργάτης και Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της SEEAG δήλωσε: "Το Farizon SuperVan δεν αντιπροσωπεύει απλώς ένα όχημα αλλά ένα τολμηρό βήμα προόδου στη βιώσιμη μεταφορά, συνδυάζοντας αποτελεσματικότητα, άνεση και σχεδιασμό παγκόσμιας κλάσης. Είμαστε περήφανοι που φέρνουμε αυτήν την καινοτομία στο Ελλάδα." Επανάσταση στις Εταιρείες Μεταφορών.Η εκδήλωση παρουσίασε το Farizon SuperVan, σχεδιασμένο να φέρει επανάσταση στις εταιρείες μεταφορών με την απαράμιλλη αποτελεσματικότητα, τη βιωσιμότητα και την άνεση του οδηγού. Αυτό το καινοτόμο van αποτελεί απόδειξη της ισχυρής συνεργασίας μεταξύ της Farizon και της εταιρείας Maxx Auto (μέλος του ομίλου SEEAG), του επίσημου εισαγωγέα της Farizon στην Ελλάδα.Βασικά χαρακτηριστικά Farizon SuperVan:• Απαράμιλλη απόδοση: Η βελτιστοποιημένη χαμηλή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας μειώνει το λειτουργικό κόστος για μια πιο βιώσιμη επιχείρηση.• Άνεση οδηγού: Μια ευρύχωρη και εργονομική καμπίνα ελαχιστοποιεί την κούραση και μεγιστοποιεί την παραγωγικότητα με πολλαπλές επιλογές προσαρμογής.• Τεχνολογία αιχμής: Χτισμένο σε μια πρωτοποριακή πλατφόρμα μόνο για EV, το SuperVan προσφέρει προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, τηλεματική και φιλική προς το χρήστη διεπαφή.• Περιβαλλοντική Βιωσιμότητα: Οι εκπομπές μηδενικών εκπομπών άνθρακα συμβάλλουν σε ένα πιο πράσινο μέλλον για την Ελλάδα.Δέσμευση ένα Βιώσιμο Μέλλον της Ελλάδας Η εκδήλωση τόνισε την αφοσίωση της Farizon να βοηθήσει την Ελλάδα να επιτύχει τους στόχους βιωσιμότητας, προσφέροντας παράλληλα σύγχρονες λύσεις εμπορικών μεταφορών. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από πρώτο χέρι τον ευρύχωρο σχεδιασμό, το χαμηλότερο ύψος φόρτωσης και την ευέλικτη αρθρωτή κατασκευή. Σύντομα διαθέσιμο για Test Drive!" ["post_title"]=> string(48) "Παρουσιάστηκε το Farizon SuperVan" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(33) "parousiastike-to-farizon-supervan" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-17 14:07:40" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-17 12:07:40" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=573504" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [16]=> object(WP_Post)#4336 (24) { ["ID"]=> int(573479) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-17 16:33:11" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-17 14:33:11" ["post_content"]=> string(5828) "Το πολυβραβευμένο Hyundai IONIQ 5 της Hyundai Motor Company συμμετείχε σε ένα εξαιρετικό εγχείρημα μπαίνοντας στα GUINNESS WORLD RECORDS™ σημειώνοντας τη μεγαλύτερη υψομετρική διαφορά παγκοσμίως με ηλεκτρικό αυτοκίνητο.Το εγχείρημα οργανώθηκε από την Hyundai Motor India Limited με την συνδρομή της επαγγελματικής ομάδας του Evo India καταφέρνοντας το Hyundai IONIQ 5 να σημειώσει παγκόσμιο ρεκόρ καταγράφοντας υψομετρική διαφορά 5.802 μέτρων. Το ταξίδι ξεκίνησε στο υψηλότερο ορεινό πέρασμα στον κόσμο, το Umling La στο Leh Ladakh της Ινδίας, που βρίσκεται 5.799 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και τερμάτισε στο Kuttanad της πολιτείας Κεράλα, που βρίσκεται τρία (3) μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας.