Από τις 3 Νοεμβρίου είχε να κερδίσει ο Άρης, όταν νίκησε τον Λεβαδειακό στο Κλεάνθης Βικελίδης.
Εκτοτε μετρούσε τρεις ήττες και τον αποκλεισμό από το κύπελλο από την ΑΕΚ.
Η ομάδα του Άκη Μάντζιου επανήλθε στις νίκες στο άδειο λόγω τιμωρίας Κλεάνθης Βικελίδης, νικώντας με 2-1 τον Ατρόμητο.
Το σκορ άνοιξε στο 14′ με δυνατό σουτ, με το αριστερό, έξω από την περιοχή ο Μάγιο.
Στο 35′ ο Μορόν έκανε με πέναλτι το 2-0. Το κέρδισε ο Νταρίντα, που ανατράπηκε από τον Σταυρόπουλο στην περιοχή.
Ο Ατρόμητος μπήκε δυνατά στο δεύτερο ημίχρονο, και στο 52′ μείωσε με πέναλτι του Ουάρντα, που σφυρίχτηκε σε χέρι του Βέλεθ.
Στο υπόλοιπο διάστημα ο Άρης διαχειρίστηκε καλά το παιχνίδι και κατάφερε να κρατήσει τη νίκη.
«Υπάρχει πίεση και άγχος. Είναι ξεκάθαρο. Προερχόμαστε από άσχημα αποτελέσματα και μια κακή εμφάνιση με την ΑΕΚ στο Πρωτάθλημα. Είναι το τρίτο παιχνίδι με γεμάτα 90λεπτα για κάποια παιδιά. Δεν είχαμε την ίδια ένταση σε διάρκεια αγώνα. Η αυτοσυντήρηση παίζει τον ρόλο της και φάνηκε ότι τα παιδιά αγχώθηκαν. Δεν ήμασταν δημιουργικοί, ούτε όμως απειληθήκαμε», είπε ο Άκης Μάντζιος.
«Παίξαμε κόντρα σε μια μεγάλη ομάδα που πάει για να πάρει το πρωτάθλημα. Δεχθήκαμε δύο γκολ εύκολα. Στο δεύτερο ημίχρονο παίξαμε καλά. Πήγαμε να πάρουμε την ισοπαλία και χαίρομαι για την εικόνα μας στο μεγαλύτερο κομμάτι της αναμέτρησης.
Παίξαμε καλά σήμερα, με εξαίρεση τα γκολ που δεχτήκαμε. Ο Μάγιο έβαλε ένα ωραίο γκολ, αλλά με το ανάποδο πόδι. Είχαμε ευκαιρίες να ισοφαρίσουμε, μας έλειψε το καθαρό μυαλό όμως. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο, κάποιες φορές θα χάσεις. Και σήμερα χάσαμε από μία ομάδα που πάει για το πρωτάθλημα», είπε ο Πάμπλο Γκαρσία…
Αρης (Άκης Μάντζιος): Κουέστα – Μάγιο, Φαμπιάνο, Βέλεθ (69′ Μπράμπετς), Φρίντεκ (85′ Μοντόγια) – Νταρίντα (85′ Σαμόρα), Μόντσου – Σουλεϊμάνοφ (73′ Σίστο), Γκαρθία (73′ Ζουλ), Σαβέριο – Μορόν.
Ατρόμητος (Πάμπλο Γκαρσία): Χουτεσιώτης – Κίνι (46′ Μουντές), Σταυρόπουλος, Μπρόρσον, Αθανασίου – Καραμάνης, Τσιγγάρας (73′ Έντερ) – Μπάκου (66′ Καλοσκάμης), Μίρχολ (46′ Γιουπιτάνα), Ουάρντα – Φαν Βέερτ
Comments are closed.