Το εξαιρετικό αυτό επίτευγμα ολοκληρώθηκε σε 14 ημέρες, με τη διαδρομή να καλύπτει μια απόσταση μεγαλύτερη από 4.900 χλμ. αντιμετωπίζοντας δύσβατα εδάφη και ακραίες κλιματικές συνθήκες αποδεικνύοντας την ανθεκτικότητα, τις προηγμένες τεχνολογίες και τις υψηλές επιδόσεις του IONIQ 5.Καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, το Hyundai IONIQ 5 επιβεβαίωσε τη θέση του ως σημείο αναφοράς στην ηλεκτρική κινητικότητα, διασχίζοντας απρόσκοπτα εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, χαμηλές θερμοκρασίες και απότομα ορεινά περάσματα στα Ιμαλάια αλλά και υγρές παράκτιες περιοχές.Μιλώντας για το εξαιρετικό αυτό επίτευγμα, ο κ. Unsoo Kim, Managing Director της Hyundai Motor India Limited δήλωσε : «Είμαστε απίστευτα περήφανοι που βλέπουμε το Hyundai IONIQ 5 να γράφει ιστορία κατακτώντας το Παγκόσμιο Ρεκόρ Guinness™ για τη μεγαλύτερη υψομετρική διαφορά με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αυτό το επίτευγμα αποτελεί απόδειξη της ακλόνητης δέσμευσης της Hyundai στην καινοτομία, την τεχνολογική αριστεία και τη βιωσιμότητα. Η απόδοση του IONIQ 5 σε τέτοιες ακραίες συνθήκες αντικατοπτρίζει την τεχνολογική του ικανότητα και αντοχή. Στη Hyundai, είμαστε αφοσιωμένοι στην υπέρβαση των ορίων και στον καθορισμό νέων σημείων αναφοράς στην ηλεκτροκίνηση, και αυτό το ρεκόρ ενισχύει περαιτέρω το όραμα μας «Πρόοδος για την Ανθρωπότητα». Το Hyundai IONIQ 5, που αναπτύχθηκε στην τελευταίας τεχνολογίας Electric-Global Modular Platform (E-GMP), έχει σχεδιαστεί για να επαναπροσδιορίσει τις εμπειρίες της έξυπνης μετακίνησης. Διαθέτει φουτουριστικό και προοδευτικό σχεδιασμό, εμπνευσμένο από το εμβληματικό PONY της Hyundai, ως ένα επαναστατικό βήμα προς μια νέα εποχή ηλεκτρικής μετακίνησης. Εξοπλισμένο με μπαταρία υψηλής χωρητικότητας 72,6 kWh, το Hyundai IONIQ 5 διαθέτει εξαιρετική αυτονομία, προηγμένη ασφάλεια και έξυπνες τεχνολογίες αιχμής, προσφέροντας στους πελάτες μια συναρπαστική και ευέλικτη εμπειρία ηλεκτροκίνησης. Το Hyundai IONIQ 5 έχει αποδείξει για άλλη μια φορά τις δυνατότητές του, θέτοντας νέα πρότυπα στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων, ενώ προσφέρει έναν απαράμιλλο συνδυασμό επιδόσεων, ασφάλειας, τεχνολογίας και σχεδίασης. " ["post_title"]=> string(53) "Στα GUINNESS WORLD RECORDS το EV Hyundai IONIQ 5" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(48) "sta-guinness-world-records-to-ev-hyundai-ioniq-5" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-20 20:17:25" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-20 18:17:25" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=573479" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } [17]=> object(WP_Post)#4733 (24) { ["ID"]=> int(573314) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-17 15:30:12" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-17 13:30:12" ["post_content"]=> string(8612) "Τα Βόρεια προάστια της Αττικής, επέλεξε η εισαγωγική αντιπροσωπεία της KIA, για την επίσημη παρουσίαση του μικρότερου ηλεκτρικού SUV το EV3, όπου καθίσαμε στη θέση του οδηγού και διανύσαμε αρκετά χιλιόμετρα ανακαλύπτοντας το πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού του!Χαράς ευαγγέλια για τους οπαδούς της ηλεκτροκινητικότητας, και άσος στο «μανίκι» του ολόφρεσκου KIA EV3, αποτελεί η μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας των 81,4kwh, η οποία εκτός του ότι θεωρείται η κορυφαία στην κατηγορία της, προσφέρει απλόχερα αυτονομία, που αγγίζει τα 773km!! Ο δε χρόνος φόρτισης από 10-80% χρειάζεται περίπου 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή, προσφέροντας για κάθε λεπτό φόρτισης 13,5km αυτονομίας. Άντε γεια!Το νέο KIA EV3 φιγουράρει πλέον στις αντιπροσωπείες των Dealer KIA με ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού το οποίο συνοδεύεται από όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, τον φευγάτο σχεδιασμό του, και φυσικά όλα τα πιο πάνω γίνονται δικά σας στην εκπληκτική τιμή των 29.990€ η οποία περιλαμβάνει την κρατική επιδότηση, αγοράς ηλεκτρικού!ΣχεδίασηΜε την πρώτη ματιά το EV3 είναι άκρως εντυπωσιακό, και ακολουθεί τον σχεδιασμό του μεγαλύτερου αδερφού της Ναυαρχίδας EV9, όπου εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς την συνύπαρξη όλων των στοιχείων, τα οποία συμπληρώνουν το παζλ της εμφάνισης! Κερασάκι στο φουτουριστικό look του ΕV3, αποτελεί η χρωματική παλέτα με τις 9 ξεχωριστές αποχρώσεις που δημιουργήθηκαν ειδικά για το αμάξωμά του! Τρελό must..τα κρυφά χερούλια και οι μαύρες λωρίδες στις πίσω κολώνες!Το "παιχνίδι" άρχισε, μόλις άνοιξα την μεγάλη πόρτα του EV3, η οποία εμφανίζει την «άλλου» είδους φιλοξενία της καμπίνας, η οποία είναι και προηγμένη τεχνολογικά και αρκετά επαρκής σε λειτουργίες, δίνοντας έμφαση στην απόλυτη άνεση των επιβατών, η οποία δεν σταματά στο μεγάλο πορτ μπαγκάζ, αλλά επεκτείνεται και κάτω από το εμπρός καπό αυξάνοντας την χαρά του οικογενειάρχη!Με το πάτημα του κομβίου εκκίνησης, που βρίσκεται δίπλα στον διακόπτη ταχυτήτων, ανάβει η μεγάλη οθόνη των 30 ιντσών, η οποία στην συνέχεια διαιρείτε σε άλλες 3! Η πρώτη φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, η 2η τον κλιματισμό και η 3η το infotainment το οποίο φαντάζει πληρέστατο, καθώς διαθέτει και προβολή Netflix, εκτός από όλα τα άλλα γνωστά!Από το πακέτο εξοπλισμού δεν λείπει η τεχνητή νοημοσύνη η οποία υπακούει άριστα στις φωνητικές εντολές του οδηγού, αρκεί εκείνος να πει τη μαγική λέξη “Hey KIA”!! Τότε... το «καλό κορίτσι» ξεκινά τις καλές πράξεις υπακούοντας προς όφελος οδηγού, και επιβατών. Και να ‘ήταν μόνο αυτό; Ένας κρυφός φύλακας «άγγελος» (κάμερα) σκανάρει συνεχώς τα μάτια του οδηγού και σε περίπτωση που ανιχνεύσει κάποια κόπωση, τον ειδοποιεί! Τώρα στη χειρότερη των περιπτώσεων όπου δεν λάβει καμία ανταπόκριση από τον οδηγό, το ΚΑΙ EV3 σταματά με ασφάλεια μόνο του στην άκρη του δρόμου, και ειδοποιεί τις αρχές!Το νέο KIA είναι προσθιοκίνητο, και παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 204HP, με μια ροπή 283 nm η οποία στην κυριολεξία τρελαίνει τον οδηγό! Φυσικά και περιλαμβάνει όλα τα συστήματα ασφαλείας, τα οποία είδαμε εν δράσει, κατά τη διάρκεια του test drive στο Πεντελικό όρος. Remote Smart Parking Assist, Reverse Parking Collision-Avoidance Assist, eDTVC Electric Dynamic Torque Vectoring Control, Forward Collision-Avoidance Assist, Lane Keeping Assist, Highway Driving Assist, καθώς και V2L λειτουργία. Δεν είναι μόνο άνετο και φιλόξενο, χάρη των μεγάλων ηλεκτρικών του καθισμάτων, αλλά έχει και καλή οδηγική συμπεριφορά! Απίστευτη η πληροφόρηση των τροχών που φτάνει στο ηλεκτρικό τιμόνι του, και ιδιαίτερα λειτουργική η ανάρτηση του, την οποία απολαύσαμε οδηγώντας το EV3 σε ένα βατό χωματόδρομο με αρκετές ανωμαλίες, τις οποίες όμως δεν πήραμε καν… χαμπάρι, γιατί ο βαθμός απόσβεσης των αναρτήσεων έχει ρυθμιστεί με ακρίβεια για να προσφέρει υψηλά επίπεδα οδηγικής άνεσης!Αναμένουμε να το οδηγήσουμε και στην Θεσσαλονίκη, στις δικές μας ειδικές διαδρομές, και να περάσουμε περισσότερο χρόνο μαζί του ανακαλύπτοντας και τα υπόλοιπα ατού, της οδηγικής συμπεριφοράς του. " ["post_title"]=> string(80) "Είδαμε & οδηγήσαμε το νέο ηλεκτροκίνητο KIA EV3" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(45) "eidame-odigisame-to-neo-ilektrokinito-kia-ev3" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-20 20:26:11" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-20 18:26:11" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=573314" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } ["post_count"]=> int(18) ["current_post"]=> int(-1) ["before_loop"]=> bool(true) ["in_the_loop"]=> bool(false) ["post"]=> object(WP_Post)#4332 (24) { ["ID"]=> int(575442) ["post_author"]=> string(2) "28" ["post_date"]=> string(19) "2025-01-22 18:30:21" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2025-01-22 16:30:21" ["post_content"]=> string(11003) " Με φόντο τους αμμόλοφους και τα εξόχως απαιτητικά εδάφη της Σαουδικής Αραβίας, το Ράλι Dakar αναδείχτηκε και φέτος στα πλαίσια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally Raid της FIA ως η απόλυτη δοκιμασία για ανθρώπους και μηχανές. Για το 2025 και σε συνεργασία με την M-Sport, η Ford Performance συμμετείχε στον αγώνα με ένα πλήρες ρόστερ πληρωμάτων στην κορυφαία από πλευράς προδιαγραφών κατηγορία T1+ με όπλο το σκληροτράχηλο Raptor T1+, το οποίο απέδειξε όχι μόνο την ταχύτητα αλλά και την κορυφαία αξιοπιστία του ύστερα από 14 ημέρες, 12 ειδικές διαδρομές και σχεδόν 8.000 km σε μερικά από τα πιο δύσκολα και απαιτητικά εδάφη του πλανήτη.Επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα φορά την φιλοσοφία «Built Tough» της Ford, το νέο Raptor T1+ των Mattias Ekstrom - Emil Bergkvist κατάφερε να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο και να ανταπεξέλθει με επιτυχία σε όλες προκλήσεις που παραδοσιακά προβάλει κάθε χρόνο ο απαιτητικός αυτός αγώνας, κατακτώντας εμφατικά στο φετινό Ράλι Dakar τη νίκη στην ειδική διαδρομή 11, καθώς και την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη του αγώνα. «Μπορούμε να είμαστε πολύ περήφανοι ως ομάδα αφού μπορέσαμε να δώσουμε τη μάχη στην κορυφή και να έχουμε καλό ρυθμό και σταθερότητα», δήλωσε ο Matthias Ekstrom αμέσως μετά την ολοκλήρωση του φετινού μαραθωνίου. «Η ποιότητα του Ford Raptor T1+ ήταν εξαιρετική σε αυτόν τον απίστευτα σκληρό αγώνα. Τώρα ανυπομονώ να επιστρέψω σε αυτόν την επόμενη χρονιά και να πιέσω για τη νίκη».Με την τύχη να γυρνάει από πολύ νωρίς την πλάτη στους Carlos Sainz - Lucas Cruz και με τους Nani Roma - Alex Haro να αντιμετωπίζουν προβλήματα, η επιτυχία της Ford Performance στο φετινό Ράλι Dakar ολοκληρώθηκε με τον πλέον ιδανικό τρόπο με την πέμπτη θέση την οποία κατέκτησαν στη γενική κατάταξη του αγώνα με το Ford Raptor T1+ οι Mitch Guthrie Jr - Kellon Walch στο ντεμπούτο του αμερικανικού πληρώματος στην κατηγορία Ultimate.«Το Ράλι Dakar δεν μοιάζει με καμία άλλη πρόκληση στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και φέτος η ομάδα μας στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων», δήλωσε ο Mark Rushbrook, Global Director, Ford Performance. «Ο Mattias, ο Carlos, ο Mitch, ο Nani και ολόκληρη η ομάδα απέδειξαν τις ικανότητες του Ford Raptor T1+ και την ανθεκτικότητα που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της Ford. Ήταν ένας αξέχαστος αγώνας και είμαι περήφανος για την ομάδα μας. Έχουμε αποδείξει ότι το Raptor έχει την ταχύτητα και την αντοχή που απαιτούνται για να αγωνιστεί στα πιο δύσκολα και απαιτητικά περιβάλλοντα στον πλανήτη. Και τώρα ανυπομονούμε για το υπόλοιπο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally Raid της FIA».Ο Matthew Wilson, Team Principal, Team Ford M-Sport, δήλωσε: «Κατακτώντας μια θέση στο βάθρο και με δύο αυτοκίνητα στην πρώτη πεντάδα, στην πρώτη μας προσπάθεια με το Ford Raptor T1+, είναι μια εξαιρετική αρχή. Ήταν μια μοναδική εμπειρία – η ομάδα ήταν απίστευτη τις τελευταίες τρεις εβδομάδες. Τώρα επικεντρωνόμαστε στην υπόλοιπη σεζόν του πρωταθλήματος Rally Raid με περισσότερο ενθουσιασμό και αυτοπεποίθηση». Η συμμετοχή της Ford τόσο στο φετινό Ράλι Dakar όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally Raid της FIA δεν αποτελεί παρά το αποτέλεσμα της φιλοσοφίας «Build Tough» αλλά και της πλούσιας κληρονομίας της αμερικανικής εταιρείας, η οποία εκτείνεται σε περισσότερες από πέντε δεκαετίες και είναι γεμάτη με απαράμιλλες επιτυχίες και σημαντικές διακρίσεις στους αγώνες εκτός δρόμου.Ford Raptor T1+: Η καινοτομία συναντά την ανθεκτικότηταΗ κατηγορία T1+ είναι η κορυφαία στα πλαίσια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally Raid της FIA. Σε αυτή συμμετέχουν ειδικά κατασκευασμένα οχήματα που τροφοδοτούνται από κινητήρες παραγωγής – και το Raptor T1+ της Ford Performance που υποστηρίζεται από την M-Sport είναι κατασκευασμένο για να πληροί απόλυτα τα συγκεκριμένα πρότυπα και προδιαγραφές.Το νέο Raptor T1+ τροφοδοτείται από τον κινητήρα Coyote χωρητικότητας 5,0 λίτρων της Ford, ο οποίος διαθέτει 8 κυλίνδρους σε διάταξη V, 32 βαλβίδες, διάμετρο 93 mm και διαδρομή 92,7 mm. Υποστηρίζεται από ένα προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης, το οποίο φέρει την υπογραφή της Bosch, εξασφαλίζοντας βέλτιστη απόδοση σε όλα τις συνθήκες. Επιλέγοντας έναν ατμοσφαιρικό V8, το νέο Raptor T1+ καταφέρνει να διατηρεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα αποφεύγοντας συγχρόνως την περιπλοκότητα ενός τούρμπο κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα κερδίζει σημαντικά οφέλη όσον αφορά τη ροπή.Επίσης, το προηγμένο πλαίσιο τύπου spaceframe του Raptor T1+ προσφέρει κορυφαία αντοχή ενσωματώνοντας υλικά υψηλής ποιότητας χάρη και στην κορυφαία τεχνική υποστήριξη την οποία παρείχαν η M-Sport σε συνεργασία με την Ford Performance. Το πλαίσιο αυτό εξελίχθηκε ύστερα από χιλιάδες ώρες Ανάλυσης Πεπερασμένων Στοιχείων (FEA), επιτυγχάνοντας μεταξύ άλλων εξαιρετική ακαμψία και ανθεκτικότητα.Με βάρος 2.010 kg, θηριώδεις τροχούς 37", μήκος 4.585 mm, πλάτος 2,3 m και μεταξόνιο που φτάνει τα 3,0 m, το Raptor T1+ είναι αναμφισβήτητα μεγάλο. Παρ’ όλα αυτά, ο σχεδιασμός του έχει πραγματοποιηθεί με στόχο την επίτευξη χαμηλού κέντρου βάρους, παρά την απόσταση των 400 mm του αμαξώματος από το έδαφος.Η ανεξάρτητη και πλήρως ρυθμιζόμενη εμπρός και πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια του νέου, καθαρόαιμου αγωνιστικού αυτοκινήτου της Ford Performance μεγιστοποιεί την ανθεκτικότητα της κατασκευής, χάρη στον ελαφρύ σχεδιασμό και την επιτυχή προσπάθεια των σχεδιαστών της για ελαχιστοποίηση της μη αναρτώμενης μάζας. Ταυτόχρονα, οκτώ στο σύνολο αμορτισέρ της FΟΧ, μαζί με ισάριθμα ελατήρια της Eibach, εξασφαλίζουν διαδρομή τροχού που φτάνει τα 350 mm.Τόσο το εμπρός και πίσω, όσο και το κεντρικό διαφορικό του Raptor T1+ είναι περιορισμένης ολίσθησης, με την αστείρευτη ισχύ του ατμοσφαιρικού 5.0 V8 Coyote κινητήρα της Ford να περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός προηγμένου συστήματος τετρακίνησης και ενός σειριακού κιβωτίου της Sadev με 6 σχέσεις. Επίσης, ειδικά σχεδιασμένοι ανεμιστήρες ψύχουν το κορυφαίο σε απόδοση σύστημα πέδησης του Raptor T1+, το οποίο αποτελείται από 6-πιστονες δαγκάνες και δίσκους 355 mm." ["post_title"]=> string(86) "Στο 3ο σκαλί του Βάθρου το Ford Raptor T1+ στο Rally Dakar 2025" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(63) "sto-3o-skali-tou-vathrou-to-ford-raptor-t1-sto-rally-dakar-2025" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2025-01-22 13:46:58" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2025-01-22 11:46:58" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(31) "https://www.rthess.gr/?p=575442" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(4) "post" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } ["comment_count"]=> int(0) ["current_comment"]=> int(-1) ["found_posts"]=> int(8450) ["max_num_pages"]=> int(470) ["max_num_comment_pages"]=> int(0) ["is_single"]=> bool(false) ["is_preview"]=> bool(false) ["is_page"]=> bool(false) ["is_archive"]=> bool(true) ["is_date"]=> bool(false) ["is_year"]=> bool(false) ["is_month"]=> bool(false) ["is_day"]=> bool(false) ["is_time"]=> bool(false) ["is_author"]=> bool(false) ["is_category"]=> bool(true) ["is_tag"]=> bool(false) ["is_tax"]=> bool(false) ["is_search"]=> bool(false) ["is_feed"]=> bool(false) ["is_comment_feed"]=> bool(false) ["is_trackback"]=> bool(false) ["is_home"]=> bool(false) ["is_privacy_policy"]=> bool(false) ["is_404"]=> bool(false) ["is_embed"]=> bool(false) ["is_paged"]=> bool(false) ["is_admin"]=> bool(false) ["is_attachment"]=> bool(false) ["is_singular"]=> bool(false) ["is_robots"]=> bool(false) ["is_favicon"]=> bool(false) ["is_posts_page"]=> bool(false) ["is_post_type_archive"]=> bool(false) ["query_vars_hash":"WP_Query":private]=> string(32) "5ee6cf27fd3493a0556f97925e2acc9c" ["query_vars_changed":"WP_Query":private]=> bool(false) ["thumbnails_cached"]=> bool(false) ["allow_query_attachment_by_filename":protected]=> bool(false) ["stopwords":"WP_Query":private]=> NULL ["compat_fields":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(15) "query_vars_hash" [1]=> string(18) "query_vars_changed" } ["compat_methods":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(16) "init_query_flags" [1]=> string(15) "parse_tax_query" } ["tribe_is_event"]=> bool(false) ["tribe_is_multi_posttype"]=> bool(false) ["tribe_is_event_category"]=> bool(false) ["tribe_is_event_venue"]=> bool(false) ["tribe_is_event_organizer"]=> bool(false) ["tribe_is_event_query"]=> bool(false) ["tribe_is_past"]=> bool(false) ["tribe_controller"]=> object(Tribe\Events\Views\V2\Query\Event_Query_Controller)#3375 (1) { ["filtering_query":"Tribe\Events\Views\V2\Query\Event_Query_Controller":private]=> *RECURSION* } }